haha dan gaan we maar gauw een tongpiercing zetten! wie weet rane we nog wat kwijt ik heb het ontwerp voor mijn nieuwe tatto ga morgen of maandag even een afspraak maken om hem te laten zetten.
Misschien is het een idee/tip om iets wat je leuk vind op de koelkast te plakken zodat je het elke dag ziet en als je naar een maand of 2 nog denkt van wow dan weet je dat dat jou tattoo word. Was ik eerst ook van plan maar ik vond mijn eerste zoooo mooi dat ik hem gelijk liet zetten. En nooit spijt van gehad (is alweer bijna 5 jaar terug). Wij hebben een vaste tattooerder waar we altijd naar toe gaan en hij ontwerpt zelf ook zodat je nooit met iets loopt wat een ander ook heeft. Ik heb er inmiddels 2 en als er een kleine komt, komt er ook weer een tattoo. Voor mij zijn ze wel persoonlijk dus bij mij zit er wel bij elke tattoo wat achter, daarom heb ik ervoor gekozen om er 1 op mijn onderrug te doen en 1 op mijn enkel zodat als ik niet wil dat iemand het ziet ze gewoon kan verbergen. De 3e plek heb ik dan ook al uitgekozen en dat wordt dan aan de onderkant van mijn pols, maar het kan zijn dat dit nog gaat veranderen haha. Mijn man heeft er nu 4 en is ook nog niet klaar haha. Liefs
Hallo, ik heb 3 tatoeages, 1 op mijn enkel, tribal, 1 van mijn teen tot bovenkant voet, tribal met roze bloemetjes en 1 op mijn onderrug ook een tribal. Die op mijn voet deed het meest zeer, vooral dicht bij de tenen, de rest niet hoor! ik heb een navelpiercing gehad die nooit goed was, 2 jaar lang ontstoken, dus die heb ik eruit gehaald, zit nu een litteken. Groetjes, anita
Ik had een tong,navel en onderlippiercing. Nu alleen maar gaatjes in mijn oren. Een een tattoo op mijn onderrug.
Ik heb even een vraagje: Ik wil misschien een clithood piercing heeft iemand daar ervaring mee? (deed t pijn om te zetten, was t daarna erg gevoelig?)
4 tatt's, al is er 1 over mijn 1e tatt heengezet... 1 rechterschouder (waar dus nr 1 zat) (tribal), 1 rechterpols (vlindertje, maar daar komt alyssa's naam nog bij) en 1 rechter enkel (chinees teken happiness).
Ik laat begin volgende maand een tongpiercing zetten vind het best eng maar heb gehoord dat je er amper wat van voeld dus dat moet goed komen haha. Eind dit jaar laat ik een tatoeage zetten in mn lies moet alleen het perfecte plaatje nog vinden
Het erdoorheen zetten heb ik wel ff halleluja gedacht, maar toen had ik mn broek aan en voelde er eigenlijk weinig van... Beetje branden, maar voor de rest niet echt... (tongpiercing vond ik pijnlijker!)
Ik loop al eeuwen te twijfelen.......... Misschien een tattoo....... Misschien een tongpiercing..... Ben dr nog niet uit.....Bang dat ik spijt zal krijgen. Als ik een tatto zou nemen dan zou ik die op mn voet willen zetten..... Heeft iemand er daar eentje en was het pijnlijk?
Ik heb 2 tepel piercings en 1 tattoo van een zwarte zon rond mijn tepel. Ik heb ook een neus, onder lip en tong piercing gehad maar daar kreeg ik last van dus die zijn eruit. Ideeën genoeg voor meer tattoo's dus wie weet volgen er meer!
Kon je daarna gewoon een spijkerbroek aan? En heb jij m horizontaal of verticaal. Tongpiercing heb ik ook maar deed helemaal geen pijn.
Ik heb 1 piercing (tong). Ik heb er ook een gehad tussen de lip en kin (weet niet hoe die heet), maar die ging ontsteken en ik moest stage lopen in een winkel dus die ging er toen maar uit. Verder heb ik een tribal op mn onderrug en een heel girlie bloemetje op mn rechterschouder. Ben met alles superblij! Kim.
@xanado83 uuhhh ik heb hem al heel lang... dus ik weet het eigenlijk niet zo goed meer... volgens mij had ik geen hele strakke spijkerbroek aan.... Maar ik heb hem horizontaal, heb er een klein ringetje doorheen
Ik heb een piercing in mn navel, een in mn tong, en een tattoo op mn onderrug. en ik heb nog 6 gaatjes in mn oren: 2 aan beide kanten onderin en 2 bovenin. De tongpiercing vond ik niet pijnlijk ofzo, het was alleen apart toen ze aan het piercen was dat je in een keer een stuk naald ziet. Dit voelde ik trouwens helemaal niet, die tang op de tong is veel pijnlijker maar al snel weer over. Heb 3 dagen met spierpijn in mijn tong rondgelopen en heb vaak gespoeld. Hoop niet dat mensen hier van terug deinsen, mn vriend is me er dankbaar voor Maris
Spannend! Ik laat 'em donderdag zetten, als 't goed is Krijg wel een beetje de kriebels hoor. Ik heb alvast havermout in huis gehaald, dat is iig te eten als het zeer doet.
ik heb een tato onder op mijn rug. twee beertjes. ben er ontzettend blij. soms kijk ik in de spiegel en dan denk ik oja jij zit er ook nog. dus totaal geen spijt