hebben jullie dat ook wel eens? sta je voor de spiegel naar je moedervlekken te kijken en je af te vragen of ze zijn verandert, van kleur of vorm?
haha ja heel bekend.... als je echt twijfeld moet je er een lijntje omheen zettten en enkele dagen later weer kijkne... zolang ze niet jeuken, rood, dik of warm zijn(en niet groeien) mooi laten zitten war ze zitten
ja ik heb dat ook weleens,en de moedervlek die ik juist in de gaten wil houden zit op me rug haha dus lekker handig als ik het wil (proberen) te zien,ik heb daar dus zo'n pukkelachtige moedervlek.
hier het zelfde verhaal , ik heb veel moedervlekkendie ook veranderen. binnenkort laat ik er weer een paar weghalen bij de ha . L.sybje
Hey ik heb een wijvlek op me bil :S ja gelukkig op een plek waar niemand het ziet. Maar deze moet ik dus wel in de gaten houden van de huisarts. Mijn moeder deed dit al vanaf ik ben geboren en vraagt ook constant hij is niet verkleurd heeeeeeee! Mijn zusje heeft er 5 weg laten halen omdat ze pijn deden en echt groot werden.
Ik heb ook veel moedervlekken, schijnt normaal te zijn als je rood haar hebt. Hou ze wel goed in de gaten! Ben ook altijd erg wit,ik ga nooit in de zon...
ben idd ook blond/rood en wit , bijna doorzichtig haha ik ga alleen de zon in met minimaal factor 50 L.sybje
Word jij ook altijd zo moe van al dat commentaar op je witheid? Heee Maud,ben je op vakantie geweest naar Antarctica? Je bent zo wit! Pfffffff...... Als ik in de zon ga liggen kun je me komen bezoeken in Beverwijk! Daar ligt namelijk het brandwondencentrum....
thanx voor de reacties! heb niet echt veel moedervlekken maar af en toe vind k ze wel n beetje "eng" zeg maar, je weetwel wat ik bedoel denk ik. Ook ik ben best wit, en ga niet in de zon, ik haat de zon hihihi, en wordt ook altijd schijtziek van het commentaar in de zomer over mn lichte huid...moet ik toch zelf weten of ik ga zonnen of niet? doe mj maar lekker de schaduw hoor hihi!
nou inderdaad ! bbrr irriteer me er aan , maar je word ook gewoon zomers beperkt in het naar buiten gaan , als ik op de fiets naar mijn werk ga , moet ik lange mouwen aandoen en een pet op ... anders kan ik ook naar beverwijk! andere mensen hebben het wel eens over bruin worden ......en dan kijken ze naar mij en zeggen ze tja jij word helemaal niet bruin zeker ? nee duh .... tuurlijk word ik niet bruin alhoewel alleen als ik op vakantie ga naar een warm land dan lukt het wel ! L.sybje
Ik had er 1 op de zijkant van m'n rug onder m'n bh. En die ging jeuken, toen heb ik hem laten weghalen toen ik zwanger was, klein prikje en een paar hechtingen, de uitslag was goed. Verder heb ik weg moedervlekken maar ik sta er niet elke dag mee voor de spiegel.
Ik heb wel 1000000000 moedervlekken vorige jaar 2 weg laten branden maar dat komt omdat ze wat dikkig waren zeg maar. Ik ga over 2 weken naar dermatoloog omdat 1 op mijn rug helemaal wit is geworden, nou ja van bruin naar huidskleur en ik vind het een beetje eng zeg maar. Vooral omdat mijn oma ook huidkanker heeft gehad Dus ik zit wel ff peentjes te zweten en hopelijk is er niks aan de hand. Ik kan op mijn rug niks nakijken maar dat moet mijn man wel.
ik zit wel onder, maar iedere avond voor de spiegel staan, nee dat doe ik niet. toen ik 9 weken zwanger was heb ik wel 1 laten weghalen, die jeukte en was ietsje rood, was niet kwaadaardig maar toch.
Ik heb maar 1 vervelende moedervlek die ik zelf kan zien, en die zit nèt aan de onderkant van mijn borst, op het randje waar de bh zit. Hij moet er eigenlijk weg, maar ik durf niet omdat ie op zo'n gevoelige plek zit haha... Verder had ik er 1 op mijn rug, die kon ik zelf niet zien, maar een jaartje terug vond mijn vriend dat ie toch wat raar was. Die ben ik toen maar gaan laten weghalen.
Heb er ook wel duizenden.... Soms denk ik er wel aan en lat ik de ha even kijken. Heb er al 5 laten wegbranden.
Ik heb er ook eentje net onder het randje van mijn bh. Verder gelukkig nog geen last van, maar in de gaten houden kan nooit geen kwaad.
Ik heb er ook een op dezelfde plek. Hij ging een beetje jeuken en nu ga ik vrijdag even naar de dermatoloog misschien dat ik hem weg laat halen just for sure