ik heb een tatoe tussen me schouderblade en ik heb ook een tatoe op mijn voet en enkel die lopen door maar dan zonder naam. en heb om mijn pols de leter S die staat voor mijn naam sabrina voor de naam van me vriend steve en voor de naam van onse kleine want die wordt ook met de s dus ben daar door in een keer klaar.
@ mandy mooie tattoo...! @binnabinna; das ook handig hihi alleen namen zelfde letter; heb je meteen alle tattoo's in 1
ik heb een grote tribal op mijn rug maar dan met mijn eigen letter erin... ik wil als de kleine er is een tattoo laten maken met de beginletter.. die wil ik dan vanaf mijn been naar mijn voet laten lopen.. Groetjes
zelf heb ik twee beginletters van me kids op me ruggegraad bovenin. Heb ik toen zelf ontworpen, Laatst nog de naam van me moppie op binnen kant pols laten zetten. op andere pols staat een teken van me sterrebeeld. Kreeft. Als de kleine er straks is komt er nog een letter bij tussen me schouderbladen..bij de andere twee.die wil ik zelf weer ontwerpen. Tip..Bij hanky panky in amsterdam tekenen ze uit de losse hand..Kun je zelf je style aangeven..En zien of je het wat vind..Heb je wel iets unieks!
leuk romireno mooie plek ook...heb zelf nog niet helemaal de knoop doorgehakt, ben toch ook beetje bang met mijn werk..(gezondheidszorg) als ik hem o mijn pols laat zetten...heb wel al iets ontworpen maar moet hier en daar nog beetje bijgeschaafd worden heb je ook een foto ben wel benieuwd...!
Zal wel ff kiekjes maken voor je..stuur ze dan wel ff via een pbtje.. Moet eerlijk zeggen dat ik alleen maar positieve reactie's krijg van me pols.. Men vind het net een sierraad..En je kunt het bedeken als je moet.. Maar snap je wel..Er zijn indd nog van die mensen die het afschuwelijk vinden..Maar daar heb ik maling aan Succes, en het eind resultaat wil ik graag zien! Groetjes Wendy
Ik heb nu 3 tattoo's 1 op mn schouderblad 1 op mn onderrug en 1 op mijn lies, bij mijn lies staan 2 letters mijn letter en die van mn vriend. Als we een kindje krijgen laat ik de naam ook zetten weet alleen nog niet waar.
In mijn album staat mijn tattoo. Hij is vrij groot...vond een naampje zo simpel en iedereen heeft dat al. Ik heb dus open gescheurd huid met een engels tekst in De tekst hebben we zelf verzonnen voor de geboortekaart van ons dochtertje. Ik heb ook wel het geluk dat mijn mannetje zelf tattoeerder is hoor.
Zodra dit ukkie is geboren komt er een tattoo op mijn onderrug met hun voorletters, wat dan ook weer mijn volledige initialen zijn en ook de voorletters van mij en me vriend (hoezo allemaal dubbel hahahaha) Ik weet alleen nog niet wat ik er omheen wil... maar ach ik heb nog even de tijd om iets te bedenken