Ik heb ook tattoos. Om mijn pols een armbandje,in mijn lies een pinguin(jeugdzonde ) en op mijn rug een hele grote tribal die lijkt op een zon. Op de binnenkant van mijn onderarm heb ik ook een tribal met heel veel sterren. Vooral op die laatste veel commentaar! Sjonge jonge,zo krijg je nooit meer een andere baan... Hebben jullie daar ook last van,commentaar van anderen? Vooral van oudere mensen?
Ik heb een tragus piercing. en nee ik vond deze niet echt pijnlijk. Tongpiercing heb ik echt wel pijn aan gehad. Heb zelf ook een tattoo op mn pols(en nog meer), heb een best groot horloge, dus hij valt niet echt op, maar als mensen het zien, zeggen ze ook vaak, wat zonde. en werk blablabla..
ik heb een tragus gehad aan allebei mijn oren heb nergens geen last van gehad! k heb ze wel laten schieten okal is het nu verboden toen mocht het nog hahahahah
@stef.. aan de voorkant bij de ingang van je oor, dat flappie.. (uhhhh?) dat is een tragus piercing..
jammer is dat he ik wou er ook 1 in mijn tong maar dat kon ook niet omdat mijn tongriepje te ver naar voren zit (kan mijn tong ook amper uitsteken) daar baalde ik wel van
Oh daar heb ik gelukkig geen last van. Ach in het begin was de piercing in me tong wel leuk maar nu merk ik het niet eens!
hahahahah ik heb ook een tongpiercing maar merk het ook niet meer pas als ik er weer eens een keer op bijt of als iemand er iets van zegt hahahahaha
ik heb ook een tragus gehad, die was gewoon geschoten. Heb sindsdien last van dat oor, als ik er op slaap. Als ik er even op gelegen heb doet het hele kraakbeen zeer terwijl de oorbel er al lang uit is. Ik heb ook nog een tongpiercing en navelpiercing gehad. plus nog een maar die heb ik er ook uit. ben nu piercingloos
Ik had aan beide kanten een tragus. Toen ook laten schieten (bij de V&D) toen mocht dat nog.. Best lang ingehad. Jammer genoeg reageerd mijn lichaam best heftig op piercings. Ze gingen ontsteken dus ik heb ze eruit gehaald. Ook had ik 2 wenkbrauwpiercings maar ook deze gingen ontsteken, ook eruit gehaald! Zo is het ook met mijn navelpiercing gegaan Erg jammer allemaal maar wil geen littekens. Heb alleen nog een tongpiercing. Vanavond naar de tattooshop, even kijken hoe ik mijn tattoo op mn onderarm ga pimpen. Die heb ik 7 jaar geleden gezet ( 4 sterren) Erg jammer dat je ze nu overal ziet, maar het is niet anders.... Oh maar ik vond de traguspiercing geen pijn doen.
Heb die sterren ook al heel lang,nu loopt iedereen ermee. Heb hem ook laten pimpen, met blauwe inkt,heel apart!
ik heb er ruim 20 in me oor gehad en mijn ex(man) zat er werkelijk helemaal onder, tepels, (3) tong (2) wenkbrauw, neus (2) uitgerekte oorlellen, etc etc.. nu heb ik er niks meer mee. heb al mn oorbellen er uitgehaald. tatoeage zou ik pas nemen als ik een kindje heb, kijken of ik er nog steeds achter sta, dat vind ik een mooie graadmeter.
Ja jammer is dat hé... Maar ach... Dat hou je toch. Waar heb jij ze zitten? En hoeveel? Ik wil de rand dikker laten maken denk ik, en in het midden mooie knallend.. Weet alleen nog niet wat... Zit aan knalroze te denken. I (L) pink!
We willen foto's zien Ben dol op tattoo's! heb er 2. 1 hoog tussen me schouderbladen, keltische knoop wat endless love betekend. en nog 1 op me voet. zal proberen ook een foto te plaatsen natuurlijk. Wil ook graag een tragus maar durf t echt niet, vond me tong en neus echt geen pijn doen maar hoorde van een meisje dat ze haast van dr stokje ging bij t zetten van een tragus. brrr
Ik heb ze ook aan de binnenkant van mijn arm,8 stuks. Ze staan rond een tribal en heb ze blauw laten schaduwen. Roze wilde ik eerst ook maar mijn tattoo-man raadde dat af met mijn huid,ben heeeeel blank. Dan was blauw mooier. Heb in 4 sterren de cijfers van mijn geboortejaar laten zetten voor de persoonlijke touch
Oh dat is mooi idd! Ja ik laat de tattoo meneer ook meebeslissen. Die zien sommige dingen toch nét even iets anders. Ik ben vanmezelf redelijk donker... Maar het moet wel mooi zijn. Ach ik hoor vanmiddag wel even wat hij zegt. Er staat een foto in mijn album waarop mn tattto te zien is ( buikfoto van 29 weken) een beetje wazig maar het zit op de binnenkant van mn arm