Tas niet veilig op werk.

Discussie in 'De lounge' gestart door Essenhout, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Wij hebben zelf een medewerkster gehad die echt heel veel geld van de organisatie had gejat, die is uiteindelijk wel gepakt. Maar het is idd niet normaal dat je niemand meer kan vertrouwen en dat op je eigen werk.. waar tegenwoordig iedereen word gescreend en alles..

2. Locusta

Locusta Niet meer actief

Ik snap ook niet waarom het zo moeilijk moet zijn om met je vingers van andermans spullen af te blijven? :x Je hoort vaak dat mensen het doen omdat ze in de financiële problemen zitten, maar dan zoek je toch hulp? Ik kan er niet bij dat mensen liever stelen van andere mensen dan dat ze hulp zoeken :x

3. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    bij mij op mn werk werd ook n hele tijd heel veel gejat
    zelfs bij clienten in hun eigen huis en in de wonig waar wij zitten als we geen oproepen hebben .
    We hebben nu wel kluisjes gelukkig ook uit postvakjes werden sigaretten gehaald of uit mijn mandje in n andere kast waar ik mn thee, beker en andere dingen bewaarde zijn de DE punten van mn theedoosjes afgehaald , te triest voor woorden
    Ik neem ook nooit meer geld mee naar mn werk , alleen mijn pinpas en die houd ik in mijn jaszak die ook weer meegaat naar de woning van de clienten .

4. 2009lisanne

2009lisanne Fanatiek lid

19 feb 2010
    1.437
    1.465
    113
    Vrouw
    twente
    is inderdaad heel rot, en niet leuk, hopelijk komen ze er achter

5. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Vreselijk zeg! Toen mijn schoonzusje ging overlijden(hartstilstand gehad en teveel beschadigingen) en mijn moeder afscheid ging nemen, hebben ze haar tas, met paspoorten en geld gejat uit de familiekamer...
    Ik snap dat echt niet, blijf met je poten van andermans spullen af! Grrrrr

6. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Er is nu al 100 euro bij me gejat in anderhalve week. Oma had me geld gestuurd, maar dat is nu dus ook gejat. Wat een drama zeg, bah.
    Morgen maar aangifte doen..

7. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Als ik jou was zou ik geen geld meer meenemen naar t werk. Ik heb meestal maar een paar euro bij (hooguit 10) en de rest laat ik thuis, op een veilige plek.

8. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Ik zou dan idd ook geen geld mee meer nemen of helemaal geen tas.

Op mijn werk draag ik altijd een buiktasje met al mijn spulletjes erin!!

Deel Deze Pagina