ons eerste kindje

Discussie in 'De bevalling' gestart door prisje1234, 30 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prisje1234

5 jan 2008
    15
    0
    0
    mijn bevallingsverhaal en de geboorte van nina

maandag 23 juni

ik ga op kraamvisite bij mijn buurvrouw die 12 dagen ervoor was bevallen van een dochter.Terwijl ik bij haar op de bank zit met die kleine in me armen krijg ik een zeurderige pijn in mijn onder buik..ach dacht ik nog dat zal zo wel over gaan ik heb dit gevoel al een paar dagen geleden gehad en dat ging na 2 uur weer over.

21.00
    me vriend komt thuis en vraagt nog of ik zijn brood wil smeren voor morgen(haha hij is een beetje verwend doormij) ik zeg dat ik daar echt geen zin in heb vanwege die pijn in me buik..hij ging hier verder niet op in en ging de uitlaten.terwijl hij weg was dacht ik ...ik ga even onder een warme douche misschien zakt het dan.

23.00
    me vriend en ik gaan naar bed..ik kon niet slapen en ben om 00.00 uit bed gegaan en heb hem laten slapen.eerst maar even me moeder bellen dacht ik nog terwijl ik in verschillende houdingen op de bank lag.
    tsjaa zegt me moeder bel de verloskundige maar..

00.30.
    hoe lang houdt het aan?vroeg ze.
    wist ik veel ik had niet eens geteld en ik deed een gokje van 10 sec.dan mag je later terugbellen als het zeker een minuut duurt zei ze.
    nadat ik had opgehangen ging ik maar tellen..45 sec en steeds sneller op elkaar.

02.45
    de vlk was inmiddels bij mij ik had 4 cm ontsluiting..ga lekker liggen zei ze..ja daaag dacht ik ik blijf lekker lopen en aanme vriend hange..ik voelde me net een kreuppele bejaarde ..

06.00
    8 cm ontsluiting en steeds 2 weeen achter elkaar..ik kreeg geen pauze dus raakte soms wat in paniek ...wat een pijn dacht ik nog..ik vloekte de boel bij elkaar..(normaal vloek in nooit)

07.00
    ik mocht gaan persen..sommige vrouwen denken dan misschen yes
    maar ik was best bang...gelukkig werd ik goed begeleid...
    ik ben een klein stukje ingeknipt..daar heb ik niks van gemerkt

07.25
    mijn mooie dochter nina is geboren
    een gezonde meid...het mooiste wat er is.. :D

2. farfan

farfan Actief lid

5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Wat een mooi verhaal zeg!
    Ik ben benieuwd hoe mijn bevalling zal gaan en hoe ons kleintje er uit ziet!

Veel geluk met jullie kleintje!

Liefs Farfan

3. bouchere

bouchere Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie dochter!

groetjes

diana

4. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Wat een mooi bevallingsverhaal!
    En toevallig op dezelfde dag als mij bevallen, alleen kwam Nilo 's nachts om 01.28 uur ter wereld :)
    Wens jullie heel veel geluk en liefde toe met jullie kleine meid, geniet ervan!

5. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    gefeliciteerd met jullie meid!

Deel Deze Pagina