volgens mij ben ik een saaie doos .....heb nu alleen oorbellen ...... ik heb 2 keer een tragus piercing laten schieten en de laatste keer heeft het schieten een scheurtje in mijn kraakbeen veroozaakt .... met het gevolg dat ik een lelijk wokkel oor met een zwarrt gaatje .... de tragus piercings zijn ook beide keer hevig gaan ontsteken ... beetje jammer want ik vind een tragus piercing ontzettend mooi ! ik heb ook ooit een henna tatto laten zetten maar daar was ik allergisch voor met het gevolg dat de tattoo een roosje de eerste maanden als litteken bleef voortbestaan . ik zou wel heel graag een tatto willen maar ik ben altijd zo snel ergens op uitgekeken .... L.sybje
hoi sybje.. wat een toestand zeg met die piercings bij zeg pfff zeker jammer vooral als je het mooi vind. en wbt die tattoo als je zegt dat je gauw ergens opuit gekeken bent zou ik het niet doen... zou heel zonde zijn en wss krijg je er dan echt spijt van
@mandytjuh ja joh die tattoo durf ik niet aan , heb wel eens aan een kattepootje op mijn enkel zitten denken misschien dat ik dat net nog aandurf .... L.sybje
die heb ik ook 2 poezenvoetjes op mijn borsten... jemig ik merk dat ik de helft ben vergeten op de schrijven hier hihihihi ja meis je moet er goed over na denken en een kleintje op je enkel ach die kan je later nog wel weg werken als je er spijt van krijgt...
Een tragus piercing mag ook nooit eigenlijk geschoten worden! ZO verplinter je het kraakbeen. Als je een goeie piercer hebt, die piereced (weet ik veel hoe je dat schrijft hihi) hem altijd!
het was een paar jaar geleden wel goed gekeurd dat die werd geschoten! maar idd je ken m beter laten piercen!
@ wendyp en anstefay ahah daar komt de aap uit mouw .... maar ja nu kan ik niks meer in dit oor doen..... misschien in mijn linker oor nog wel die is nog wel mooi ...... L.sybje
Kwa navelpiercing, ik schreef hierboven dat ie er straks wellicht uit moet en iemand vroeg zich af waarom. Mijn idee is toch wel om zwanger te worden en het negen maanden vol te houden en heb nooit anders gehoord dan dat de piercing er op een gegeven moment uit moet, lijkt me op zich ook wel logisch... Zou het wel jammer vinden maar weet iemand of het altijd moet, het eruit halen? Heb een heel gewone, net door het velletje boven mijn navel... Ben benieuwd!
Nee hoor...die hoeft er niet uit, tijdens de zwangerschap. Je kan speciale zwangerschapspiercings krijgen ervoor....
Idd zijn er speciale navelpiercings voor tijdens de zwangerschap. Een traguspiercing mag niet geschoten worden, een helix evenmin. Die van mij is wel geschoten, wist ik veel. Bij mij is het goed gegaan, maar 't gaat zo vaak fout! Piercen is duurder, maar dan heb je meer kans dat 't goed gaat.
daar kwam ik dus te laat achter Jaren geleden heb ik er ook 1 laten schieten en dat ging dus mis. Met als gevolg dat ik een heel dik oor kreeg en er geen oorbel meer te zien was. De dokter heeft hem er via de achterkant eruit getrokken. Je kan nu zelfs nog zien dat mijn oor iets meer naar buiten staat dan de ander. Voor mij dus nooit meer een oorbel daar!
Ik heb een tongpiercing, en een navel piercing gehad, die ging is gaan ontsteken en moest eruit, en ik heb twee tatoaeages, een tribal op mijn onderrug en een ster aan de binnenkant van mijn enkel. en een heleboel oorbellen.
ik heb een tattoo op mijn rechterschouderblad,stuitje en linker enkel. heb een piercing gehad in mijn tong,wenkbrauw en navel. nu heb ik ze geen van allen meer. alleen mijn tattoo's nog natuurlijk zoonlief van 8 begint ook al over piercings in zijn kin,brrrr hoop echt dat ie dat niet doet.hij heeft zo'n mooi koppie.
@pluys ik las dat bij jou je tragus ook niet helemaal goed gegaan is ..... is dat oor ook dikker dan de goede en voel je een breuk in je oorschelp ? het litteken is bij ook helemaal zwartig/donkerblauw ....... bij mij is het toen ook zo dik geweest je zag heel de oorbel niet meer zitten ! L.sybje
Hé wat grappig, ik heb ook een gleufje in het kraakbeen naast mijn helixpiercing. Ik dacht altijd dat 't door de druk van 't ringetje kwam, maar zou dus ook gewoon versplinterd kraakbeen kunnen zijn? Ik heb er trouwens geen last van ofzo hoor, maar in 't andere oor zit dat breukje niet, dus zou 't best van 't schieten gekomen kunnen zijn. btw laat ik een tongpiercing zetten over twee weken, (als ik er ondertussen niet toch nog vanafzie omdat ik niet durf)
@freewilly weet waar je aan begint met je tongpiercing ! 1 ding is zeker het is goed voor de lijn wel ontzettend stoer hoor ! L.sybje
nou ja goed voor de lijn een tong piercing ik at de zelfde avond nog mac dus had nergens last van hahahahha
ooohhh ok dan heb je geluk gehad ! voor de het zelfde geld eet je 3 weken lang yoghurt en soep ! L.sybje
hihi, oh daar komt mijn lijstje navel piercing neuspiercing, tongpiercing, tragus piercing. allebei de oren 3 gaatjes. hmm valt wel mee toch nog geen tattoo`s wel in de wacht .. voor als de kleine er straks is.