Ik twijfel of ik een tatoeage wil laten zetten van de voetafdrukjes van mijn overleden zoontje (23wk zwangerschap) Ik ben opzoek naar voorbeelden van gezette tatoeages van voetafdrukjes. Kan iemand mij daar aan helpen??
Allereerst gecondoleerd met jullie grote verlies. Heel veel sterkte voor jullie. Misschien een brutale vraag, maar heb je misschien een afdrukje van het voetje van je overleden zoontje? Daarvan kan namelijk iedere goede tattoo-shop een ontwerp maken. Anders zou je misschien kunnen googlen naar voetafdrukjes, of in boeken kunnen kijken. Van bijna elk plaatje is wel wat te maken. Ik zou dan ook een goede shop zoeken en je verhaal/idee voorleggen. Deze mensen zijn vaak super creatief en kunnen dan een ontwerp maken. En dat kun jij natuurlijk zo vaak laten veranderen totdat het helemaal naar jouw smaak is. Oh en ik lees nog dat je graag voorbeelden wilt zien: als je even googled op tattoo voetafdrukken/ voetafdrukjes, kom je er een aantal tegen. Succes met je beslissing en nogmaals sterkte!