Ik zie helemaal niks in jouw link, maar ik vond die Doushi al een waardeloze vertoning. Weet niet wat voor typetje dit is. Ushi is goed, dat sloeg goed aan, die tweede was meteen al flop, en nu komt ze met een derde?
ik ben benieuwd.. Dushi is geflopt, tijd voor een nieuwe poging... Ushi is natuurlijk te bekend bij de Bekende Nederlanders... Ik zag trouwens wel dat Ushi héél veel leuke gasten heeft dit seizoen daar kijk ik wel naar uit! Overigens zijn de reclames er voor al vroeg begonnen zeg, het komt pas 23 oktober ofzo op tv!
Wat ik er van vind... Pfff, hou alsjeblieft op met deze onzin! Ik kan mijn tijd wel beter besteden dan daarna kijken! Kort maar krachtig, toch?
Ik vond Dushi ook maar een slap aftreksen van Ushi. Ze kan er beter maar mee stoppen is mijn mening...... Ushi was altijd wel prachtig om te zien
Ik snap dat ze willen voortborduren op succes van Ushi, maar het werkt blijkbaar niet. En Ushi bij buitenlandse artiesten vind ik ook maar zo-zo. Het interview is wel hilarisch, maar als ze zich ontjhult zie je die mensen denken 'en wie ben jij dan?'
ow dat vind ik niet sommige wel, maar bij een hoop ook van 'ben JIJ dezelfde vrouw als met wie ik daarstraks op de foto stond?!!! NEE?!' vind het wel leuk dat ze daarom Dan dit jaar ook heeft. Die zal haar misschien wel kennen, maar Ushi niet
Ik krijg uitslag van Wendy van Dijk, verschrikkelijk... Sorry voor de liefhebbers! (idd Adi, vooral met buitenlandse gasten, tenenkrommend vind ik dat...)
Ik vind het wel leuk. Van haar nieuwe typetje heb ik nog niets gezien behalve de reclames, dus daar kan ik nog geen oordeel over vellen. De 23e is over twee weken, ik vind het wel meevallen dat de reclame ervoor zo vroeg op tv is.
Bij Dan zal het wel werken inderdaad. Maar die andere buitenlandse gasten. Die weten dan dat ze met haar op foto zijn geweest, maar dat is het dan ook wel. Dan bedenk ik me hoe ik het zou vinden. Ga ik vandaag met iemand uit een ver land op de foto. Krijg ik morgen een interview met iemand anders (een japanse journalist in Nederland?) en het blijkt die eerste figuur te zijn. Enge wat ik zou denken is: Freak!