Tegen elk aannemelijk bod, eventuele verzendkosten voor de koper. Ik heb ook nog tassen van andere maatjes in de aanbieding. Het betreft kleding die ik bewaard heb na de geboorte van mijn dochter voor als ons tweede kindje een meisje zou zijn. Dit is echter een jongen geworden, vandaar. Kleding wordt hier met Neutral gewassen, gaat niet in de droger. We roken niet en hebben geen huisdieren. Set kleding maat 80 Nieuw(ongedragen): -bollero hardroze, Bakkeboe Z.g.a.n. (enkele keer gedragen, in nieuwstaat): -paars jurkje lange mouw, Hema -hardroze broek dikkere stof, H&M -setje legging met shirt ecru/beige gestreept -gevoerde paarse winterjas met rits, Hema -tuniek/jurk lichtroze met wit, L.O.G.G. Gebruikt (enkele keren gedragen, nog zeker geschikt voor een tweede ronde): -longsleeve zwart, Prenatal -broek hardroze met iets uitlopende pijp. Bampidano -longsleeve blauw met geborduurde bloem, Baby Club -lichtroze vest, H&M -paars vest, H&M -vestje roze, Hema -vestje wit, Hema -longsleeve ecru met werkje, L.O.G.G.
Hierbij de link van Marktplaats waar ik een foto heb toegevoegd: Marktplaats.nl > pakket kleertjes / kleding - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 80