Ik heb een tepel, tong en navel piercing, 7 oorbellen. En 2 tatoo's, 1 schorpioen met vlammen op me kont en heb nu sinds 5 weken papa in chineese tekens op me enkel.
Ik heb een aantal piercings, 1 tongpiercing, 1 wenkbrauwpiercing en een neuspiercing en 4 gaatjes in mn linkeroor en 3 in mn rechter. Binnenkort wil ik eigenlijk een tattoo laten zetten met een triquetra, de geboortedatum van Anouk en haar naam. Ik moet m alleen nog ontwerpen en even een plek verzinnen, denk op mn bovenarm, dan wordt het dus een soort band. Iemand tips? Liefs, Duveldraakje
Ik heb een neus, lip, tong, en tepel piercing, Tatoo komt ooit nog eens. Even klein vraagje over de tepelpiercing, ik wil bv gaan geven, hoever van te voren hebben jullie die dat ook gegeven hebben je piercing eruit gehaald?..ik ben nu 37 wkn de kleine word met 39 wkn gehaald...
Ik heb 2 piercings ; Tong & Labret kheb ook wenkbrauw, neus en madonnapiercing gehad. En nu ook 4 gaatjes in men oren. En nog geen tattoo's , maar die komen nog.
@ mamamarjon K heb die van mij er al een poos geleden uitgehaald ... Grappig is wel dat aan de zijkanten nu ook "vocht/melk" lekt
ik heb piercings en tattos.. neus piercing, tongpiercing, oorpiercing, navelpiercing, lippiercing... tatos heb ik op mn enkel en twee op mn rug er tussen.. als ik veel ben agfgevallen laat ik er nog een zetten op mn rug heel de onderkant..
ik vroeg me iets af lekker ff offtopic maar doet een tattoo tussen je schouder bladen erg pijn? wie ken mij daar antwoord op geven?
Dan gaat 't dus om voeding. Daarvoor had ik 't volgende bedacht: drinkontbijt/brinta met veel melk, pap (havermout ofzo), boulion, soep, vruchtensappen ... ? Dat valt wel een paar dagen vol te houden op zo'n manier dat je toch voldoende voedingsstoffen binnen krijgt, toch? Of zie ik dat te positief?
neeh hoor, ik ben verder niet op de hoogte van wat je allemaal moet hebben als je in verwachting bent. ik heb gewoon 3 dagen op joghurt en appelmoes geleefd. en met avondeten at ik wel mee alleen duurde het echt een uur voor ik me bord leeghad , als je een staafmixer of een blender hebt kun je het trouwens gewoon allemaal papperig maken gewoon een broodje kaas in de blender en voila haha
Zo heb ik het wel gedaan in ieder geval, maar na 3 dagen kon ik alweer normaal eten. Mn ex-schoonmoeder vond het helemaal geweldig en heeft toen die 3 dagen voor gepureerd eten gezorgd. Mijn ouders wilde toen 2 weken niets met me te maken hebben. Ach je, das ook weer goed gekomen. Ik blijf erbij, het is je eigen lichaam, dus als mn tattoo komt zal ik wel weer een tijdje niets horen. Liefs, Duveldraakje
@freewilly...ik denk dat dat per persoon verschilt... Ik heb zelf geen lage pijngrens (kan een hoop hebben) maar ik heb dus 3 dagen serieus niet gegeten! Zelfs slikken deed pijn! Zou ook zo graag nog een grote tattoo op mn rug willen, ben nog aan het bedenken wat. En het liefste zou ik nog 1 in mn tong willen. Dus een dubbele tongpiercing.. maar omdat het me zo is tegengevallen, durf ik niet meer hihi
Gepureert eten vind ik zó goor! Heb stage gelopen in een verpleeghuis en soms werd ik er werkelijk onpasselijk van, bàh! Nou, da's duidelijk, niet voor mij dus Evenals babyvoeding Maar wel een goede tip. Voor avondeten doen we dan maar macaroni met veel saus: da's redelijk zacht. We zullen 't zien. Ik ben nog aan 't twijfelen, maar wil 't al wel heel lang heel graag. Mijn ouders, iig mijn moeder, zal 't ook niet tof vinden. Maar ja 't is mijn lichaam, ik ben meerderjarig en woon niet meer thuis, wat willen ze dan?! Ik ben van mening dat er trouwens veel vooroordelen over zijn: slecht voor je tanden enzo, blablabla. Nou ja, ik vind 't wel eng hoor, al die reacties van afkeuring, maar da's ff doorbijten, denk ik dan. Kom je wel doorheen.
@freewilly...dat slecht voor je tanden is geen vooroordeel hoor... ik had eerst titanium balletjes op mijn piercing en ik tik met praten heel vaak tegen mn tanden aan. (en ik lul wat af op een dag) ik kreeg erg gewoon pijn van! Nu heb ik n plastic balletje...nergens last van!
Ja, dat weet ik wel, maar met zo'n plastic balletje is 't dus opgelost. Is 't -ie bij jou wel ver genoeg naar achteren geplaatst dan? Ik bedoel dus: mensen denken dat tandbeschadiging altíjd plaatsvind bij een tongpiercing en weten niet dat je daar wat aan kunt doen (afleren ermee te spelen, korter staafje en/of plastic balletje). En dús is het volgens hun slecht, maar dat is niet waar, dat is 't alleen als je daar last van hebt er er vervolgens niks aan doet.
Jah hoor... hij zit bij mij ver genoeg naar achter.... denk zo'n 3 cm vanaf het puntje maarre jah slecht..slecht... met dat plastice(uhhh hoe schrijf je dat?) balletje, geen last meer...
ik heb totaal geen tandentik piercing dus dat verschilt ook nog pp ik weet wel dat je met een labret piercing vaker ziet dat je tandvlees naar beneden word geschoven enzo maar goed je kan hem er altijd weer uithalen mocht je het niet fijn vinden ik weet wel dat het mogelijk is dat je last krijgt als bv je stokje te lang is dat heb ik gehad mijne is nu 11 mm en nu heb ik nergens last meer van van hij blijft gewoon altijd recht zitten kan geen kant meer op
Bij mij deed mn wenkbrauwpiercing ook veel meer pijn dan mn tong. Ik vond het echt meevallen, maar ja dat verschilt idd per persoon! De enigste tip die ik wil geven is: ga wel naar iemand die ze goed kan zetten, bijvoorbeeld bij een tattooshop. Mijn piercing bovenin mn oor heb ik bij een juwelier laten schieten en heb daar letterlijk een half jaar last van gehad. De piercings die ik bij de tattooshop heb laten zetten deden minder zeer en achteraf ook veel minder last van gehad. Liefs, Duveldraakje
Leuk topic! :-D Ik heb 1 tattoo, een (zelfgetekende) tribal onderaan mn rug, een tongpiercing, 2 gaatjes in iedere oor op de 'normale" plek en aan 1 kant 2 bovenin. Wil nog graag een tattoo erby, twyfel tussen de binnenkant van mn pols of mn enkel