Thanks meiden ben er ook erg trots op en??hij heeft hem speciaal iets naar achteren richting Me rug gezet zodat hij waarschijnlijk niet uitlubberd mocht ik zwanger zijn want dat vind ik zo lelijk!!!
zo denk ik nu dus ook.ben bang voor de tandarts ben laats geweest en zat heletijd te denken ach bevallen is veel erger !
Mijn tattoo is ook veel te diep gezet en staat dus ook bol...zou er ook graag iets overheen laten zetten (of in elk geval de kleur laten bijwerken), maar dat willen ze hier in de tatoo shop niet doen omdat hij dan nog 'boller' wordt. Hoe ziet het er bij jouw vriend uit?
Hmm een vriendin van mij had ook een tattoo die te diep gezet is en dus bol staat en zij heeft hem laatst gewoon laten coveren bij een goede shop. Die verdikking blijft wel maar het wordt niet erger.
Ik zelf vond de tattoo helemaal niet zo pijnlijk. Oke, fijn is anders... Maar qua pijn is het erg goed uit te houden. Erger was dat ik telkens zo'n kietel-reflex kreeg toen ze mijn enkel en voet tattoeerden... Dus ik trok telkens mijn been weg. En ik kon er echt niets aan doen, ik probeerde alles om het tegen te houden, maar het viel niet mee... Gelukkig is het toch mooi geworden!
Als je de tattoo graag wilt, gewoon doen. Pijn doet het toch wel. Hetzij dat iedereen dat anders ervaart. Meegaan met een man die voor het eerst aan tattoo laat zetten terwijl je er zelf geen hebt was misschien niet de slimste zet Mannen zijn inderdaad pussy's, zeker om dit soort dingen. Ik heb er één op mn onderrug, duurde 2,5 uur, maar ik ben het laatste uur weggedommeld.. werd zo rustig van dat gezoem en getril.. die tatoeëerder heeft me regelmatig ff aangetikt of ik er nog wel was De lijnen vond ik wel meevallen, was gevoelig op het vet gedeelte op mn heupen, maar dat was het. Daarna kreeg ik donkergrijs, grijs en witte highlights.. en bij die laatste vond ik die man niet meer zo aardig. Mn hele huid was al 3 keer onder handen genomen, en dan ook nog een 4de keer.. was niet zo lekker. Ik had wel direct erna een enorme adrenaline kick door mn lijf.. ik zag mezelf al vrij snel weer in zo'n stoel zitten Het ontwerp voor de tatoeage met de naam van mn dochter ligt al klaar.. eerst bevallen, ontzwangeren en dan mogen we weer Kan niet wachten, hihi
pijn wat is pijn ik heb er nu 6 waarvan eentje me hele bovenarm en dinsdag mag ik weer voor een nieuwe heb er nu al zin in en ik ga je zeggen een prik van de dokter bv voor verdoving doet zeerder dan tattooëeren hoor dat voel je op een gegeven moment niet meer....
Oké, dan ga ik nog eens even rondvragen hier. Zou 'm namelijk wel willen laten coveren aangezien de kleur ook ongelijk is!
Poeh, wat een hoop reacties, dankjewel! Zo ongeveer iedereen zegt dat het niet zoveel pijn doet. Ik ga denk ik inderdaad eerst een klein stukje laten zetten van die tattoo, zodat ik hem daarna misschien nog uit kan breiden. Ik heb wel een laagje vet, vooral op mijn heupen, weet niet of dat juist pijnlijker is of niet, maar goed. Daar kom ik dan vanzelf wel achter. Wil ook dolgraag een tongpiercing, maar dat durf ik ook niet haha. Ik wil vanalles, maar durf niks. Terwijl ik weet dat het me geen pijn doet. Heb ik ook altijd met injecties, ik word er helemaal naar van als ik weet dat ik ze moet zetten, zie alles rondtollen, terwijl ik weet dat er niks aan de hand is en het geen pijn doet, daarna denk ik ook altijd bij mezelf; stel je niet aan joh! Misschien moet ik er hier ook maar zo over gaan denken, haha. Als ik eruit ben wat het gaat word dan zal ik hem zeker plaatsen. Als hij staat zal ik hem ook plaatsen!
een tepelpiercing heb ik ook niet dus ook geen idee hoe dat voelt haha! het lijkt me iig vrij pijnlijk!
Ik voelde niks van mijn tongpiercing! En ik heb een hele kleine tattoo,een chinees teken van vriendschap,vond de lijnen iritant,en het inkleuren lekker hahaha! Die zit trouwens op mijn onderbeen,net boven het botje van mijn enkel
Ik heb 2 tattoos en ja het zetten is niet geheel pijnloos, maar ik vind altijd dat het net is of je na 10 tot 15 minuten de pijn minder voelt... En ja het is nu eenmaal zo: "wie mooi wil zijn moet pijn lijden" zeggen ze wel eens....
whahahah ik zou zeggen laat hem maar zien dat jouw pijngrens veel en veel hoger is dan die van hem watje
Nou het is geen fijn gevoel nee! Maar zooo pijnlijk vond ik het ook niet. Ik heb er zelf drie op verschillende plekken. Ps. en belofte maakt schuld.
Belofte maakt zeker schuld ja. Ik heb besloten hem in de zomer te laten zetten, maar dan ga ik nog wel even nadenken over wat het dan precies gaat worden.
Persoonlijk zou ik het niet in de zomer doen in verband met het zonnen en zwemmen. Ik zou het voor of na de zomer laten doen.
Ik heb er zelf een aantla en het valt reuze mee! Je lichaam maakt namelijk na de eerste irritante prikken een stof aan, waardoor je huid vrijwel ongevoelig wordt! Ik heb een vrij grote op mijn rug, aan de zijkant, waarbij een flink stuk op mijn nieren getattoeerd werd en ook dat was uit te houden! Je loopt alleen wel het risico met zo'n grote dat ze die niet in 1x gaan zetten, maar dat je er een paar keer voor terug moet! Ik mag woensdagavond weer voor een ontwerp voor op de binnenkant van mijn pols!