ik wil een verjaardags kadotje kopen voor vriend lief. ik ben nu aant het kijken voor een sony experia s maar is dit wel wat? wat zouden nog meer leuke telefoons zijn hij heeft nu een htc maar die heeft zijn beste tijd gehad. ik wil en max 500 voor uit geven
Ben van een blackberry overgegaan op een samsung. Deze bevalt me beter, al moet ik eerlijk toegeven dat ik me soms mateloos irriteer aan de manier van typen en de fouten die de telefoon maakt qua woorden, haha. Goed controleren voor op enter te drukken. Maar er zitten veel mogelijkheden op en de telefoon is erg prettig in gebruik.
Als je ietsje meer uitgeeft dan 500 kun je de samsung galaxy s3 nemen net uit. Die is er vanaf 573 euro Samsung Galaxy S III i9300 prijzen - Goedkope gsm KIESKEURIG Het vorige model de s2 is er vanaf 360 euro Samsung Galaxy S II i9100 prijzen - Goedkope gsm KIESKEURIG. Ik dacht dat die ook al een update naar android 4 heeft gehad.
hoe is daar de camera van? de sony heeft een 12 mp camera en dat is toch ook wel belangrijk veel foto's worden gemaakt met de telefoon. en de s2? is die ook gewoon goed. ik twijfel heel erg de s3 is me niet wat te duur aangezien hij ook al een ander kado krijgt en ik heb de 750 grens eigenlijk
Ik ben er gek mee Maar vind sowieso de hele Galaxy-lijn ontzettend gaaf ( ben niet zo'n Apple fan ). Camera is prima. Ik maak er ook veel foto's mee, maar dat deed ik ook met de SII en dat ging ook helemaal prima. Misschien heeft iemand een SIII op marktplaats bij je in de buurt staan? Heb ik hem ook vandaan, met garantie, simlockvrij.
De s2 is ook nog steeds een goede telefoon hoor. Zelfs met de S1 kun je nog goed uit de voeten Die heb ik nu namelijk en alles werkt er goed op. Camera van de samsung vind ik erg fijn, maakt prima foto's.
Ik zou voor een samsung gaan de galaxy S I,II,III ik heb zelf de s Plus die is ook helemaal geweldig!!
Ik heb de Sony xperia s en men vriend heeft de galaxy s2 gehad. Toen hij het vergeleek met mn sxs had hij de galaxy snel weggedaan. Het beeld bij de sxs is duidelijk beter, kan niemand ontkennen De camera, tja dat kom je niet snel tegen bij smartphones, het is super! Geef mij maar Sony, superkwaliteit, de galaxy's zijn ook goed maar qua werking, beeld en hoe de gsm aanvoelt vind ik beter, je betaald echt geen euro teveel Nooit meer wil ik een ander merk dan Sony. Ben er helemaal gek op geworden
en bedankt hahaha denk ik er uit te zijn krijg ik deze hihi. maar jij vind in vergelijking met de s2 de sony beter?
en nieuwe smartphone uitzoeken is altijd leuk!!!!! ik mag over een paar maanden weer ik zelf zou gaan voor de: nieuwe samsung.. iphone buurvrouw heeft sony xperia s.. en heeft heel veel problemen..
Ik vind het beter maar dit is gewoon mijn mening, de galaxy's hebben naam gemaakt met de s1, dit was de eerste echte goede smartphone na de iphone, dit hebben ze super gedaan, ze hadden de naam dus gekregen daardoor zijn ze nu nog superbekend. Daarna begonnen pas de andere merken zoals Sony, htc,... Gewoon te laat want Sony verdient het eigenlijk ook om op de eerste plaats te staan Samsung was gewoon slimmer maar niet beter