Die zijn mooi ja! Jij hebt ze onder elkaar,ik heb ze over mijn hele onderarm verspreid, kleine en grote rond de tribal. Roze zou heel mooi bij jou zijn,jij bent niet zo wit als ik
Ik had een navel piercing maar die heb ik eruit gehaald toen ik 8 maanden zwanger was. Ik doe hem er ook niet meer in. Ik wil nu graag een tattoo met Yildiz haar naam op me pols niet te groot.
heb 20 gaatjes in mn oren, links 11 rechts 9 heb een neus, navel en tong piericing. had ook nog een tepelpiercing, maar die ging ontsteken met 3 maanden zwangerschap. heb ook een tatoo op mn onderrug!
Ik laat maandagavond mijn 1e tatoeage zetten heb er onwijs veel zin in. Hij komt op mn enkel wil graag Yeline haar naam erop met een vlindertje
Zo, ik leef nog . De tatoeeerder heeft me goed op m'n gemak gesteld. Ik had, zoals ik al zei, drie uur geboekt, maar uiteindelijk twee uur gezeten. Toen was hij al verder dan hij dacht in drie uur te komen en zijn we er maar mee gestopt. Ik moet nog wel een keer drie uur om 't af te maken, maar 't ziet er nu al wel mooi uit. Ik zal mijn man vragen foto's te maken zodat ik 't hier kan laten zien. Overigens voelt 't nu nogal branderig en beurs. Vooral het wassen en insmeren vanmorgen was pijnlijk. Is dat normaal? En hoelang moet je doorgaan met drie keer daags wassen en insmeren? En je mag ook niet lang douchen met een pasgezette tattoe zei de tattoeeerder. Als 't -ie is genezen, mag je dan weer gewoon alles doen? Douchegel, bodylotion, massageolie, enz... Overigens heeft de tattoeerder bij mij ook meebeslist hoor. Of iig advies gegeven. Hij weet soms toch beter dan ikzelf wat wel of niet mooi is.
Dat branderige is normaal,kun je vergelijken met een schaafwond. Iedere dag goed wassen en een klein laagje vaseline of zo erop smeren,niet te dik anders gaat het broeien. Over een paar dagen krijg je korstjes die gaan jeuken,niet gaan pulken maar gewoon wachten dat ze er vanzelf afvallen. Binnen 2 weken is hij helemaal genezen! En dan maar showen hè! ps:laat je tattoo zoveel mogelijk aan de lucht komen,zo droogt hij snel in en geneest het sneller
ja dat vind ik dus het enge, ze worden nu gepierct schieten gaat zo snel dat merk je niet maar nu moet er met n naald doorheen gestoken worden en als ik t goed heb komt er dan n buisje mee met de piercing erin (zo ging t ook bij mn navel) nou dat duurt me te lang haha!
ik heb gaatjes in mijn oren...aan beide kanten 1 en ik heb al vanaf mijn veertiende een tongpiercing... ik zou niet meer zonder tongpiercing kunnen denk ik....
hoi hoi ik heb 5 tattoo's lekker makkelijk als je broer een eigen tattoo shop heeft, ik had een navelpiercing tot 2 keer maar elke keer ontstoken dus dan maar niet heb al 16 jaar een neuspiercing en 4 oorgaatjes dat waren ze groetjes nathalie
Dankje voor de uitleg. Niet zo moeilijk allemaal dus. Ik was drie keer per dag en smeer ook drie keer per dag in. Maar dat aan de lucht, 't is te koud om in een hemdje te lopen en ik ben zooooo'n koukleum! Ik heb nu een ruimzittende trui over een ruimzittende blouse aan. Die blouse is glad, dus kan niet pluizen. Overigens heb ik ook direct mijn navelpiercing maar laten zien, want die ontsteeks steeds. Nu moet ik er een zwangerschapspiercing in doen (wel korter dan een echte, maar van 't zelfde materiaal), om te kijken of ik daar wel tegen kan. Een gewone plastikce was te kort. Dus daarom een zwangerschapsstaafje. En spoelen met zout, twee weken. Ik hoop dat 't dan goed gaat, want anders moet -ie eruit en dat wil ik niet. Had laatst ook al gedonder met m'n helix, maar die is gelukkig weer goed.
hallo ik hbe ook 2 tatoages en 3 piercings (had er eens 5) heb 2 tribals beide zelf getekend 1 op de onderrug en 1 op mijn enkel en de piercings heb ik in tong navel en neus onderrug
Hoi ik HAD 10 jaar lang een tepelpiercing. Daar heb ik maar afscheid van genomen toen ik wist dat ik zwanger was. Krijgt m'n tepel tenminste lang genoeg de tijd om helemaal te genezen. Hoop dat alles goed zal gaan met de borstvoeding, maar er is me verteld dat het geen probleem op zal leveren.
Heb een tongpircing en heb nog het gaatje van mn navelpiercing En over 1 jaar ovzo wil ik de naam van mn kindje laten tatoeeren xx
wat ook goed helpt om je tattoo sneller te laten genezen is bepanthen erop smeren is beter dan vaseline