Hey dames, Jullie hulp gevraagd! Ik ben niet zo handig met mode, en accessoires. Ik heb op dit moment dan ook de allerlelijkste handtas ever (vind ik zelf). Dus: tijd voor een nieuwe! Maar welke?? Ik heb héél internet al afgestruind maar ik kom er gewoon echt niet uit... Hebben jullie tips? Welke kleur? Zwart? Even wat 'eisen / feiten': - Mijn jas is olijfgroen - Mijn schoenen: zwarte hakken, cognac laarsjes of héél soms nette sneakers. - Het liefst 1 tas, die ik voor zowel zakelijk als privé kan gebruiken, en met veel kleding en schoenen te matchen is. - Gewenste stijl tas: Casual / Chique. (Net zoals mijn kleding stijl) - Het middenvak moet met een rits dicht kunnen - Het liefst een wat grotere tas die aan je onderarm of schouder kan hangen. - Moet van 'echt leer ' zijn, hou niet zo van kunstleer - bedrag max zo rond de €150,- Ik heb neig nu het meeste naar de Magic Milou M van Burkely, maar ben nog niet helemaal overtuigd...
Ik heb twee cowboybags, super fijne tassen. Maar sinds ik een ringsling tas van draagdoekstof heb gebruik ik mn cowboybags niet meer.. Ik heb ooit een bugari gehad, vond hem mooi maar de ritsen gingen gauw kapot. Ding was knetter duur dus vond het wat stom.
Ik zou ook voor cowboysbag gaan. Ik kan er hier veel plaatsen, maar je kunt zelf beter even googlen op afbeeldingen.
Ik heb even gekeken, en zie er mooie tassen tussen zitten. Ik twijfel echter of deze niet te stoer zijn voor bij mijn kledingstijl. Wat vinden jullie van deze tas? Dezelfde als hierboven, maar dan in het denim blauw?
Prachtig! Alleen niet met alles te combineren vind ik persoonlijk. Ik heb een echte lederen van River Island, zeul ik nu toch al 3 jaar elke dag mee en super fijn ding! Was in de sale maar €60. Je kunt ook naar tassen van Fred kijken, super mooi. Wel duur, maar misschien nu in de sale iets leuks? https://www.freddelabretoniere.com/nl/tassen/schoudertassen?p=2
Ik vind jouw optie mooi! Zwart en donkerblauw allebei, zelf zou ik voor safe zwart gaan. Heb zelf ook twee cowboysbags maar vind ze zelf ook te stoer voor bij wat chiquer gekleed zelf heb ik er nog een zwarte Baobao van Issey Miyake bij voor als het wat netter moet. (Wel een neppe van Ali overigens, ze zijn me net wat te duur .)
Ik vind de tas die je zelf als voorbeeld geeft, erg leuk en praktisch: handige maat (kan lekker veel in) en de kleur (uit openingspost) is vrij neutraal en matcht bij veel.
Ik vind de tas in je openinspost juist heel leuk. De blauwe wat minder, lijkt me niet te combineren met alle kleding en jassen.
Dames bedankt voor de feedback en jullie ideeën! Ik heb de tassen van de genoemde merken eens bekeken, en weet nu zeker dat ik toch voor de Burkely tas ga . Alleen de kleur ben ik nog niet helemaal uit... maar komt goed !
https://www.bol.com/nl/p/mypaperbag-myomy-paper-bag-handtas-zwart/9200000020898563/?Referrer=ADVNLGOO002038-G-56171213728-S-385913109984-9200000020898563&gclid=EAIaIQobChMIntCGsP3I2AIV4rftCh3YRwM_EAQYDiABEgJ0q_D_BwE Maar mischien ook ietwat te stoer?
De blauwe vind ik erg mooi, maar dat is lastig combineren inderdaad. Hoewel het bij bruin en cognac prima kan. Bij olijfgroen vind ik zwart beter staan. Zwart kan sowieso veel makkelijker gecombineerd worden. Ik heb niet gekeken hoe duur ze zijn, maar anders misschien allebei?
De paperbag vond ik idd ook erg leuk roundandaround ! Daar heb ik nog even over getwijfeld Ik heb gisteravond de zwarte besteld, omdat ik denk dat die bij meer van mijn kleding past. De tas is 149,- , misschien later als mn budget het weer toelaat de blauwe er bij haha