Heb er van de week een neuspiercing bij laten zetten. Naast de navelpiercing en de tattoo die ik al had..
Vanmiddag naar de piercer geweest. Maar er kan bij mij geen tongpiercing worden gezet: de bloedvaten zitten te ver naar 't midden :'(
ik ben in het bezit van 5 piercings in mijn oren, een navel piercing en voor de rest heb ik 4 tatoo`s een tribel op mijn schouderblad, een tribal op mijn bovenarm, een tribal op mijn pols en een kleine op mijn enkel.
Jaah! Mijn man zei, toen hij thuis kwam dat ik maar even rustig na moest denken wat ik dan wilde. Want het was zijn verjaardagscadeau voor mij. Toen zei ik dat ik ook wel graag een tattoe wilde. Vroeg hij nog of ik 't niet zou doen dan omdat een tongpiercing niet kan, zo van: ik moet toch wat. Maar nee, ik vind een tattoe ook echt mooi. Die lieverd ging gelijk op Internet naar tattoevoorbeelden zoeken. Ik heb ook al gezocht, nu nog een ontwerp maken. Ik wil wel wat bijzonders Ʃn op een leuke plaats.
@Freewilly8: heel jammer zeg. Ik heb er nog nooit van gehoord. Zou een andere piercer hetzelfde zeggen? Misschien is er best 1 te vinden die het wel op een verantwoorde manier kan doen.
De piercer van Totally You (zit in Zaandam) zegt op haar forum dat het kan en toen ik ging informeren in de piercingshop hier in Hardenberg zeiden ze ook wel dat dat wel eens voorkomt. Ik had er dus wel eens van gehoord en er stiekem ook wel een beetje rekening meegehouden, maar ja, 't is toch balen. De piercer zei dat ik 't gerust ergens anders mag proberen, maar hier in de buurt zitten geen andere piercers en ik durf 't risico nu zelf ook niet meer zo goed te nemen. Als ze een bloedvat raken ben je echt de pineut: binnen twee minuten moet er hulp zijn, anders verlies je zóveel bloed dat je eraan dood kunt gaan. Wat een crimeverhaal zeg. Klinkt misschien wat overdreven, maar heb dit verhaal van een goede piercer. Ga er vanuit dat 't waar is. Dus ik durf niet zo goed meer. En die piercer heeft wel ervaring, hij zal 't niet voor niks zeggen, denk ik...
Ik heb net een ontwerp voor een tatoe weggebracht. De tatoeeerder gaat er volgende week een mooie tekening van maken. Ik ben heel benieuwd naar 't eindresultaat
Ik had zelf navel piercing heb 1 tatoe maar zou graag tongpiercing willen doet dan zeer ? het lijkt me zo pijnlijk?
Nee hoor, in het centrum van je tong zitten nauwelijks zenuwen, dus daar voel je maar weinig van, als 't goed is.
ik heb zelf een ontwerp laten maken en die tattoo 2 weken terug laten zetten. de naam van mijn dochter verwerkt met een soort rozenstruikje. hij zit op mijn voet het was wel een pijnlijke plek om te laten tatoeeren en ben absoluut niet kleinzerig heb er nog 2 waarvan ik echt geen pijn had.
Heb zelf een piercing in mn navel, lekker origineel Wil al jaren een tatoo,maar op de plek waar ik hem wil zit heel veel littekenweefsel, dus dat is niet echt handig. Een intieme piercing lijkt me ook geweldig! Maar denk dat ik daar het lef niet voor heb.
Mijn tatoe wordt vanmiddag gezet, ten minste, het eerste deel. Ik ga drie uur in de stoel. Heb er wel zin in, maar ben ook een beetje zenuwachtig en een beetje bang voor de pijn. Woeaaa! Wish me luck!
Hahahaha ja als het goed is. Die van mij deed anders genoeg pijn bij het zetten! ( hij is goed gezet trouwens). Mijn navelpiercing deed een stuk minder pijn. Ook wenkbrauw en tragus vond ik minder pijnlijk. Ik zal zo de tattooshop bellen, heb iets in mijn kop gekregen. Heb een tattoo op mijn onderarm en wil deze laten "pimpen" . Hij zit er al 7 jaar en wil hem nu wel mooier hebben. Alleen weet ik niet wanneer de shop open is,grrr :x