Ik liep net door een winkel, kom ik een vrouw tegen met een erg dun en strak jurkje aan. Je zag haar volledige onderbroek zitten, compleet met luipaard print Volgens mij had ze ook geen beha aan, want ook bovenin zag je alles zitten. Het was gewoon gênant om te zien. Ik wilde haar erop attenderen, maar ze leek erg gehaast en was weg voor ik het doorhad. Eigenlijk durfde ik ook niet zo goed, het leek me wat ongemakkelijk Maar ja, waarschijnlijk had ze het totaal niet door en zou ze het wel fijn hebben gevonden als iemand het aangeeft Maar goed. Hebben jullie weleens kledingblunders? En durven jullie anderen er op aan te spreken? Ik vind het bij een open gulp ook zo lastig om te zeggen, zeker bij mannen. Dan lijkt het net alsof ik naar z'n zaakje heb zitten loeren Ik heb zelf ook weleens blunders gehad in de zin van doorlekken en de hele dag daarmee rondlopen En ik maakte een keer een gekke beweging toen ik indruk wilde maken op een leuke vent (nu mijn partner ) en toen scheurde mijn halve mouw eraf haha.
Een soort van maar had eigenlijk niet veel met de kleding zelf te maken. Maar leuk om te melden. Maar ik heb weleens een halve dag op mn werk met toiletpapier uit mn (achter)broek gelopen. Ik had papier op de bril gelegd want kon niet lang staan en wilde zitten. Broek opgehezen maar papier zat er dus nog tussen. Paar uur later door collega op geattendeerd
Heb laatst een vriendin van mijn nichtje even apart genomen om haar te vertellen dat haar broek wel erg doorscheen ( was volgens mij meer een legging) Maar ik kreeg als antwoord dat ze dat wel wist en met uitgaan wel zou oppassen dat ze niet zoveel zou bukken Tja moet je daar nou op zeggen Kind was 17 en ze was bij mij de deur niet uitgekomen zo
Ik zeg dingen die duidelijk per ongeluk zijn (kaartje hangt er nog aan, wc-papier uit kleding, dat soort dingen) altijd wel. Het voorbeeld van het jurkje vind ik lastiger, want je weet niet zeker dat ze zich er niet van bewust is. Altijd moeilijk! Hier zelf regelmatig (kleding)blunders ja. Ik heb een jurk die heel soepel en dun is en die blijft vrijwel altijd in mijn onderbroek zitten als ik naar de wc ben geweest. Geen idee hoe dat komt. Inmiddels weet ik het, maar de eerste paar keer dat ik 'm droeg... Tsja. Dat soort dingen.
Haha ik zit me hier nu gewoon plaatsvervangend ongemakkelijk te voeoev door jullie verhalen. Zó genant
laatst op de fiets boodschappen gedaan daarna mijn dochter opgehaald sta ik bij het stoplicht komt er een vrouw naast me staan zegt ze: ik zou even je vestje andersom aandoen... zo heb ik dus de hele ochtend erbij gelopen
Ik heb weleens vesten of shirts binnenstebuiten aan...fijn als je zo de hele dag hebt gelopen en niemand dat even zegt! (Ik werk met veel mannen die zien dat misschien ook niet zo snel) Oja en ik kom weleens aan op mijn werk of bij school en dan blijkt er een onwijze vlek op mijn tshirt te zitten van broodbeleg, of snot van mijn jongens....oeps! Ik spreek andere meestal wel even aan, even een tikje op de schouder en goh, wist je dat er een kaartje uit je shirt hangt of je gulp nog open staat. Ik heb namelijk zelf ook liever dat iemand het even zegt. Ookal krijg ik dan een giga genant rood hoofd
Dit inderdaad! Je kunt er veilig vanuit gaan dat niemand als fashion statement een sliert wc-papier uit zn broek laat hangen, maar met doorschijnende kleren enzo weet je het maar nooit. Paar jaar geleden had je bij jonge jongens van die broeken die afgezakt waren tot onder hun billen, toen moest ik ook al steeds de neiging onderdrukken om ze op hun schouder te tikken met de vraag of ze wel doorhadden dat ze in hun onderbroek liepen . Zelf heb ik helaas ook wel eens een flinke blunder. Meestal sluipen die erin als ik haast heb. Laats kwam ik er halverwege de dag achter dat ik mn blouse scheef dichtgeknoopt had en een paar weken geleden was ik op mn pantoffels in de auto gestapt om de kinderen te droppen, maar was ik totaal vergeten dat ik die ochtend hulpmoeder zou zijn op school. Heb toen dus op mn sloffen in de klas gestaan. Mn dochter vond het hilarisch. Ik iets minder.
Ooit een overvolle wachtkamer doorgelopen met mijn jurk nog achter in mijn panty. De hele wachtruimte had zicht op mijn blote billen in string met huidkleurige panty erover . Gelukkig nam een vrouw de moeite om mij erop te attenderen. Dat was wel een moment in de categorie ‘kan ik even onzichtbaar zijn’.
Oooh dit heeft mijn werkgever regelmatig en durf het idd niet te zeggen om deze reden. Maarja wil hem ook niet voor gek laten lopen bij klanten Hahah lastig!!
Als het overduidelijk een fout is dan zeg ik er wel wat van. Mijn schoonmoeder had haar tshirt binnenstebuiten aan, of een oude vrouw hier uit de buurt had haar rok in haar panty. Maar zoiets als een doorschijnende rok , kweenie.. als je ze erop zou attenderen dan kunnen ze het op dat moment toch niet fixen dus misschien is het dan beter om maar niets te zeggen.
Ik kan me geen recente kledingblunders herinneren. Wel op de middelbare school een keer gigantisch doorgelekt, wat was ik toen in paniek zeg! Heb me direct ziekgemeld en ben naar huis gegaan. En op de basisschool had ik het een keer heel warm in de klas en toen wilde ik mijn trui uitdoen en toen bleek dat ik onder mijn kleren nog mijn dikke pyjama aan had! Oeps...
Een keer ging ik de hond uitlaten. Het was lekker weer en ik had een zwierig rokje aan. Net toen ik flink eind gelopen had, kwam ik erachter dat ik mijn knalrode pantoffels nog aan had. Verder wel eens van die blauwe overschoentjes vergeten uit te trekken, loop je daar vrolijk mee rond te stampen. Oh, en eens in Singapore. Heerlijk weertje, erg warm, ik had een wit shirt aan. Was met het OV naar de dierentuin gegaan, loop ik daar, krijg ik een tropische regenbui over me heen. Helemaal doorweekt en dat shirt scheen enorm door. Verschrikkelijk, de hele terugweg blikken, opmerkingen etc.
Ik ben een keer met 2 verschillende laarzen aan naar mn werk gegaan. (Vraag me niet hoe ik dat voor elkaar heb gekregen) 1 met een ronde neus en 1 met een punt. Pas aan het einde van de ochtend zag ik het toen ik op het toilet zat. Ik schaamde me dood, durfde het toilet niet meer af . Ben stiekem het kantoor uit geslopen om thuis een laars te wisselen. Kan me gewoon niet voorstellen dat niemand het gezien heeft, maar niemand heeft t gezegd tegen me.
Ik heb regelmatig kledingblunders: open gulp, net de naad naast je rits die iets loslaat (open gulp, naast je gulp effect), shirt binnenstebuiten... Wel fijn dat mijn collega’s het gewoon zeggen en je niet een hele dag met open gulp laten rondlopen Ik zeg er trouwens bij anderen wel altijd wat van. Meestal discreet, maar onder mijn collega’s is de band zo goed dat het ook rustig over de afdeling wordt geroepen (beetje afhankelijk van de kledingblunder uiteraard).
Te grappig allemaal en ik kan ook mee doen dus ik mag lachen Ik was een keer aan het praten met de buurvrouw komt er een jongen van een jaar of 17 langs. Uh mevrouw uw jurk zit in uw onderbroek. Schaam schaam.
2 weken terug stond er in de winkel een vrouw met flink overgewicht voorover gebogen in een legging. Geen shirt of niks over dr kont dus je zag echt een goed gevulde legging. Persoonlijk vindt ik dat al geen gezicht Maar het ergste: het was een legging van Frozen Dr linkerkant was vanaf bil tot enkel bedekt met Anna en dr rechterkant met Elza. Door haar huidplooien waren het meer anna en elza in 3D. Echt geen gezicht en er stonden gewoon mensen foto's te maken en te wijzen.