heb er 4 kan alleen zo snel de foto's niet vinden. boven mijn rechter borst : een ram op mijn linkersleutelbeen : 2 voetjes op mijn linker schouderblad een panter met een roos in zijn bek en als laatste op mijn rechter been een tribal met een roos. Wil eigenlijk nog een 5de maar is mijn ventje het niet mee eens
Ik heb vorige maand mijn 3e tattoo laten zetten,heb 3 chinese tekens die van mezelf,van mijn dochter en nu ook die van mijn zoontje. Nu wil ik nog graag de namen van mijn kids laten zetten maar vindt het erg moeilijk om letters uit te zoeken dus als er iemand tips heeft graag! Verder heb ik 2 piercings een tong en een tragus had ook nog een neuspiercing maar die heb ik eruit gehaald. Liefs,Claudia
Ik heb 9 tattoo's * 1 op m'n pink = kleine tribal * 1 op m'n gehele rechter borst = Bloemenmotiefje * 1 op mn bovenrug = dezelfde als snake op pag 1 * 1 op me onderrug = weer bloemenmotiefje * 1 in mn lies = chinees teken * 1 boven m'n doos = de letters a en j in elkaar * 1 op m'n bovenbeen = bloemenmotiefje * 1 op m'n enkel/voet = 2 babyvoetjes * 1 op de bovenkant voet = zelfde bloemenmotiefje als bovenbeen Na de zwangerschap komen er nog sterren tussen die op mn bovenrug en onderrug om er 1 geheel van te maken... (en later zal er vast nog wel meer komen hihi) Maar zoals jullie zien, nogal van de bloemenmotiefjes en de takken... (hubbie noemt me daarom wel eens "takkuhwijfie" hihi) Piercings heb ik euhm... nog maar 3 van de 7 * tepel * navel * intiem (de weg gehaalde piercings zijn wenkbrauw, tong en kin/onderlip en nog een intiempiercing)
Heb alleen 3 oorbellen per oor en een navelpiercing waar ik zooo zooo zooo blij mee ben. Straks moet ie er uit Nou ja, als het loopt zoals gewenst... Leuk topic
ik heb een tongpiercing en een tepelpiercing. wil eigenlijk een tattoo maar weet niet zo goed wat. ik wil hem op mijn voet.
mooi geworden hoor wees er maar trots op nu heb je je beide sterretjes die je lief hebt bij je heel veel plezier met je tattoo
hayhay ik heb een tongpiercing en oorbellen meer niet.had vroeger een navelpiercing maar die is eruit gescheurt. tattoo komt er nog wel als ik er alle moed voor verzamelt heb.hihi xxx sam
ik wou hem ook op mijn voet maar bij de tattooshop raden ze het af als je veel loopt. ze garanderen niet dat hij mooi blijft.
ik wil hem iets meer naar mijn tenen toe, zodat ik de tattoe kan bedekken als dat nodig is. wat raar dat het bij de ene shop wel kan en bij de andere niet
dit is wel een goede shop maar hij zei dat het door sokken en schoenen gewoon heel snel slijt en je hem steeds moet laten bijwerken. ik wou hem op de zijkant van mijn wreef.
ik heb 5 tattoos *linker enkel chineese naam van mijn dochter Larissa *rechter enkel chineese naam van Rifka *linker schouderblad een sterretje van mijn kleine sterretje *rechter schouderblad een eenhoorn *tussen de twee schouderbladen in een tribal om even makkelijk te zeggen het teken van charmed en de 6e tattoo komt eraan dat word de naam in het chinees van Danio en komt op mijn onderrug en nog maar 2 van de 5 piercings *tong *en intiem de andere waren 2x navel en wenkbrouw
Ik heb twee tattoos: het teken van Prince (de artiest) op mijn linker ringvinger en een tekst in het Latijn net iets boven mijn linker heup. Er staat 'non res bene sed res bonae agendae sunt'. Dat betekent 'je moet niet alle dingen goed doen, maar je moet alleen de goede dingen doen'. Koffee Annan heeft dat ooit gezegd en ik vond het meteen zó waar dat ik daar letterlijk mijn lijfspreuk van gemaakt heb. Ik heb de tatoo op mijn vinger nu 4 jaar en die andere 3 jaar. Verder heb ik een navelpiercing. Die heb ik al 12 jaar. Groetjes, Renée
Ik heb 2 tattoo's (kattenpootjes op me borsten en een engel op mijn schouderblad,maar is nog niet af) Ik heb 5 piercings, wenkbrauw, neus, tong, tepel en intiem. Verder heb ik 4 oorbellen, en 1tje bovenin mijn oor. Ik wil nog graag 2 tattoo's erbij, namelijk een eenhoorn op mijn enkel en later de namen van mijn kindjes op mijn rug met een machtig dier ertussen (die moet staan voor bescherming). Verder wordt binnenkort mijn engel op mijn schouderblad afgemaakt en doorgetrokken naar mijn andere schouderblad. Als ik dit lees is het best wel een beetje veel liefs
Ik heb 1 tatoo een dolfijn met de naam van mijn overleden zoontje eronder .En oorbellen ...had een neuspiercing maar die heb ik maar uitgehaald .was iedere keer dat ding kwijt haha