Tatoeage.

Discussie in 'De lounge' gestart door Revit, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Revit

    Revit Niet meer actief

    Ik ben flink de l*l denk ik, hahaha! :p

    Mijn beste vriend is nu 2 weken thuis uit Afghanistan. Voor hij ging spraken we af dat we als hij terug kwam allebei een tattoo zouden laten zetten. Nou, vanmorgen was het voor hem zo ver, ik ging mee.
    De eerste 3 lijnen die werden gezet, ging hij door de grond van de pijn! Hij liep helemaal geel aan, zweet droop hem over zijn lichaam. Kreeg hij suikerwater. Door adrenaline word zijn suikerspiegel altijd heel laag. Daarbij deed het hem veel pijn en ik schrok me een hoedje daar naast hem.
    Nu komt het; we zouden het samen doen. Binnenkort ben ik dus aan de beurt, maar ik durf echt niet! Heb het hem gezegt, maar hij vind dat ik me aan mijn belofte moet houden. Hij is daar nu best wel serieus in. Ik vind zelf ook dat ik me aan mijn belofte moet houden, maar ik durf het gewoon echt niet! Ben echt een broekepoeperd he, hahaha!

    De tattoo die ik graag wil is zoiets als deze
    Borst tattoo image by japjap14 on Photobucket

    en die gaat denk ik heeeel veel pijn doen! :D
    Oh meiden, ik moet echt nog even heel veel moed bij elkaar gaan rapen. Iemand nog een beetje te koop? :p
     
  2. Ik heb ook een tattoo, maar ik vond de pijn minder vervelend, dan de pijn die een tandarts je kan doen..

    Maar als je zo bang bent voor de pijn, waarom neem je dan neit gewoon een kleintje. Om te beginnen. TEgen de tijd dat die dan irritant pijn gaat doen, is het klaar.

    Ik heb ook maar een kleintje hoor. Nou ja, niet superklein, maar ook niet heel groot!!
     
  3. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Tja...wat voor de één heel pijnlijk is, stelt voor de ander niks voor. Al denk ik dat de tattoo die jij hebt uitgekozen (althans, de plek) ook niet al te fijn zal aanvoelen. Ik kan me voorstellen dat de schrik er in zit na het zien van je vriend :p

    Maaaaar... laat je niet 'overhalen' tot iets wat je misschien toch niet wilt. Als je ook maar enigzins (nog) twijfelt, zou ik hem nog niet laten zetten! Ongeacht wat er is afgesproken met elkaar.
    Zoals je weet, poets je hem er niet weer af ;)
     
  4. Poemelke

    Poemelke Fanatiek lid

    31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    De tatoeage wat je laat zien is echt heeeeel erg mooi!!! maar aan je verhaal te lezen.... WIL je het eigenlijk wel?

    xxx
     
  5. Revit

    Revit Niet meer actief

    Jaa ik wil het heeeeel graag, maar ik durf niet meer, haha!
    En de plek is idd ook niet gelijk de fijnste, en het is ook geen kleintje die er gelijk op gaat. Hmmm vannacht toch nog maar een nachtje wakker liggen dan. :p
     
  6. Angela2009

    Angela2009 Niet meer actief

    Onthoud wel dat mannen echt slechter tegen pijn kunnen dan vrouwen. Mannen zijn echt zwakker!

    Heb zo vaak mannen getattoeerd zien worden en die kunnen minder verdragen dan vrouwen.

    Nu is jouw vriend denk ik ook wel een extreem geval want zoveel pijn doet het helemaal niet. Tuurlijk voel je het maar geloof me het is echt goed te handelen.

    Bevallen doet veeeeeeeeeeeel meer pijn!

    Ik zou zeggen gewoon gaan en je aub niet bang laten maken.

    Iedereen ervaart de pijn anders.
     
  7. Poemelke

    Poemelke Fanatiek lid

    31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Ok gelukkig! als je het heeeel graag wil, zal de pijn wel meevallen denk ik! Ik heb m ook op een vrij pijnlijke plek, en viel reuze mee....
    slaap lekker vannacht :p
    nee geintje! succes!
     
  8. Jeem22

    Jeem22 VIP lid

    12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Als je de tattoo compleet neemt zoals op het plaatje
    Dan word hij zowiezo in 4x gezet ;)

    Plus denk er goed over na want het is iets voor je leven
    ( ik heb er zelf 6 hoor daar niet van )

    En over de pijn.. Dat verschilt heeeel erg per persoon jou beste vriend kan behoorlijk veel pijn hebben.. En jij vind het misschien heel erg mee vallen..
     
  9. Luuz

    Luuz VIP lid

    16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    De tattoo word als het goed is ook niet in één keer afgemaakt. Daar zijn wel 2 of drie behandelingen voor nodig.. Het klopt idd dat mannen veel slechter tegen pijn kunnen dan vrouwen. Ben wel eerlijk genoeg dat je zij de meest pijnlijke plek is om te laten zetten..
    Heb paar weken geleden tattoo laten zetten in mn pols. Volgens de tatoërder ging het pijn doen maar heb er niks van gevoeld.
     
  10. Jsvlinder

    Jsvlinder Niet meer actief

    Wat een mietjuh!!!!:D (Die vriend bedoel ik)

    Nee even serieus, wat al gezegd is is de pijn voor iedereen anders. Ik heb 3 tattoos op mijn polsen en dat was geen fijn gevoel, maar ik ben niet groen of geel geworden. Ja, je zal het gaan voelen, ik vond het een soort van brandende pijn, maar ontspan je en het komt echt wel goed hoor. Goed door blijven ademen en als het even te erg wordt, vraag je toch om een kleine pauze.

    Girlpower!!!;) Laat die vriend maar even zien hoe het moet:D
     
  11. Female24

    Female24 Fanatiek lid

    15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ik heb n tattoo in me lies (welliswaar niet zo giga als wat jij wil :D) maarik vond het niet pijnlijk eerder gewoon een irritant gevoel! maare eerlijk? denk als je zoiets wil als op de foto dat dat wel pijn gaat doen! want die is echt ontzettend groot en zeker 3 weken werk op denk ik!

    ik verander me mening ff 3 weken is wel wat overdreven maar denk toch wel een weekje hoor :D
     
  12. Foxter

    Foxter Niet meer actief

    De eerste paar lijnen denk je auw!!! Maar daarna went het lijkt het wel. Komt helemaal goed hoor, valt hardstikke mee :)
     
  13. angiebaby

    angiebaby Fanatiek lid

    12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    nou ik heb er eerst 1 over mijn enkel voet laten zetten dat was prima te doen!!!
    daarna een grote vanaf mn bh over mn zij heen tot aan mn heup.......nouuuuuuuuuuuuuu ik ging dus kapot van de pijn!!!!!!
    hahaha hij moest in 2 keer gezet worden maar omdat ik zo aan het gillen was heeft hij hem in 1 keer moeten zetten en ben blij dat ik door heb gezet het resultaat mag er wezen maar nooit meer op die plek!!!

    hij is wel mooi die je wilt!!!!!en je krijgt veeeel respect van iedereen omdat het een rot plek is!
     
  14. Jsvlinder

    Jsvlinder Niet meer actief

    Wauw!!! Die is mooi.
     
  15. draak86

    draak86 VIP lid

    7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Als je al erg bang bent voor de pijn zou ik hem toch ergens anders zetten, of even wat kleiner. Maar echt schreeuwen van de pijn is volgens mijn vrij zeldzaam hoor. Ennnuuh onder ons, die mannen zijn ook wel een beetje pussy's hoor meestal ;P
     
  16. Revit

    Revit Niet meer actief

    @ Angiebaby; die is ook erg mooi zeg!

    Ja ik zit er ook over te denken eerst maar iets kleiners te nemen. Maar ik wil hem zoooo graag, haha! Heb ook echt niet iets van een andere plek ofzo waar ik hem zou willen. Alleen als mijn opa en oma overlijden wil ik 2 sterretjes aan de binnenkant van mijn pols, maar ik hoop dat het nog heel lang duurt voor zij overlijden.
    Dan toch nog maar even wachten of heel goed brainstormen over wat anders. En het hoeft ook niet persee, het komt wel. Het is niet zo dat hij er morgenvroeg op moet zitten.

    Dat mannen mee pijn hebben dan vrouwen zeiden ze in de shop ook al, haha. Maar ik schrok er toch wel van en ik ben al best een held op sokken, terwijl ik van mijn navelpiercing helemaal niks gevoeld heb!
    Ach, heb nog tijd zat :D
     
  17. Mama Rianne

    Mama Rianne Fanatiek lid

    13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Niks gevoeld op je pols hmmmmmm
    Ik heb er eentje laten zetten op 16 April en heb er degelijk wel wat van gevoeld maar ja later wen je eraan en trekt het ook wel weg en verdoofd het ook wel wat!!
     
  18. Daan78

    Daan78 VIP lid

    25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik vind de tattoo die TS wil laten zetten prachtig en ook die andere met die vlinders. Geweldig gewoon. Zit ook aan zoiets te denken.

    Ik heb een vrij grote tattoo op mijn onderrug en ja, dat deed zeer. Maar ach, wie mooi wil zijn.....

    Heb idd ook gehoord dat mannen er wat meer moeite mee hebben dan vrouwen, maar dat weet ik niet uit ervaring. Man gaat er binnenkort 1 laten zetten, dus dan weet ik meer ;)

    Persoonlijk wist ik niet wat ik kon verwachten, ik kende verder niemand die er een had. Bij het 'test-stukje' had ik wel even van oeps, maar dan realiseer je je dat je niet meer terug kan en zet je wel door. De mijne is in 1x gezet. (duurde ongeveer 2 uur, zwart).
    Wel had ik toen ik voor het bijwerken moest dat ik meer zenuwachtig was, omdat ik wist wat ik toen wel kon verwachten qua pijn.
     
  19. Bkoenen

    Bkoenen Niet meer actief

    Ik zie dat je aan het afvallen bent...is het dan wel verstandig om zo'n grote te laten zetten? Misschien veranderd je huid namelijk wel (in omvang) door het afvallen, en is straks de verhouding helemaal weg...
     
  20. corina83

    corina83 VIP lid

    10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Wow angie mooie tat!!
    Pink!! ook een erg mooie tat die je hebt uitgekozen.

    Mn vriend heeft die van hem afgelopen zondag laten uitbereiden, daarvoor moesten ze over zn oude tattoo heen die verkeerd was gezet *veel te diep in de huid waardoor hij bol kwam te staan* Dat deed hem nog het meeste pijn en de plekken waarbij je echt tegen het bot aan zit..
    De vriendin van de tattoeerder zei al 'ik heb mannen eerder zien huilen dan vrouwen...'
    Het is wel zo.. wij moeten bevallen.. we kunnen de pijn beetje van ons af zetten en daardoor verdoven..
    Daardoor kunnen we meer pijn aan.

    Succes met het zetten van je tattoo!
     

Deel Deze Pagina