Hai dames, ik ben alweer een tijdje afwezig geweest sind de geboorte van mijn jongste. Maar ik begin van mijn postnatale depressie op te krabbelen en wat mij heel erg helpt is om taarten en cakejes enz. te bakken en maken. Nieuwe recepten uit te proberen, nieuwe smaken en noem maar op. Groetjes Nancy
OOooooooh Dat ziet er mooi en lekker uit!!! Ik durf je alleen niet te liken, straks win ik en dan kan ik hem niet opeten .... *&$%#koemelkallergie..
Wow! Ik heb je pagina geliked... Heel veel succes! En wat zou het geweldig zijn als ik win... Hihi! *zegt heel zielig, heb nog nooit wat gewonnen..*
Mocht dat het geval zijn, dan zal ik ervoor zorgen dat ik wat anders voor je maak, of een recept zoeken wat jij wel kan hebben. Daar hoef je je geen zorgen om te maken meid, ik neem contact op met de winnaar/winnares om uiterraard te vragen naar eventuele allergieen. Dus je kan gewoon meedoen
Dit is reclame en dat mag niet.. Had zelf ooit mijn taarten site als handtekening en zelfs dat mocht niet!
Leuk.. Heb als 44e geliked . ( maar ik woon in Limburg, dus mocht ik winnen.. Dan kan je iemand anders kiezen )
Fijn dat je een leuke passie hebt gevonden om te bakken en zo hopelijk snel de vervelende tijd achter je kan laten Uiteraard heb ik ook geliked! Ziet er lekker en leuk uit!
Maar dat is toch als je een winkel hebt of als je ze verkoopt? Ik wil best wel bestellingen doen, maar daar is die facebook pagina helemaal niet voor bedoelt. Dit is namelijk niet mijn werk, maar mijn hobby en omdat ik dit graag deel geef ik een taart weg. Ik begrijp wat je bedoelt hoor, maar dit is mijn werk niet en ik heb het hier ook echt absoluut niet neergezet om er geld mee te verdienen. Het heeft mij gewoon heel erg geholpen om door de zwaarste periode van mij depressie te komen. En ik hoop hiermee anderen blij te maken met iets wat mij zo goed doet om te doen. Dus ik hoop dat dit niet verkeerd valt bij de mod's, en zoja, dan spijt me het me echt, want dat is niet de bedoeling.
Maakt niks uit.. Dat had ik ook als hobby maar ik kreeg te horen dat het niet mocht.. En meerdere hier met hetzelfde! Dus als je topic ineens weg is zal dat de reden zijn..