zijn spacescooters nog "in" ? Wie weet dat? Mijn dochter word binnenkort 6 en wil graag een spacescooter. Nu vind ik ze wel erg duur dus ff rond gegoogled en de goedkoopste is 120 euro. Maar nu kwam ik dus ook andere scooters/ steps tegen waarbij stond de nieuwste rage. Aangezien ik er niet in thuis ben stel ik dua deze vraag.
Maakt het wat uit dan of het uit of in is? Als je dochter het graag wil... Als die andere steps goedkoper zijn kun je het wel aan haar voorleggen of ze die ook leuk vindt! Edit; ik bedoel, ze kunnen overal wel nieuwste rage bij zetten of iets dergelijks om het beter verkoopbaar te maken!
Maakt niet uit of het nog in is of niet. Je dochter vindt het leuk. Nu is het alleen aan jou of je dat bedrag er voor over hebt of dat je met haar voor iets goedkopers gaat.
Een idee. Maar ik kreeg vandaag een mail van school dat die dingen niet meer moven op school.. moest ik eerst aan mijn nichtje vragen wat het is.(3 kinderen. 10 jaar getrouwd en het bevolkingsonderzoek gehad, maar mannnnn dit was de erste keer dat ik me oud voelde)
Als jij denkt dat je dochter er ook echt veel gebruik van maakt is het z'n geld wel waard. Zou zonde zijn als het na drie keer in de schuur beland.
Ik vind het erg veel geld. Maar wil niet dat zij als enige een goedkopere of andere variant krijgt die geen enkeling heeft. Vind die anderen zelf wel erg leuk. Maar heb er nog geen 1mee gezien
nou hier wel. zelfs gister brief gekregen dat per direct de scooters(steppen, skateborden enz) niet meer toegestaan zijn in de school. zelfs in sommige klassen dat er minimaal 10 van die scooters in de klas gestald waren. nu mogen ze alleen nog buiten staan met een slot, en niet gebruikt worden in de pauze zo populair hier dat de school een flink 'scooter' probleem heeft
Is dat zo'n "step" waar je van die gare bewegingen op moet maken om hem vooruit te krijgen? Kosten die 120 euro? Meen je? ok...
ja die idd. belachelijk duur en volgens mij nog slecht voor je lichaam ook. over 8jaar gaan ze zeiken dat 'die scooter dingen van vroegah slecht voor het lichaam' was. je staat er hartstikke scheef op, kan nooit goed zijn voor je heupen als je daar hele dag op staat. en er zijn hier in de buurt genoeg kinderen die dat ding nog net niet mee naar bed nemen. heb t idee dat ze niet meer weten hoe ze moeten lopen zo vaak gebruiken ze die scooter achja zo is er wel meer slecht
In of niet, mijn zoontje krijgt er morgen voor zijn verjaardag eentje. Hij vind het geweldig want hij leent hem altijd van de buurjongens. Ik koop altijd dat gene wat mijn zoontje leuk vind en ik kijk absoluut niet naar of iets in is of niet, als hij een pop had gewild dan had hij die als jongen zijnde ook gewoon gehad.
Hier zijn ze ook nog 'in' hoor, mijn dochter wil er ook eentje, misschien voor haar verjaardag, want ik vind ze verrekte duur.