Nu gaan een collega en ik samen een tasje vullen met wat leuke dingen voor kerst! Het is voor 10 personen waaronder één man. Wat gaan we erin doen 1. een cd met persoonlijke hits (van iedereen) 2. twee kaarsen in cellofaan (of hoe je dat ook spelt) 3. Koekjes 4. Senseopads en theezakjes (maar waarin doen?) 5. Theekopje/koffiekopje (denk ik maar zo) Iemand nog leuke betaalbare ideetjes?!
Bij AH hebben ze senseopads met een leukker smaakje, hazelnoot, vanille en nog één, van eigen merk. lekker en niet duur. Bij wat voor bedrijf werk je?? Mischien dat we op die manier nog wat leuks kunnen bedenken.
Heb je een Action in de buurt? Die hebben vast wel leuke goedkope hebbedingetjes voor erbij. Of iets waar je de pads/zakjes in kan doen. Ze hebben er ook goedkope luchtjes die best lekker ruiken overigens.
moet het perse in een tasje? bij de action heb je wel kleine dienbladen. 2 mokjes (action) erop, theezakjes erbij (niet iedereen heeft senseo) chocolaatjes, koekjes. Ff uurtje snuffelen bij de action. Hebben ze vaak leuke dingen. Xenos ook trouwens. Of een bakpakketje. muffinvorm, mix erbij, garde, mengkom. xenos moet dit wle voor 10 euro lukken. Ik zou gewoon wat lekker bruikbare dingetjes erbij doen. Geen cd, kaarsen enz. zonde van het budget.
Wat betreft dit soort dingen ben ik echt xenos fan Koop er bv twee grote mokken, een pak cappuchino (verschillende smaken hebben ze) melkopklopper, pak koekjes voor bij de koffie, jullie persoonlijke cd zodat je het persoonlijk maakt een mooi mandje waar je alles in kunt doen. Waarschijnlijk zit je dan nog lang niet aan 10 euro, kun je ook nog een zak chocolade kerstmannetjes kopen en in elk pakketje een kerstmannetje doen, en bij de xenos heb je ook van die geurolie flesjes met stokjes erin voor geurverspreiding, ook leuk En voor de theemensen kun je het in de theesfeer doen natuurlijk
@Bloem82, Ook al zon leuk idee. haha, dat ik daar niet opkwam. Super, ik ga het zeker voorleggen morgen op het werk