jup weet ik zeker ben naar een speciaal vertalingsburo geweest (ook bij kvk bekend) en heb hem daar laten vertalen, daarna na 2 chineesrest. geweest en die zeiden allebij ook mijn naam gelukkig wel hihi
mijn tweede tatoeage wordt een symbool, drie hartjes in elkaar... die hartjes zijn als betekenis voor de drie (toekomstige) liefdes in mijn leven (zoon, man en hopelijk toekomstig kindje!) maar hier wacht ik dus nog even mee... ik heb nu al één tatoeage nl trouwring, is ook een symbool geworden (Polynesisch): een schildpad en op de zijkant van vinger 'tanden', de betekenis is een lang sterk en vruchtbaar leven
M'n man heeft van J. zn voornaam en geboortedatum op zn arm, van nr 2 gaat hij dat ook doen. Zelf wil ik alleen de namen in een armbandje verwerkt hebben.
Ik heb de naam van nr1 en 2 onder elkaar en bij nr1 een sterretje ernaast en bij nr 2 een hartje. Nr 3 ga ik gewoon in dezelfde lettertype laten onderzetten met een bloemetje . De symbooltjes heb ik van wingdings gehaald (die symbooltjes in Word documenten). Ze staan op mijn linkerborst juist boven mijn hart. Want het zijn mijn hartediefjes
Ik denk dat dat een kwestie van smaak is. Ik vind tattoo's niks en namen tatoeëren al helemaal niks. Maar daar gaat het toch niet om? Je moet er zelf mee rondlopen, dus kies vooral iets wat je zelf mooi vind. Als het een of/of is. Ik vind de datum of iets anders met cijfers (angelina jolie heeft de coördinaten van de geboorteplaatsen bijv.) wel sjieker als namen.
Ik heb de naam van mijn bink op de buitenkant van mijn pols! Ik vind het heel uniek en persoonlijk om zijn naam op mijn lichaam te dragen. Tattoo is ook klein en het is echt voor mezelf het is geen plaatje die ik de hele dag moet showen. Ik heb overigens meer tattoos hoort bij mij!
Ik heb een tattoo van de meiden hun naam op mijn rug na lang lang lang wikken en wegen toch afgelopen zomer naar de shop gegaan en ben er zo super blij mee! Mijn meiden heten l. Una en j. Asmijn dus ik heb een maan en een bloeiende j. Asmijnplant laten zetten gewoon zwart wit. En afgewerkt met een band van sterretjes eromheen, symbool voor mijn wens voor nog een kindje. 3 weken na het zetten testte ik positief! Dus de tweede naam van onze zoon betekent wens/licht, zodat de sterren echt voor hem staan.
Ik heb vorige week de naam van mijn zoontje op mijn pols laten zetten! En volgende week word waarschijnlijk mijn 2e gezet maar dan op mijn schouderblad, die word ook een stuk groter en met kleur. Maar die staat symbool voor het overlijden van mijn moeder, die tattoo wil ik al 6 jaar hebben en dit jaar is zij 10 jaar overleden, dus vind dat wel een heel erg mooi gebaar.