Tatoeage met betekenis

Discussie in 'De lounge' gestart door Boedah, 1 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susy26

susy26 Niet meer actief

Wat mooi, en verdrietig om te lezen allemaal....

Heb een tatoeage met de namen van me jongens ❤ r

Bijgevoegde bestanden:

2. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

18 mei 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Wat een prachtige tatoeages allemaal!

Deze heb ik een tijdje geleden laten zetten met de naam van mijn zoon.

Bijgevoegde bestanden:

3. susy26

susy26 Niet meer actief

Ook heel mooi!

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Deze, de vlinders staan voor de operaties van onze dochter*.
    Helaas moeten er nog een paar bij.

5. Boedah

Boedah Niet meer actief

Wat een mooie verwoording zo mamachantal!

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik heb twee gestileerde harten op mijn onderbeen, met de initialen van onze dochters. Mijn bonusdochter heeft de tatoeage ontworpen en mijn schoonzoon heeft hem gezet.

Ik zoek nog steeds eentje die symbool staat voor ons overleden zoontje Y*. Ik kom eigenlijk steeds bij de zelfde uit (met blauwe vlinders) maar die is nogal groot.. dus probeer er nog steeds een alternatief voor te vinden.

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Mijn zusje heeft de urn van haar overleden man op haar rug laten tatoeëren een boedha hoofd met daaronder de lotus bloem die op zijn rouwbrief stond, die foto van die lotusbloem heeft hij nog zelf gemaakt tijdens hun vakantie in Indonesië.
    Het puntje op het voorhoofd van boedha wat daar normaal gesproken zit heeft mijn zusje laten vervangen voor een vingerafdruk van haar man, is erin getaoeerd.
    Is een super mooie tatoeage op haar rug dus niemand die het direct ziet in eerste instantie.

8. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

.

Wauw! Ben wel benieuwd hoe deze er in het echt uit zo zien. Prachtig zoals je het omschrijft

Ik heb er een stuk of 5. De mooiste is m'n zoon zijn voetafdruk (3d achtig) met z'n naam op mijn voet. En onze trouwtattoo beide een puzzelstukje met een tekst

9. An79

An79 Fanatiek lid

8 jun 2015
    1.092
    575
    113
    Wauw wat een mooie tattoo's en wat een mooie betekenissen!!
    Ik wil al 20 jaar een tattoo, maar nooit iets gevonden wat ik echt heel mooi vond. Ook bang om spijt te krijgen. Nu zo zeker van mijn zaak dat er eentje komt. Liefst iets moois met de 3 letters van mijn dochters. Wil niks afgezaagds, maar dat is lastig. Dat wordt het al snel. En dan op mijn onderarm/pols. Hier wel wat inspiratie opgedaan.

10. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113

Ik heb helemaal niets met tattoos, maar deze vind ik prachtig. Icm je onderschrift krijg ik er kippenvel van.

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.968
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    #31 RoGiJuLi, 3 aug 2016
    Laatst bewerkt: 3 aug 2016
    Ik heb een baby met vleugels. De baby houdt een groot hart met banner vast en daar staat de naam van mijn overleden zoon op. Onder de voetjes heb ik 2 jaar later de naam van mijn overleden dochter laten zetten, in hetzelfde lettertype zodat deze 2 tatoeges 1 geheel zijn geworden.

De baby heeft een kenmerkend babykrulletje op zijn hoofd. Dit heb ik expres laten zetten omdat mijn zoontje* blonde krulletjes had.

Hij is al ffies oud (15 en 13 jaar) dus is niet meer zo mooi helder als hij in het begin was.

12. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Lijkt me ontzettend mooi, ondanks het grote verdriet wat erachter schuilt.

Deel Deze Pagina