nou ik zie het al ik ben echt saai ik heb alleen gaatje in mijn oren Ik wil al heel lang een tatoo op mijn schouder, maar mannetje is daar niet van gecharmeerd, staat de koffer buiten zegt tie als ik er 1 laat zetten, en dat heb ik er dan weer niet voor over hielkje
Ik heb een navelpiercing en helixpiercing (bovenin het oor). Ze zijn te zien in mijn foto-album. Ik heb ook 4 oorbellen... Geen tatoes, misschien ooit één op linksboven op mijn rug. En misschien volgt ook nog wel eens een tong en/of neuspiercing.
ik heb ook 1 tribal op mijn ondderrug. 1 tongpiercing, 1 navelpiercing en 8 oorbellen. wil zo na de bevalling ook nog 1 tatoe erbij, maar weet nog niet helemaal wat. moet idd wel wat met de beeb te maken te hebben.
ok...hier kom mijn lijstje tong-tepel-clit-tragus piercing. aan iedere kant van mn oor 3 gaatjes. waarvan 1 opgerekt tot 5 mm. (tunnels) 3 tattoo's kus op mijn kont, 3 sterren op mn onderbuik en een streepjescode op mn linkerpols... verslavend!
Hoi Ik heb 6 tattoo's waarvan er 4 zelf gemaakt zijn door mark en 2 van de tattoo shop Ik had een wenkbrauw piercing maar het ging onsteken en heb hem er toen uitgehaald en ik had er 5 boven in mijn oor.
Zo, nog veel hier zeg, Leuk! en het is idd erg verslavend, als ik mijn man niet had had ik nu al meer tatoeages gehad, dus misschien maar goed ook dat ik hem heb.
Ik heb al 13 jaar een neuspiercing en ik heb 1 tattoo op mijn rug. Het is een slapende marsupilami (stripfiguurte, geel met zwarte punten en een hele lange staart, hoebahoeba..). Wij hebben namelijk op alle geboortekaartjes van onze kids mama en papa marsupilami met 1 kindje, 2 kindjes en dan 3 kindjes. Mijn tattoo heb ik laten zetten toen ik een miskraam kreeg tussen mijn 2e en 3e kindje. groetjes, Melanie
ik heb altijd geroepen ik wil nooit een tattoo en nu heb ik er 2 eentje vrij groot staat ook in mijn album voor wie hem wil zien en de andere op mijn borst maar die staat er niet bij en ik wil er nog meer dus idd het werkt verslavend
ik heb toevallig net weer een tattoo laten zetten (letterlijk net, nl vanmiddag haha) zal even vragen of mijn manneke een foto wil maken. verder heb ik nog een tattoo op mijn enkel maar die word aangepast en vergroot in dezelfde stijl als de andere tattoo, had 2 navelpiercings (over 1verticaal en 1 horizontaal) en een tongpiercing en vele oorbellen, maar die zijn er dus allemaal uit.
Sientje, is dat jouw man op de foto (avater) ? Heeft hij een complete bodysuit? Ik vind dat zo mooi he! ik zou zo graag willen dat mijn man een of meerdere tatoeages liet zetten maar helaas, geen naalden aan zijn lijf.
@snake, yep dat is mijn manneke met Valentino op de arm, mooi he? Nee het is geen complete bodysuit, het is een rugstuk incl armen, loopt van de nek tot op de billen, de voorkant komt er misschien nog eens bij en ook de onderarmen vinden we beiden erg mooi, maarja helaas, men blijft je er toch altijd op aan kijken he...
Echt wel, dat heb ik al en ik heb maar een relatief kleintje op mijn rug. Maar gelukkig woon ik in een stadje waar heel veel mensen tatoeages hebben, in de zomer zie je het overal, dus dat scheeld al. Maar ik ken een vrouw met een compleet rugstuk en een sleeve, op haar werk wist niemand dit maar toen ze erachter kwamen omdat een collega haar had gezien op het strand deden sommige collega's heel anders tegen haar en ook moeder van de kinderen aan wie ze les geeft. Erg jammer is dat, dat sommige mensen zo kortzichtig zijn.