europapark

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door buddy, 21 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Wij gaan in de zomervakantie naar europa park.
    Weet er iemand of er kortingskaartjes zijn voor europapark?
    En wat moeten we echt doen en niet echt niet missen

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Als je wat vind hoor ik het graag ;) ze hebben zeldrn acties. Ben nu ook al ern tijdje op zoek. Ook hier in Duitsland, maar ook hier niks te vinden.

Tips heb ik niet wij willen nu ook errste keer op wrg richting vakantie

buddy vindt dit leuk.
  3. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Ik zal je op de hoogte houden. Als je een actie tegen komt bij jullie in Duitsland dan hou mijn ook maar op de hoogte als je wilt

mama suus vindt dit leuk.
  4. MrsBucket

MrsBucket Niet meer actief

Europapark verkoopt niet tot nauwelijks kaartjes met korting. Ze hebben een entreeprijs die het waard is, ook al is het prijzig.

Aanraders... hoe lang ga je? Ik vind het koffiehuis in IJsland een heel fijne plek om te zitten. Ze hebben er lekkere dingen en het is er vaak niet zo druk. Eten kan je heerlijk in het Duitse restaurant, met een grote familieschaal aan Schitzel, worst, friet etc.
    De shows zijn altijd erg goed in Europapark, maar er zijn er veel dus je moet een keuze maken. Kijk waar je interesse ligt en ga er dan naartoe, krijg je geen spijt van. Sowieso is het park geweldig, wij gaan ieder jaar 1 of 2 dagen en het blijft leuk. Ik ga liever daar naartoe dan naar Disney bijvoorbeeld.

buddy vindt dit leuk.
  5. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Wij gaan nu 2 dagen. We vertrekken op dinsdag naar ons hotel in de buurt en woensdag en donderdag willen we naar europapark en dan vrijdag weer naar huis. Hotel is al geboekt en we hebben een Efteling abo dus we mogen 1 dag gratis naar binnen. Scheelt altijd.
    Euro Disney is toch wel 1 van ons favoriet dus ben wel benieuwd. Het is voor ons ruim 5 uur rijden

6. Bien1990

Bien1990 Fanatiek lid

8 okt 2015
    1.089
    391
    83
    Europapark is geweldig. Horeca van prima prijs en kwaliteit. Kortingskaarten hebben ze eigenlijk nooit, maar Efteling abbo scheelt al een hoop. Let daarmee wel op dat je niet naar een gewone kassa gaat, kaartje moet je halen bij de gastenservice.

Bepaal van tevoren goed wat je het belangrijkste vindt: attracties of shows en wat je echt niet wilt missen. Ik had na 2.5e dag nog geen show gezien en kleine attracties ook niet allemaal bezocht. Al deden wij wel rustig aan.

buddy vindt dit leuk.
  7. MrsBucket

MrsBucket Niet meer actief

Met een Efteling-abbo is het slim om een tweedagen kaart te kopen bij EP. Dan ga jij daar de ene dag mee naar binnen en de volgende dag je partner. Scheelt je toch een paar euro. Met die twee dagen zal je daar genoeg kunnen doen en zien, dan heb je wel tijd voor alles denk ik.

buddy vindt dit leuk.
  8. Evi88

Evi88 Niet meer actief

Heb niet echt tips, afgezien van het downloaden van de app en de wachttijden in de gaten houden gedurende de dag. Arthur is vaak druk, maar wel echt een super attractie!

Ik ben vorig jaar voor het eerst geweest en echt fan geworden. Dat park zit zo ontzettend goed in elkaar, alles is gewoon top geregeld! Helaas zijn kortingskaartjes inderdaad niet gebruikelijk, maar ook ik vond het zeker de entreeprijs waard.

buddy vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina