ik had een navelpiercing en neuspiercing maar heb ze er beide uitgehaald. ik heb 1 tatto op mijn schouderblad een roosje en ik heb een tribal op mijn onderbeen zonder betekenis. ik wil nog een tattoo onder op mijn rug roosjes met de naam van mijn dochter erbij, maar mijn vriend is niet echt enthousiast.
HAD een neus en clitpiericing. Mijn vriend kon niet zo goed overweg met de laatste Heb nu nog een navel en tong piercing een een tribal onder op mijn rug.
Hallo, Nou ik heb ook een kleine tattoo Het is vanaf me nek tot aan me onderrug een zeepaardje. hmzzzz de foto kun je niet zien, maar zet wel even een link naar de foto van mijn rug http://www.collinstattoo.nl/frame-foto.php?bestandsnaam=00144
heb een neuspiercing, navelpiercing en een tribal op mijn onderrug wil eigenlijk nog wel een tattoo.. nog ff een klein vraagje voor de zwangeren met een navelpiercing..zou je die eruit moeten halen als je buik zo groeit..zou ik wel zonde vinden...groeit geloof ik wel heel snel dicht toch? Zetten was niet geheel pijnloos ...dus weer opnieuw laten prikken....liever niet..hahahah
Ik heb mijn piercing halverwege mijn zwangerschap er uit gehaald en na de bevalling kon ie gewoon weer in. Maar die van mij heb ik echt zolang ik me kan herinneren
ik heb al 6 jaar een navelpeircing en heb 2 tatoos. een tribal op me onderrug en een vlinder op mijn enkel Ik wil daar nog een vlinder bij laten zetten
oh gelukkig, las net ook al dat ie er eigenlijk gewoon daarna weer in kon, en jij hebt m zelfs laten zitten..helemaal goed..had er al een hard hoofd in...nou..de piercing heb ik...nu de kleine nog hahaha
Ik heb een tong,neus en tragus piercing.Ik heb ook 3 tattoo's allemaal chineese tekens van mijn eigen geboorte jaar en die van mijn kids. Liefs,Claudia