Tassen poll

Discussion in 'De babyuitzet' started by poema, Dec 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Welke zou jij kiezen als je niet weet of je een jongen of meisje krijgt?

1. Hert-tas

2. Groene tas

3. Oranje tas

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,038
    453
    83
    Female
    dames, dank voor jullie meningen! Ik ben eruit, ga zaterdg di met het hertje kopen nu er nog 30% korting op zit!

2. mvhvr

mvhvr Lid

Jul 13, 2008
    23
    0
    0
    De tas met het Hertje heb ik nieuw thuis staan. Ik heb hem ook gekocht maar wil hem toch weer verkopen. De tas is namelijk met veel roze en wij krijgen een jongen... Ik vond hem iets te meisjesachtig. Dus als iemand hem wil overkopen? Laat maar weten... Hij is splinternieuw. De kaartjes zitten er nog aan.

3. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

van deze 3 heb ik de oranje gekozen, hou niet van oranje, maar hij is het wel vrolijkst

de groene vind ik echt een oude mannen/dames reiskoffer(bejaard) en het hertje vind ik te kitsh.

4. Lynn22

Lynn22 Actief lid

Apr 30, 2008
    300
    0
    16
    Den Haag
    die bambi-tas vind ik leuk! (voor een meid)

5. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    Oh die hertentas ! Leuk ! Waar kan je die kopen?

6. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    Is een Oilily tas. Dacht dat deze tas V-marie heet. Dus elke Oilily dealer zal de tas wel verkopen en anders kunnen ze hem wel bestellen.

7. Koetje

Koetje Fanatiek lid

Jul 22, 2008
    1,237
    0
    36
    De oranje, echt superleuk! Die met het hertje ook (hij lijkt me alleen een beetje klein), de groene vind ik saai...

8. mvhvr

mvhvr Lid

Jul 13, 2008
    23
    0
    0
    Ik heb hem splinternieuw thuis staan.De kaartjes zitten er nog aan en de hengsels zitten nog in het plastic.
    Je kunt hem van mij goedkoper overnemen. In de winkel kost ie namelijk meer dan 100 euro.
    Niemand interesse?

9. Merijn

Merijn Niet meer actief

Waarom een hert op je tas? Je kind gaat er toch niet mee lopen maar jij? Sinds wanneer moeten ouders hun garderobe aanpassen aan het kind?

10. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

Oct 11, 2007
    552
    4
    18
    Ik vind de oranje het leukst. Jij moet er natuurlijk mee lopen, ook al wordt het een jongen of een meisje.
    Ik heb ook een tas met gekleurde bloemen erop, en wij wisten ook niet wat het werd. Kies gewoon wat jij leuk vind!

11. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    De groene, de andere 2 vind ik te meisjesachtig als het een jongen zou zijn.

12. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Is op zich waar, maar ik ga niet met een roze luiertas lopen bij een jochie...

Share This Page