Ik ga zaterdag. Doe het nu al in mijn broek. Ik laat een klavertje 4 bij mijn lies zetten, en de voorletter van mijn partner met een kleine tribal er om heen op mijn onderrug. Ach ik denk maar, heb een punctie overleeft dus dan zal die tattoo piece of cake zijn. Wordt vervolgd dus!
hey een stomme vraag meschien maar doet een tatoeage zetten pijn i kwil ook graag een tribal op mijn onder rug laten zetten maar ben zo bang voor de pijn ik hoor het wel gr helen
mijn pijn grens is op zich wel laag maar mijn man zegt ook je hebt een bevalling overleeft dus dit zal je ook wel overleven hihihihi gr helen
Ik heb een tattoo op mn onderrug, een tongpiercing en een navelpiercing. Verder nog 6 gaatjes in mn oren.
uuuh 1 navelpiercing en en 5 tattoos op mijn : schouderblad + bovenarm +rond mijn navel + onderrug en op mijn hand en permanent make up rond mijn ogen en voorlopig komt er niks meer bij hihihi groetjes van Ramona
Heb een tatoe in mijn nek! Zie album En ik had een ooit een piercing in mijn wenkbrauw, neus, tong en navel. In mijn navel heb ik nog wel maar nu even niet met de zwangerschap en al die anderen heb ik eruit gehaald. Ik wil het graag bij deze tatoe houden, ik vind het een mooie plek die ik altijd kan verbergen als ik wil met mijn haren. Ik zou wel graag een tatoe willen met de naam van onze dochtertje. XXX
Ik heb momenteel 2 tattoos (schouderblad en onderrug), maar er liggen zeker nog wel 3 in de planning waarvan 1 zodra ons kindje geboren is .... ja, het is verslavend ondanks mijn lage pijngrens! Ook heb ik een tongpiercing en een neuspiercing. Mijn navelpiercing heb ik tijdens mijn zwangerschap eruit gehaald. Gr. Elma
Hoi luitjes, in januari heb ik al gepost dat ik miss ooit een tongpiercing wil. Ik ben bijna jarig, wil er misschien één vragen dan. Maar weet iemand of de adrenalinestoot die je krijgt door piercen of iets anders wat gebeurt met/door piercen een miskraam op kan wekken? Ik heb niet 't idee dat ik zwanger ben hoor, zit voorlopig ook nog niet op mijn NOD (heb een lange cyclus), maar voor 't geval dat. Ben namelijk alweer een krap maandje verder tegen de tijd dat dat ding dan gepierced zou kunnen worden. Misschien is het wel een hele stomme vraag, maar 't zou kunnen zijn, toch?
@ freewilly ik heb een tongpiercing en ik denk dat het allemaal wel meevalt. zal natuurlijk per persoon verschillen, maar ik kan je wel vertellen ze zetten een tang op je tong en dat voelt gewoon heel strak , doet geen pijn maar het zit echt strak en daardoor voel je de piercing zetten niet meer. ik weet alleen niet of het slecht is (mocht je zwanger zijn) dat je minimaal 2 a 3 dagen en wellicht langer echt bijna niet kan eten omdat je tong zo erg opzwelt en verkrampt is dat je het gevoel hebt of je aan de marathon vrouwen van onder tongzoenen hebt meegedaan. maar wellicht verschilt dit ook per persoon dat kun je alleen van tevoren niet weten
links oor 4 stuks rechts oor 7 stuks neuspiercing lippiercing navelpiercing (is eruit nu, was gescheurd) tepelpiercing (is er ook uit voor de borstvoeding) tattoo op rechterborst tattoo op linkerschouder tattoo op rechterschouder tongpiercing is besteld voor eind deze maand alsook tattoo met de namen van m'n 3 mannetjes erin verwerkt (ontwerp heb ik nog niet gezien, zijn ze aan bezig) en dan is het ook welletjes geweest
ik heb op mn linker enkel onze hond pascha staan op de rechter chinees karakter met daaronder de naam van mn man op mn onderrug een tribal en van mijn linkerarm naar mijn rechterarm over mijn rug nog een tattoo
Piercings pff Ik heb er heel wat gehad. Zijn er een hoop uit. Deze had ik: Wenkbrouw Onder me lip Boven me lip Navel Tepel Deze heb ik nog: Tong Neus Tragus 6 oorbellen En dan nog alle 'plakplaatjes' linkerpols onderkant 3 sterretjes rechterpols boven kant een tribal Linker enkel chinees teken LIEFDE en rechter enkel een tribal. om mijn rechterduim een ring. Dan heb ik ook nog mijn make up laten doen. Eye Liner en mijn wenkbrouwen. En nu is het afwachten tot waneer ons ventje geboren word. Zijn naam komt tussen mijn nek en schouderbladen. Het leuke is dat mijn vriend de PAPA en mijn vader zijn OPA allemaal zijn naam gaan laten zetten. Pff als ik het zo allemaal na lees heb ik nogal wat gehad. Hahahah. Nou dit was het lijstje vanuit hier 8)