Het is idd erg verslavend allemaal.Heb nu dus alleen nog een tong/tragus piercing. Ik had ook een neus en een tepelpiercing die heb ik eruit gehaald maar blijft toch altijd kriebelen.Als ik hier in de tattoo/piercingshop kom(is vriend van mijn mannetje)Kan ik het niet laten om in het boek te kijken! Mijn man is ook tattoo verslaafd(heeft er 8 en een halve is nog steeds niet af) dus we komen er regelmatig.Ik heb er 2 en voor de 3e ben ik volgende maand aan de beurt.Mijn mannetje gaat over 2 weken de naam van Vince op zijn borst laten zetten en zijn chineese geboorte teken,deze laten wij beide zetten! Sientje idd,mijn man wil ook graag de namen van de kids op zijn onder armen laten zetten maar je wordt er altijd op aangekeken! Liefs Claudia
ik heb een tongpiercing en tien gaatje in me oren, k wil heel graag een tattoo maar ik ben er steeds niet uit wat ik wil een vlinder in de style van Snake had er al helemaal een ontworpen en toen wouk ineens een keltisch kruis dus tjsa weer aan een nieuw ontwerp begonnen maar goed zolang ik nog zo wispelturig ben begin ik er maar niet aan ziet al voor me heb ik hem net laten zetten en wou ik tog die andere ^^
Ik heb 1 navelpiercing en op mijn schouder het astroteken in tribelstyle van het sterrebeeld leeuw. Ik ben zelf geen leeuw, maar mijn vader die in 2005 is overleden was leeuw, heb een tatoo laten zetten met zijn as in de inkt. Vond dit een heel mooi blijvend iets. Moons
@snake, tja wij lopen er ook tegenaan, echt jammer maar goed zo is t nu eenmaal Nouja, hier de achterkant van mij tattoo (rug)
ik heb 2 tatoo's een navelpiercing en een zooitje oor gaatjes. moet alleen nog een tatootje van björn laten zetten. mijn vriend heeft een berg tatoo's staan allemaal op de site van tatoo mick wel leuk
Ik heb: tatoage op linker schouderblad van een eendje tatoage op rechter enkel, zelf ontworpen tribal van een S 2 gaatjes in elk oor Ik had: Navelpiercing, groeide scheef omdat er een ringetje inzat ipv staafje, die laten vervangen, toen was ik bolletje kwijt en na twee dagen dichtgegroeid. Opniew laten zetten, maar raakte bolletje om de haverklap dicht en toen had ik er genoeg van. Elk ook had nog een 3e gaatje, maar die heb ik ivm verloren achterkantjes ook maar uitgedaan.
Dan ben ik wel erg saai met mijn 8 oorbellen. Ik wil al jaren heel graag een tattoo, maar dat vindt mijn vriend niet zo leuk.
Jeetje mooie tatoes hoor die ik dan gezien heb. Ik heb twee tatoos , eentje op mijn schouderblad en een tribal op mijn onderrug met de S ( van mijn zoon) op een speciale manier erin. Ik had een tong en neus en kin piercing maar die heb ik eruit gehaald. Ik heb nu nog alleen mijn navel piercing en 6 oor gaatjes en eentje helemaal bovenin thats it . Het kriebelt bij mij ook nog steeds als ik langs een tatoe of piercing shop loop ik moet altijd weer even kijken, ik heb wel altijd een intiem piercing willen hebben maar dat is er nooit van gekomen. xxx jet
ik heb mijn dochters naam op mijn enkel heel mooi en 4 hartjes op mijn borst. oorbellen en een navelpiercing.
Op mijn rechterschouderblad een klein duiveltje. Vlak voor Leo's zwangerschap heb ik een navelpiercing laten zetten, deze moest er helaas ivm een ontsteking bij 24 weken zwangerschap uit. Als mijn buik het straks weer kan hebben, dan zet ik weer een nieuwe, ik hoop alleen dat het oude litteken dan niet in de weg zit. Oh ja, mijn oren aan beide kanten 7 gaatjes. Groet van Kiki
Ik heb een tatoo op/boven mijn borst en op mijn schouderbladen staan mijn kindjes met hun geboortedatum.. Mijn oogpiercing is eruit en nu heb ik een klein littekentje waardoor ik eraan denk om hem weer terug te laten piercen
ik heb er ook ooit 1 uitgezocht die helemaal over mn rug loopt, mn schouderblad, mn boven en onderarm. Echt n superding, maar of ik die ooit zal laten zetten?
Ik heb een tatoeage naast mijn navel, het chinese teken van liefde, maar ben m eigenlijk zat. Als ik geld heb laat ik m weglaseren... Had 2 navelpiercings, 1 boven en 1 beneden... Tijdens de zwangerschap uitgehaald, en niet meer ingedaan. Verder een hoop gaatjes in mijn oren, maar gebruik alleen nog de 2 eerste gaatjes. En een piercing door dat flapje in mijn oor haha, hoe heet dat ook weer?