haha ja nu is ze niet meer zo klein.. ik op de binnekant van me pols en me vriend wil dr naam op zn borst ga jij het ook samen met je vriend laten doen of niet? we gaan wel wat verschillends nemen denk ik.. ow oke spannend is dat he voor het eerst hoop dat het bevald voor jullie. ik kan fergie gewoon lekker meenemen als ik werk echt idiaal lekker dichtbij en je weet dat het goed zit..
Ja, ik wil de naam van m'n kleine meissie ook laten tattoeren. Heb zelf ook 3 sterren, gewoon leuk op m'n buik, volgens mij zie je dat wel in mn album staan op 1 van de buikfoto's. En m'n man's geboortedatum heb ik verwerkt samen met die van mij in een streepjescode op mn pols. Van Sasha, wil ik een grote lotus bloem in paars/roze accenten op m'n rug laten tattoeren, met daaruit haar naam. En onder de lotusbloem, erdoorheen zeg maar haar geboortedatum. Een realistische tattoo wordt het. Het zit in m'n hoofd, misschien een beetje raar uitgelegd. Voorlopig even wachten, de tattoerder zei dat ik beter kon wachten totdat ik uitgeborstvoed ben
Ik wil ook ( nog steeds ) een tattoo met mijn dochters naam. Het liefst op de pols, dus ik zou heel graag fotoos willen zien van tattoos op de pols. Ik ben er nog niet over uit of ik alleen een sierletter wil met een hartje ofzo of haar hele naam. Wel klein. Groetjes Debby
@wendyp..hebben jouw drie sterren ook een betekenis of omdat je sterren mooi vindt..? ik vind vlinders/sterren en bloemen mooi maar van de eerste twee ben ik bang dat ze geassocieerd worden met de dood als ik er een naam bij laat schrijven....of hebben ze ook andere betekenissen? betekent de lotusbloem iets dat je speciaal die wilt of is het gewoon een mooie bloem?
Bij mij hebben ze eigenlijk geen betekenis, heb ze al een behoorlijke tijd. Vind sterren leuk (sinds dat ik op het forum zit, hebben ze voor mij ook wel een andere betekenis gekregen) Ik wilde het eerst helemaal uitbreiden, naar mn zijkant en rug. Maar nu heb ik zoiets van laat maar. Lotusbloem vind ik een mooie bloem, voor de rest staat het voor geluk.
Ik heb de naam van mijn man op mijn linker boven arm staan. Twijfel nog of ik de namen van de kinderen erbij laat zetten want ben eingelijk niet zo van de tatoo's.
Ik heb een tribal in de vorm van een hart op mn rug en daar komen de naam en geboortedatum van mn kleine meid bij. Mn man laat de naam en geboortedatum ook zetten, maar hij weet nog niet of hij dat bij de tattoo's doet die hij nu al heeft of er een nieuwe voor laat zetten.
Ik hou zelf niet zo van tatoeages, maar een vriend van mij heeft er ook één, en die is wel supermooi! Hij heeft een ster, die opgevuld is met de vingerafdruk (uitvergroot) van zijn dochtertje! Vind ik ook wel wat origineler dan gewoon een naam ofzo.
Hey leuk topic, ik loop ook al weer een tijdje te denken om een nieuwe tattoo te nemen ivm de geboorte van onze dochter. Ik hou zelf niet zo van namen tattoeëren, dus wil iets symbolisch doen. Ze heet Angelina, dus iets met een engeltje ofzo zou wel leuk zijn. Maar de voorbeelden van engeltjes die ik tegenkom zijn allemaal zo 'zoet', zo schattig, of juist heel erg 'fantasy'en uitbundig, en daar hou ik ook weer niet van. Daarnaast ben ik er nog niet uit waar ik 'm precies wil. Het moet wel een kleintje zijn en makkelijk te verbergen. Ik heb er nu een op mn rechterenkel, dus zou 'm wel op mn linkerenkel kunnen doen. Ik zit ook te denken aan heel hoog bij je nek, tussen schouders en hoofd zeg maar. Zoals Alyssa Milana 'm heeft, zal eens kijken of ik een plaatje vind. Heeft iemand daar een tattoo toevallig? Zo dus, maar dan andere tattoo en nog iets kleiner :
Mijn man wilde de geboorte datum van onze dochter in Romijnse cijfers laten zetten (zonder naam). Maar kan zeker ook met naam, ik vondt het wel een leuk idee.
Lukt het ook niet met tinypic? Ik ben nu erg nieuwsgierig geworden naar je tattoo, haha! Anders kan je 'm naar me mailen en dan verklein ik 'm voor je
ik heb ook een tattoo met de namen van me 2 oudste meiden en 4 sterrekindjes op mijn boven rug net onder me nek(zie album) deze is gezet precies een maand voor ik erachter kwam dat ik weer zwanger was dus mijn jongste staat er niet bij en past er ook niet meer bij dus ik wil graag een tattoo met haar naam en nog iets leuks erbij op mijn pols laten zetten
mooi hoor sabrina...vind die soort van schaduw mooi om/in je sterren waar heb je de tattoo laten zetten? @mandy ik ben ook heeeeeeeel niewsgierig staat er niet op de site hoe je fotos kan verkleinen...ik ben zelf ook niet zo handig erin (tis me wel gelukt na lang geklooi hihi) dat heb ik op photobucket gedaan
dank je op de foto was hij net gezet de schaduw is nou iets lichter ik heb hem hier in hoorn laten zetten bij Tattooshop SMURF
Ik wil ook een tattoo laten zetten met Tijn zijn naam. Ik wacht alleen tot ons gezinnetje helemaal compleet is, dan kunnen alle namen in 1 tataoo