Ik had tragus in elk oor, 2 wenkbrauw en een navelpiercing. Deze heb ik eruit gehaald omdat ik nogal gevoelig ben voor onstekingen. Op dit moment heb ik alleen nog maar een tongpiercing en een tattoo op mijn rechter onderarm. Zodra de kleine er is neem ik een tattoo op mijn linkerpols (de naam)
@Delayla, heb je er een foto van? (ik zit namelijk te denken om de chinese tekens van Sam op mijn enkel te zetten, maar boven op voet is misschien ook wel mooi)
uhm.... piercings... 6 totaal in mijn oren 1 neus 1 tong 1 navel 1 tepel (maar die heb ik eruit gehaald) tattoo's 1 op m'n enkel 1 op m'n schouderblad 1 op m'n arm en er komt er uiteraard bij met de naam van ons meissie !
Ik had een 2 piercings. 1 in mijn navel en 1 in mij onderrug. Helaas eruit moeten halen vanwege de beeb in de buik. Die in mijn rug ging super goed maar door de banden aan de positiebroeken ging ie schuren en toch maar besloten om m eruit te halen.................Hoop dat ik m er over een tijdje weer in kan doen....anders wil ik ws wel opnieuw laten zetten.
heb 2 tattoos 1 hiervan staat hier op de foto heb 1 cl*t piercing en 2 tepelpiercings gehad vorige zw eruit laten halen na deze wil ik ze wel weer terug foto is een beetje klein en anders staat ie ook in mijn album
K heb 3 tattoo's en had 5 piercings .. maar mn intiempiercing, tepel en navel heb k eruit gehaald nu k zwanger ben .. die in mn navel gaat wel weer terug en de intiempiercing waarschijnlijk ook ...
Hier ook volop in de tattoos! Ik heb een prikkeldraad om de ene bovenarm aan de binnenkant van de andere bovenarm staat een chinees teken. Onder op mijn rug een trible, op mijn heup een roos met prikkeldraad erom heen. En als laatste een trible boven mijn enkel. Heb ook 4 oorbellen en ook nog een traguspiercing. Als ik mijn zin deed..stond mijn hele rug vol..maar ik houd nog een beetje rekening met mijn vriend..en ouders.. oja heb ook nog mijn ogen laten tattooeren maar dat is gewoon permanente makeup.. maar wel superfijn!
Heb momenteel 2 tattoos, komt er zeer snel ( heb het ontwerp al weggebracht moet alleen nog een afspraak maken) een 3de bij. Een op mijn schouderblad, een newfoundlanderhoofd En op mijn enkel was het eerst een dolfijn en daar heb ik een verenband over heen laten zetten. ( dolfijn was niet zo mooi en was ik zat) En nu komt er een nog een soort sylhouet ( hoe schrijf je dat eigenlijk) van een paard in sliding stop op mijn onderrug met misschien een stukje kontgewei. ( tribal in v vorm boven je broek) En 1 wenkbrauwpiercing
ik heb een navel en tong piercing. een tribal op m'n onderrug en wil binnen kort een bijtje op mijn buik laten tatoeeren. voor elk kindje 1. (foto in album)
had navelpiercing, is al tijdje dr uit en ik heb een tongpiercing. verder 2 tattoos. konijntje op mijn rug en een tattoo bij mijn lies..
heb een neuspiercing en een 10 oorpiercings. had mezelf voor het afvallen een navelpiercing beloofd en toen..... werd ik zwanger. ik wacht er nog even mee dus wil graag een azteken zon tussen mijn schouderbladen laten zetten, maar heb nog geen mooie gevonden, ben nog al een pietlut. mijn man heeft een tattoo en een wenkbrauw piercing.
Zo dit topic is al een tijdje weg geweest Heb geloof ik mijn dingen een paar pagina's terug staan.... Hier de tattoo's van mijn vriend... [/url][/img]
En dit is zn nieuwste aanwinst... alleen zit er nu schaduw in... maarre daar moet ik nog ns een foto van maken.... [/url][/img]
Haha, das grappig, zodra ik op gewicht ben laat ik die ook zetten. En ik wil nog 2 veren met een leren veter op mn bovenbeen/heup. Daar moet ik nog wel flink voor sparen. Heb nu het chinese teken Chi op mn linkerbovenarm staan.