Vandaag had ik voor het eerst in zo'n 10 jaar oorbellen in. Ik heb 2 gaatjes boven elkaar, maar de ondersten zijn dicht gegroeid ontdekte ik. Nu bedacht ik me dat ik eigenlijk niemand meer ken die (vaak) oorbellen draagt. Is het uit de mode? Vroeger moest ik per se gaatjes in mijn oren, dat was toen echt heel "hip" Heb jij nog vaak oorbellen in? Ben benieuwd, ik voeg een poll toe.
Ik heb 12 gaatjes in mijn oren (7 links en 5 rechts) en draag dus echt al járen geen oorbellen meer... Vroeger hing er een halve ijzerhandel in, maar tegenwoordig niet eens meer een paar bescheiden knopjes...
Ja ik ook, alleen zilveren knopjes. Heb 2 gaatjes boven elkaar maar die bovenste gebruik ik niet (maar groeit ook niet echt dicht, kan ze zo weer doorprikken).
Ja hoor hardstikke leuk toch heb een hele verzameling. Heb boven in mijn beide oren 2 gaatjes per kant maar daar draag ik niks. Onder aan mijn beide oren 1 voor hangers en 1 voor knopjes.
Afgelopen weekend kleine parelknopjes gekregen van mijn moeder, had al zo'n 5 jaar geen oorbellen meer in.
Sinds een week niet meer omdat het gaatje is gaan ontsteken. En de oorbel kreeg ik met moeite los..au au au
Vroeger was ik dol op oorbellen. Ik droeg ze dagelijks en had een hele collectie. Nu draag ik ze niet meer, omdat ze pijn doen door mijn hoofddoek. Het prikt hierdoor in mijn huid en daarom draag ik ze niet meer.
Ik heb vier ringetjes in mijn ene oor, vijf in mijn andere oor (waarvan 1 bovenin). Die heb ik al vanaf mijn zeventiende ofzo en ze gaan nooit uit.
Ja, maar ik heb wel altijd dezelfde oorbellen in. Kleine knopjes met een briljantje. Vrij neutraal, past overal bij. Alleen bij speciale gelegenheden doe ik andere oorbellen in, die mogen dan ook wel opvallender zijn.