Gezien op Facebook en ik krijg het maar niet uit m'n hoofd.. Een tatoeage die iets heftigs laten zien, in dit geval stonden de bloemknopjes voor de 4 jaren hormoon behandelingen.. En dan de naam van het kindje midden in, en 2 sterretjes erbij voor de sterrenkindjes. ik denk dat het vooral zo binnen komt omdat ik zelf ook in zon traject zit, en dus precies weet hoe zij zich moeten hebben gevoeld.. Wie heeft er ook zoiets en wil dit delen?
Ik heb de naam van onze zoon. Zon voor zijn geboorte maand 4 sterren voor de tussen maanden. en een maan voor zijn sterf maand. en mickey oren omdat zijn kamer mickey was.
Ik heb "papa" op mijn pols, in het handschrift van mijn vader. Hij overleed toen ik 9 was en dit heb ik laten zetten toen hij 20 jaar dood was. zijn handschrift had ik uit mijn poëziealbum, waar hij z'n versje afsloot met "papa"
Ik heb een tekst op mn sleutelbeen,; true love lasts forever. Voor mijn vader en moeder. Een hartje op moet voet. Voor mijn man 2 hondenpoten op mn arm voor al m'n honden welke ik enorm lief heb. Als onze kleine uk is geboren wil ik zijn of haar hartslag tatoeëren met nog een infinity teken erbij. En nog iets met een sterretje en nog iets maar daar ben ik nog niet over uit. Voor ons verloren kindje.. Die laatste twee moeten even wachten tot ik bevallen ben, dan zet ik ze gelijk. Persoonlijk vind ik dat een tattoo altijd een betekenis moet hebben. Maar dat ben ik haha
Ze hebben voor mij allemaal een speciale betekenis, maar de bijzondere is: een tribal op mijn voet van mijn (overleden) beste maatje. Hij had die op zijn boven arm getatoeëerd en ik op mijn voet. Daar staan nog onze voorletters in.
Ik heb de naam van mijn zoontje op de zijkant van mn onderarm. Met een vogeltje er naast. Het vogeltje staat voor mijn opa, die is 11 maart overleden. Opa was gek op vogels. Vogeltje 'vliegt' er een beetje boven dus opa 'waakt' over hem. Ik wilde al heel lang de naam van mijn zoontje en toen ik mijn opa in zijn laatste dagen verzorgde kwam dit ineens in mij op. Zonder opa had Tim er ook nooit geweest. Tattoo is gezet op m'n linkerarm omdat links het dichtst bij mijn hart ligt. Tattoo is nog niet overal even dik maar dat komt omdat ik onlangs terug ben geweest voor het bijwerken, daarbij is de hele naam eigenlijk opnieuw gezet. Hij is dus nog aan t genezen, vandaar dat de t wat dikker is, dit komt uiteindelijk goed haha!
Ik heb de voetjes van onze overleden zoon laten zetten op mijn enkel, hij loopt altijd met me mee - oftewel hij is altijd om me heen, in mijn hart. Ze zijn getatoeëerd op ware grootte zoals ze van het afdrukje afkomen uit het ziekenhuis.
Mijn man heeft een dubbel infinity-teken op zijn arm met de naam van onze zoon. Ik ben niet zo van de tattoos maar hij wilde hem heel graag en de betekenis is prachtig. Mijn man heeft een erfelijke, ongeneeslijke ziekte (vandaar ons pgd-traject). Hoewel hij nu (en hopelijk nog heel lang niet) geen klachten heeft is er een kans dat hij relatief jong komt te overlijden. Met de tatoeage wil hij zeggen dat hij er ondanks dat altijd voor onze jongen zal zijn.
Ik heb de betekenis van mijn naam, zodat mijn naam ook fysiek verbonden is met mijn lijf. In de tijd dat ik 'm liet zetten (20 jaar geleden) had ik nog geen vriend of kind, dus de tattoo gaat over mij. Misschien dat ik nog eens iets neem met de naam van mijn dochter.
Op mijn voet staan 2 vlinders die vliegen naar de hemel waar mijn vader is. Daar staan 2 sterren bij. De ene is ingekleurd de ander is nog leeg. De ingekleurde staat voor mijn overleden vader de niet ingekleurde staat voor mijn moeder en hopelijk blijft die voorlopig nog lang leeg. Op mijn zij heb ik bloemen met woorden erbij. Alles wat ik in onze mmm nodig had. Love, family, dreams, believe, hope Staan onder elkaar.
Mooie betekenissen! Ik heb een hartje met muzieknoten op mijn pols, voor mijn vader die ik 4 jaar geleden op 21 jarige leeftijd ben verloren. Hij was een enorme muziekfanaat.
Ik heb er nu 2. 1 omdat ik diw kreeg vn me vader voor me 18de verjaardag, die dag koester ik ook omsat ik samen met me vader een tattoo heb latwn zeten. 1 van een hartje en hondenpoot van me 1ste eigen hond die ik zelf nog heb geholpen om eruit te komen en op te vangen, daarom is ze erg bijzonder voor me. Voor me verjaardag heb ik ook een tatto gevraagd, infinity met paradijsvogeltje erbij met mom en dad erin, ze zijn me alles en steunen me zo erg! Mochten ze ooit overlijden dan komt de datum erbij. Oneindig liefde voor hun! Voor me kinderen ben ik nog steeds aan het piekeren wat ik wil ik weet het echt niet!
Voor mijn man heb ik zijn letter. Heb daar regelmatig commentaar op gehad maar ik blijf erbij dat hij zo lang al bij me is en we zo veel hebben meegemaakt. Mocht dat ooit stuk gaan, tja dan heeft hij lang genoeg deel uitgemaakt van mijn leven. Op mijn pols een uiltje met een sterretje. Het sterretje staat voor de miskramen en het uiltje voor de kinderwens die we hebben en de moeite die het ons gekost heeft. We hebben een uilen knuffel gekocht toen ik voor het eerst positief testte, die uil hebben we er altijd ingehouden.