Wat doen jullie als jullie klaar zijn met ontbijten? Het is vaak nog zo vroeg dat ik dan echt nog niet wil/ga afwassen met m'n duffe slaapkop. En dan met name op vrije dagen. Hier staat de tv even aan, en gaat zo weer uit en hopelijk gaat Martijn lief spelen en niet de kerstboom leegplukken
Ik ontbijt nooit, ik drink koffie. Maar hier worden 'we' langzaam wakker. Ik dan he, Noor is gelijk klaarwakker Noor speelt en ik zit dus even achter de laptop om wakker te worden. Het duurt zeker nog wel even tot 9 uur voor we hier in actie komen. Om half 9 krijgt Noor een broodje en dan ga ik haar aankleden en ga ik mijzelf aankleden en dan begin ik aan te rommelen.
Gelukkig ben ik niet de enige die 'opstartproblemen' heeft Hier ook rond negen uur/half tien fruit en dan kom ik een beetje op gang.
Ik ben ook een avondmens. Het was vanochtend half zes, je kon me opvegen.. Gaaaaap.. En we zijn allebei uitslapers, helaas de kinderen niet.
Ik sta meestal rond 7.00 op, dan heeft die kleine honger.Na het ontbijt ga ik vaak even met mijn zoontje spelen of even op de laptop. Rond een uurtje of 8.00 ga ik meestal douchen en dan begint mijn dag echt.
Goedemorgen! In het weekend vind ik het heerlijk om met de laptop en een bakkie thee op de bank te kruipen nadat Luca z'n fles heeft gedronken. Vaak tot een uur of 8 a half 9 en dan gaat Luca naar bed en ik mij douchen en aankleden.
oh zo herkenbaar. Wij zijn ook beiden uitslapers. Toch hoor ik zoonlief altijd al rond 5.00 wakker worden. Vaak zitten we rond 6.00 beneden. Hier ook wakker worden met koffie en even laptoppen. Tegen 9.00/9.30 rustig aan aankleden.
Door de weeks gaat alles gelijk door in het ritme ( opruimen, klaar maken voor werk en gaan ) In het weekend doen we de laatste tijd lekker ontbijt op bed, boven te aan en lekker keutelen met zijn allen en dan rond een uur of 10.00 naar beneden. Vandaag toevallig beneden gegeten. Ik ff op het forum, mijn man kijkt tv en Levi is lekker aan het spelen. Straks mar even sleeën ofzo
Wij drinken eerst een kop thee + koffie. Mijn meissie krijgt een flesje en daarna ga ik lekker op de bank liggen terwijl de kleine tekenfilm kijkt en manlief achter de pc zit of me de kleine speelt. Rond half 9 (in de weekenden) maakt manlief uitgebreid ontbijt En daarna ruimen we het huis een beetje op.
ben nu pannenkoeken aan het bakken voor het ontbijt Valerie ligt bij papa in bed nog ff tv te kijken. Normaal gaan we ontbijten, douchen en soms wat in het huishouden doen, of even op boodschap.
De kindjes zijn hier meestal tegen 8 uur half 9 wakker, dus ik heb veel geluk qua uitslapers. Als ik vrij ben gaat alles op z'n gemak. Eerst met z'n allen ontbijten en dan aankleden en dan begint de dag. Moet ik ook werken, dan is het vliegen en hasten. Juist omdat de meisjes dus zo laat wakker zijn en nu dus wakker gemaakt moeten worden. In het weekend liggen wij nog in bed en de meisjes zijn in de slaapkamer aan het spelen. Zo slecht is het dus niet als ik het zo opschrijf, al vind ik het soms best fijn als ik kan blijven liggen zonder het gegil en geschreeuw om me heen, haha
Ondertussen ben ik broodje aan het bakken en houd Martijn me bezig met dingen doen die niet mogen dus word wel bezig gehouden. Zometeen fruit eten. Straks door de sneeuw ploeteren,wil er echt even uit!
Weekend: rustig wakker worden en als het vroeg is nog even met ze 3-en in bed luieren. Beneden vrijwel meteen aan de ontbijttafel. Daarna lekker spelen met de kleine. Daarna mag hij altijd eventjes tv kijken ik kruip dan even achter de computer of ga iets opruimen/schoonmaken. Daarna douchen, aankleden en spelen. Na zijn fruit rond 10.00 uur gaan we wat ondernemen. Vandaag zal dat sleeën worden dat vindt hij geweldig. Doordeweeks als we moeten werken is het allemaal iets minder relaxed, maar logisch natuurlijk.
wij hebben geluk.. dochterlief heeft de genen van mijn man meegekregen qua slapen Die is op haar vroegst om 9 uur wakker en kruipt dan nog heerlijk bij ons in bed om een half uurtje te knuffelen.. Daarna heerlijk rustig aan beneden.. Nadeel is dat wanneer ze vroeg uit haar bedje moet ze ook echt sjaggie is het eerste half uur.. Dan is ze niet te genieten!
Na het ontbijt gaan we Julian weer op bed brengen en aankleden. Daarna gaan we beneden zitten. Tv kijken, knutselen, spelen, op de pc et cetera. Maar net waar we zin in hebben. Ik doe overdag meestal geen huishouden. Pas als mijn man thuis is van het werk. In het weekend doe ik meer in huis maar pas in de middag. Maar het is hier nooit erg vroeg nog als we gaan ontbijten. Alleen als Isabella naar school moet. Anders zitten we pas rond 9 a 9.15 aan tafel.
Heeerlijk zeg, zo'n uitslaper! Die van mij begint nu lekker "uit te slapen" tot een uur 8 maar eerder was het vaste prik kwart over 6 aan m'n bed! Meestal ging dan even de TV aan zodat ik zelf even langzaam wakker kon worden. Dan ontbijten en de dag is begonnen.
Ik begin meestal wel gelijk ben om 6 á 7 uur wakker even een bakkie thee jornaal kijken en dan beginnen als de kids nog in bed liggen dan wil ik ook wel tot een uur of 8 op de bank zitten. Probeer meestal opgeruimd gestofzuigd en gedweild te hebben voor de kids uit bed zijn. Maar ik zit nou een week of 3 dat ik erg last heb van mijn bekken dus heel de dag bijna niets doe.
Ik ga na het ontbijt juist wel lekker aan het werk in huis. Ik word er lekker wakker en energiek van. Daarna aankleden en een beetje rommelen in huis of er op uit.