Auuuuww mijn neus, wat een boef

Discussie in 'De lounge' gestart door marilouise, 5 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

We komen net terug van sinterklaas vieren hartstikke leuk geweest. liggen we nog even op bed te kroelen met zijn drieen. hartstikke leuk heeft die kleine ineens weer even zijn dwarse bui hij gooit zijn hoofd achterover als hij zijn zin niet krijgt en niet alleen zijn hoofd zijn hele lijf erachteraan, heb hem al een paar keer op kunnen vangen dat hij niet op de grond klapte. zo ook nu. het enige is hij is vol op mijn gezicht gevallen. ik kon werkelijk niets meer vreselijke pijn aan mijn neus voorhoofd en oogkas, bah wat een ellende. zit even bij te komen heb eerst 10 minuten alleen maar sterretjes gezien. ga zo maar naar bed toe voel me zo vreselijk beroerd misselijk krijg mijn mond niet open. hopen dat het morgen wat gezakt is maar ben nu hondsberoerd.
    de kleine had ook even flinke pijn. (hoop eigenlijk dat hij er wel van geleerd heeft )

2. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Is hij echt op je hoofd geklapt? Met zijn hoofd?
    Wel uitkijken voor hersenschuddingen dan, hoor! Zeker als je er misselijk van bent is dat een reëel 'gevaar'.
    Ik weet niet helemaal zeker hoe je ermee om moet gaan als je een mogelijke hersenschudding hebt, maar dat weet iemand anders misschien wel. Maar hou het in ieder geval in de gaten.

(het zit jullie niet erg mee, he..? ;) )

3. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    idd zorg anders even dat je man je om de paar uur even wekt... als je dan morgen nog misselijk bent en pijn hebt moet je echt even naar de dokter gaan hoor!

4. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ga morgen maar even naar de arts meid want als je zo ziek voelt kan het misschien flink blauw zijn of je botje een scheurtje hebben of zelf gebroken.

mocht je vannacht en beroerd worden ga dan naar de eerste hulp van het ziekenhuis

xx hoop dat je snel beter voelt

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    He wat balen voor je :( Sterkte ermee en idd als het zo blijft: Naar de HAP!

Hier vanmorgen ook een hoofd flink hard tegen mijn neus gekregen :O de kinderen kunnen soms zo gevaarlijk zijn zonder dat ze het zelf eigenlijk weten!

6. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

inderdaad bij misselijkheid enz kan het een hersenschudding zijn. Eigenlijk zal je dan elk 1 a 2 uur wakker gemaakt moeten worden. Hou het maar flink in de gaten zeg..
    Sterkte

7. marilouise

marilouise Niet meer actief

Ik ben de hele nacht wel flink beroerd geweest, mijn man vertrouwde het niet helemaal heeft me iedere 2 uur even wakker gemaakt maar werd naarmate de nacht vorderde steeds helderder als hij me wakker maakte, het is gelukkig niet baluw geworden, wel wat dikker en het voelt alsof ik flink ben wezen boksen. en heb verschrikkelijke hoofdpijn, heb zelf niet het idee dat er iets gebroken is in mijn neus, denk zelf eerder een kneuzing,denk zelf zeker zoals ik eht nu voel dat hij met de meeste kracht zeg maar net op mijn voorhoofd geklapt, maar min neus heeft ook een leuke opdonder gehad, en ook mijn oogkas aan de rechterkant is beurs en daar wel blauw.

heb net even een paracetamol genomen kijken of de hoofdpijn wat vermindert

Deel Deze Pagina