Hoi, hoi! Ik heb een tribal op mijn onderrug en had vorig jaar een navelpiercing laten zetten. Helaas bleef dat verrekte ding maar ontstoken... Dus er na 2 maanden toch maar uitgehaald... boehoe.... Chris
ik heb 2 tatoeages...een op mijn linker bil...een paradijs vogel. was net 18 jaar toen ik die stiekem liet zetten. en vorig jaar heb ik op mijn linkerschouder een naam weg laten halen, had er veel spijt van. er is een hele mooie blauwe lotus bloem overheen gezet... deze heeft volgens de oosterse wereld ook een mooie betekenis.. als mijn kleintje straks is geboren wil ik daar onder zijn of haar naam laten zetten.
ik heb 1 tattoo, op mn onderrug een tribal. Zeg al 2 jaar dat ik m wil laten uitbreiden door er een elf bij te zetten maar steeds komt t er niet van... verder heb ik neus, tong, lip en navel piering en 6 oorbellen maar ja die tellen niet mee. Ik heb ook een tepel piercing gehad maar die is na een keer wat hard handig getrek,,,oops,,, blijven onsteken dus uitgedaan en heb een intiempiercing gehad. Een pubic of iets dergelijk (overgang van venusheuvel naar schaamlippen) maar die genas niet goed en was meer lastig dan wat anders dus die is er al snel weer uitgegaan
Ik heb mijn sterrenbeeld boven mijn enkel Ik wil er nog 1 maar daar wacht ik mee tot ik een kindje heb 3 oorbellen en een navelpiercing
Ik heb 3 tattoos: chinees sterrenbeeld, supermanlogo en witte haai en 2 piercings: tong en neus Heb 2 keer een wenkbrauwpiercing gehad, de eerste keer is ie uitgegroeid en de tweede keer bleef ie ontstoken toen ik een andere in had gedaan. Dus die heb ik ook maar weer uitgelaten. Navelpiercing heb ik vorige week uitgedaan, omdat ie tijdens mijn zwangerschap uit ging groeien. Heel raar, want ik had hem al bijna 11 jaar... Na de bevalling laat ik weer opnieuw een navelpiercing zetten, als mijn buik er weer aan toe is Verder 8 gaatjes onderin mijn oren, en bovenin heb ik 4 gehad maar die heb ik ook uitgedaan wegens ontstekingen.
Het is niet zo dat de piercing te klein was, ik had nog een zee van ruimte over. Maar het velletje zeg maar werd steeds kleiner en was knalrood.
Hoi hoi, ik heb 5 tatoo's, twee gaatjes in ieder oor, neus piercing(gehad) en 1 piercing boven in mijn oor. Liefs Lydia
Erg mooie tattoo, mama van Demi ! Ik heb al een jaar of 14 een navelpiercing, een kleine tattoo op mijn linkerbil. Tot slot een vrij nieuwe tattoo met de naam en geboortedatum van mijn dochtertje rond mijn navel. Laatstgenoemde staat in m'n album
Mooi hoor Lindaaa! Maarre...666 ik begrijp dat het de geb. d.d. is....maar je weet wat voor getallen dat zijn he Die foto met Elmo vind ik helemaal te gek
Haha Elmo, jaaa ik weet waar 6-6-6 voor staat maar het is ook de geboortedatum van mijn meiske dus dat maakt het minder duivels
Die tattoo van jou is heel mooi die vlinder ik heb 1 piercing in mijn tong en 1 tattoo sinds een half jaartje een gele roos op mijn enkel met de naam oma eronder liefs winnie
Ik HAD een navelpiercing en heb 2 tattoo's 1 beerjte op mijn schouderblad en de letters T en L op mijn enkel (die heb ik nu een week of 4/5), Verder 3 gaatjes in elk oor.
Ik heb wat rond zitten kijken en er zijn mooie tattoos bij hoor! Ik ben nu an het twijfelen wil graag de namen van mijn kids laten zetten maar vindt alleen de namen niet mooi wil er iets van een tribal ofzo bij.Iemand een ideetje?O,ja op welke plek zouden jullie het dan doen?Ik dacht zelf op mijn schouderblad. Liefs Claudia
2 tattoos. Een tribal op mijn onderrug die ik nog wil gaan uitbreiden. De andere tattoo zijn 2 handjes die uit mijn navel komen.