Naar aanleiding van het topic abonnement Artis ben ik ook nieuwsgierig of er hier dames zijn met een Blijdorp abonnement. Ik ben 25 jaar en heb een zoontje van 3. Het lijkt me een leuk idee om daar met 1 van jullie af te spreken. Ik werk in de zorg en ben altijd op maandag en woensdag vrij. Lijkt je het ook leuk of wil je meer van me weten dan kan je me altijd PB-en. Groetjes Amy
Ja ik weet dat er twee moeders bij de feb mama.s 2010 zijn die z.n abonnement hebben. Zal zo eens een berichtje plaatsen misschien dat ze hier dan even reageren.
Ik heb wel een abbo, maar ik werk juist wel op maandag en woensdag(middag ). Volgende week ben ik overigens wel vrij op woensdag toevallig .
Hier ook een abbo, alleen hoogzwanger op het moment . Ben normaal op woensdag en vrijdag vrij en ga dan regelmatig. Nu tot april lekker vrij en wil dan zeker nog wel een paar keer gaan.
@ Nelta en Dondersteen... Lijkt het jullie leuk om een keer af te spreken. Zou leuk zijn als jullie iets meer over jezelf vertellen. Kan ook via PB. Ik woon in Rotterdam-zuid. Heb een partner van 35 en ons zoontje is 3. Zelf ben ik erg creatief en doe aan scrappen en taarten maken. Ook voor andere creatieve dingen draai ik mijn hand niet om. 1 a 2 keer in de week ga ik zwemmen en ik het verleden heb ik altijd aan korfbal gedaan. Ik ben benieuwd naar jullie verhaal. xx