Tatoeage ervaringen

Discussie in 'De lounge' gestart door Dettol, 1 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.667
    18.730
    113
    Vrouw
    Geen idee.
    Mss is er hier wel iemand die dit weet.

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Ligt aan het ontwerp, maar eenmaal zwart is zwart. Later een kleur erover heen zal niet pakken.

Dettol vindt dit leuk.
  3. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.501
    13.794
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ik ben niet van de tatoeages uit boekjes. Heb dus 1 eigen ontwerp en daar heb ik geen spijt van (dat zou mij ook nogal stupide lijken met een eigen ontwerp, mits ie uiteraard goed doordacht is zoals de mijne).

Over vervaging kan ik niks zeggen. De mijne is alleen de normale tattoo kleur.

Nee ik vond het geen pijn doen terwijl het volgens iedere tatoeage kenner pijn zou moeten doen op die plek (binnenkant bovenarm).
    Wel heb ik ooit getwijfeld over een tattoo op de bovenkant van m'n voet, maar daar heb ik uiteindelijk vanaf gezien omdat dat heel gevoelig dus pijnlijk schijnt te zijn (over de plek aan de binnenkant van m'n bovenarm hoorde ik het pas achteraf).

Van de tattoo-artist die mijn tatoeage zette heb ik toen begrepen van wel.
    Ik twijfelde namelijk ook erg of ik zwart alleen wel mooi genoeg vond en of ik later niet alsnog kleur wilde dus heb het toen nagevraagd.

Dettol vindt dit leuk.
  4. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Geen spijt.
    Pijn, tsja lekker is anders. Maar het is het waard.

Kleur zou ik zelf niet doen. Uit voorzorg, veel mensen zijn allergisch voor kleur, vooral rood(tinten) Google maar eens, er bestaat zelfs een speciale poli in een zh voor alle klachten. Dit zou mij al weerhouden voor kleur.

Dettol vindt dit leuk.
  5. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Ik heb een tattoo in mn rechterpols, voor ons traject. Je mag pb’en voor een foto!

heb deze vorige zomer laten zetten, dus kan je nog niks zeggen over vervagen. Ik ben wel echt heel blij ermee! Wilde niet een standaard ontwerp en de artiest dacht heel fijn mee. Tijdens de afspraak het ontwerp bedacht en meteen gezet.

Wil je wel aanraden om echt een goede artiest te kiezen. Om zijn/haar kunnen en niet om de prijs. Liever een dure, mooie tattoo dan een goedkope tattoo waar je spijt van hebt!!

Dettol en duitshollandsmeisje vinden dit leuk.
  6. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Dit sowieso!! Het is voor de rest van je leven! :) mijn broertje heeft sinds zijn 16de een enorme tattoo op zijn ribbenkast die hij destijds voor ongeveer 70-100 euro heeft laten zetten bij een 'vriend' met 'thuis-tattoo-shop' en dat is de lelijkste en slechtste tattoo die ik ooit gezien heb.. en dan ook nog heel groot, super zonde.

Lisa280887 en Dettol vinden dit leuk.
  7. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik heb een kleintje op mijn linkerpols. Deed absoluut geen pijn, eerder kietelt het een beetje.

Eerst was het een simpel infinity teken met ster na het overlijden van mijn vader(2013). Na het overlijden van mijn moeder in 2015 heb ik er een ster bij laten zetten en hem gelijk wat sierlijker laten maken met die krullen. Ben er heel blij mee nog steeds.

Ik had een afspraak staan voor een tattoo op mijn rug tussen mijn schouderbladen maar die is afgezegd door corona. Zo gauw het kan wil ik daar toch voor gaan.

20200502_090215.jpg

8. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.806
    5.942
    113
    Vrouw
    Ik heb er 2. Laten zetten in 1997. De eerste in Melbourne. Daarna nog 1 in Nederland.

Ik had gezien welke tatoeage ik wou. Deze was echter vrij groot.
    De tatoeëerder heeft toen een kleinere versie geschetst, deze op een plakplaatje gezet en met een soort van henna op mijn lijf. “Ga er maar 24 uur over nadenken “. Dat heb ik gedaan, maar ik wou het al een tijdje, dus geen twijfel.
    Ik ben er nog steeds heel blij mee. Wel moet ik nu echt eens de kleuren gaan laten bijwerken. Het doet
    zeker de tatoeage aan de voorkant geen recht, zo kleurloos :)
    Ik denk al een tijdje na over een 3e tatoeage, ben er uit. Helaas door Corona nu even geduld.

Oh en de pijn....ik heb ze op plekken waar wat vet zit (net op randje bh op borst, de ander net op randje bikini-bil) dus het viel mee, maar een pretje...nee dat niet.

9. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.806
    5.942
    113
    Vrouw
    Hahaha ik heb ze al 23 jaar wat errrrggg de tijd vliegt!

paula1984 vindt dit leuk.
  10. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik heb er 4 en ga binnenkort de afspraak maken voor nummer 5.
    Buitenkant beide onderarmen, linkerkant borst, rechterkant heup.
    Die laatste deed gruwelijk veel pijn. En is nu door de zwangerschappen ook flink verpest.
    Ben moed bij elkaar aan het rapen om die te laten opknappen :p

Van die op mijn borst heb ik wel spijt en die ga ik laten coveren.

11. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ik ben ook HEEL benieuwd hoe mijn eerste tattoo het gaat overleven... zit precies op mijn onderbuik die nu dus langzaam bol aan het worden is. NOG geen striae maar wie weet... ik hou mn hart vast hahaha xD maar ja.. maakt niet uit mocht hij toch kapot gaan, jammer dan, wie weet dan ook ooit laten bijwerken.

Dettol vindt dit leuk.
  12. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Ik heb 'slechts' twee tattoos, op m'n pols en onderarm in het zwart omdat ik niet van kleur houd.
    Beide tattoos staan symbool voor een bepaalde fase in mijn leven, ik zie ze dan ook meer als herinneringen en verhalen waardoor ik er nooit spijt van kan krijgen.
    Ik wil er nog meer, heb dan ook al ontwerpen maar heb geen haast. Vond het niet echt pijnlijk, wel vervelend.

13. Neilia

Neilia Niet meer actief

ik heb een salamander op mijn heup en die heeft nu één hele dikke ‘teen’
    Ziet er echt niet uit:roflmao:
    En ook precies de poot die op mijn bot zit.
    Ik wacht ook met bijwerken tot we zeker weten dat we compleet zijn.
    Ga niet pijn lijden voor niks :p

duitshollandsmeisje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina