Ik wil de foto's van het schoolreisje naar de school van mijn zoon sturen maar dat lukt niet.. het zijn er ongeveer 50 iemand enig idee hoe dat moet.. Hij geeft aan dat het met sky drive moet ofzo.. maar dan kan iedereen ze zien toch?
Via meerdere mails of anders via wetransfer of dropbox.. Beiden spreken voor zich als je even googelt.
ik dacht eerst ook dan doe ik wel een paar mailtjes maar er kunnen er maar 3 in een mail... dus dat worden wel heeel veel mails..
Geen idee hoe het juist werkt, maar een kennis heeft er overlaatst 150 naar mij doorgestuurd via WeTransfer. Ik moest gewoon op een link klikken om de boel op mijn compu te krijgen.
WeTransfer is heel makkelijk! www.wetransfer.com en dan kun je jouw eigen e-mailadres invullen en dat van de ontvanger en vervolgens kun je de foto's selecteren (net als wanneer je ze attached aan een gewoon mailtje) en hopla! Zo gepiept!
thanks meiden! ik heb ze nu toegevoegd op wetransfer ze zijn aan het versturen.. maar dat gaat wel een beetje langzaam.. is dat altijd zo?? Het duurt nu nog 28 min..
Hier heeft het toen ook een halve eeuw (een half uur à drie kwartier) geduurd eer die 150 foto's binnen waren. Da's dus volledig normaal .
Je had ze ook kunnen verkleinen en ze vervolgens kunnen rarren/zippen en versturen. Dat gaat dan wel ten koste van de kwaliteit. Maar goed; de gemiddelde camera heeft een miljoenmegapixelkwaliteit waarbij neusharen nog afzonderlijk kunnen worden gefotografeerd en erop worden ingezoomd zodat je de haarzakjes nog kunt zien zitten - dus who cares