Hallo, 24 dagen geleden ben ik halverwege mijn cyclus aan de pil gezet door de gynaecoloog wegens het vermoeden van endometriose. Die dag had ik een dominante follikel van 17 mm. Op 23 juli heb ik weer een echo gehad waarop ze vrij duidelijk konden zien dat ik wel een eisprong heb gehad en er een hoop vocht in mijn baarmoeder zat, wat gegarandeerd een menstruatie zou betekenen ondanks de pil, aldus de gynaecoloog. 24 dagen geleden een follikel van 17mm, dan zou ik gemiddeld zo'n 19 dagen geleden mijn eisprong gehad moeten hebben. Mijn LF is al jaren 10/11 dagen. Dan zou ik in theorie nu zo'n 8 dagen overtijd zijn. Heb absoluut niet de illusie dat ik zwanger zou kunnen zijn (2 ICSI kindjes vanwege meerdere vruchtbaarheidsproblemen) maar vind het wel erg vreemd dat de menstruatie nog steeds niet is doorgekomen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Maar ik kan in principe helemaal niet zwanger worden. Oke, je hebt uitzonderingen maar toch. Klinkt normaal gesproken al heel onwaarschijnlijk en al helemaal nu ik na 6 jaar weer aan de pil ben Maar goed, morgen even een testje halen kan geen kwaad natuurlijk. Kan ik het wel uitsluiten.
De gynaecoloog zei tegen een neef en zijn vrouw dat de kans groter was dat ze de loterij zouden winnen dan spontaan kinderen krijgen. Ze hebben nu 4 kinderen, zonder hulp Gewoon een test doen voor alle zekerheid.