Tas voor dagje uit

Discussie in 'De lounge' gestart door Baileyy, 4 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Gewoon een soort zwarte/antraciet rugtas. We gaan gewoon voor praktisch. Mijn man heeft deze eens op een beurs gehad, staat volgens mij ook een ICT-tekst op :D en hij heeft veel handige vakken, ritsen enz.
    Aan de zijkant kun je er een drinkflesje in doen enz.

2. MamaAlice030

MamaAlice030 Fanatiek lid

6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    Ik ben helemaal van van mn XD Design anti theft rugzak. Heb ooit voor een citytrip die tas gehaald en gebruik hem sindsdien elke dag. Vind het zo fijn dat er zoveel vakjes tegen mn rug zitten waar niemand bij kan. Ik heb een uitvoering waar in het rugpand (als je dat zo noemt haha) aan de buitenkant 4 vakjes zitten. 2 tegen mn rug en 2 in de zijkanten. Ik kan mn telefoon, sleutels, pasjes allemaal makkelijk pakken zonder de tas af te hoeven doen maar niemand anders kan er bij. Ook het grote vak is verdeeld in kleinere vakjes maar heeft echt zat ruimte om eten/drinken in kwijt te kunnen. Ik gebruik hem als luier/kindertas voor elke dag maar ook voordagjes weg. En het grote vak is ook goed beschermd aangezien de rits een beetje verstopt zit en alleen helemaal open kan als de tas van mn rug af is, niemand die stiekem iets uit mn tas jas in het drukke prop ov ofzo. Hij is een beetje aan de prijs maar goed, ter vervanging van een mooie dure handtas vind ik het wel waard.

https://www.xd-design.com/be-nl/shop-bobby-anti-theft-backpacks/bobby-hero

Ze hebben meerdere maten en ontwerpen, zelf heb ik een van deze hier boven :)

3. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Ik heb wel het idee nu dat ik jullie ga herkennen volgende keer in de dierentuin :D

MamaAlice030 vindt dit leuk.
  4. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.502
    8.424
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao:

5. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.467
    3.913
    113
    Vrouw
    Wij kregen dus een paar jaar geleden een rugtas als kerstkado. Ineens zag ik overal collega's lopen waarvan ik niet wist dat het een collega was (organisatie met >7000 medewerkers)

cowgirl80 vindt dit leuk.
  6. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
  7. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Eastpak rugzak, die gebruikt m’n zoon als schooltas.
    Ik hoef er niet hip uit te zien, zodra m’n 3 jarige gaat jengelen omdat ie z’n zin niet krijgt staat m’n gezicht ook op onweer dus een hippe tas zal dat niet verbeteren ;):D

Deel Deze Pagina