dames, dank voor jullie meningen! Ik ben eruit, ga zaterdg di met het hertje kopen nu er nog 30% korting op zit!
De tas met het Hertje heb ik nieuw thuis staan. Ik heb hem ook gekocht maar wil hem toch weer verkopen. De tas is namelijk met veel roze en wij krijgen een jongen... Ik vond hem iets te meisjesachtig. Dus als iemand hem wil overkopen? Laat maar weten... Hij is splinternieuw. De kaartjes zitten er nog aan.
van deze 3 heb ik de oranje gekozen, hou niet van oranje, maar hij is het wel vrolijkst de groene vind ik echt een oude mannen/dames reiskoffer(bejaard) en het hertje vind ik te kitsh.
Is een Oilily tas. Dacht dat deze tas V-marie heet. Dus elke Oilily dealer zal de tas wel verkopen en anders kunnen ze hem wel bestellen.
De oranje, echt superleuk! Die met het hertje ook (hij lijkt me alleen een beetje klein), de groene vind ik saai...
Ik heb hem splinternieuw thuis staan.De kaartjes zitten er nog aan en de hengsels zitten nog in het plastic. Je kunt hem van mij goedkoper overnemen. In de winkel kost ie namelijk meer dan 100 euro. Niemand interesse?
Waarom een hert op je tas? Je kind gaat er toch niet mee lopen maar jij? Sinds wanneer moeten ouders hun garderobe aanpassen aan het kind?
Ik vind de oranje het leukst. Jij moet er natuurlijk mee lopen, ook al wordt het een jongen of een meisje. Ik heb ook een tas met gekleurde bloemen erop, en wij wisten ook niet wat het werd. Kies gewoon wat jij leuk vind!