Tongpiercings vind ik doodeng! Ik zou nooit meer met mijn vriend zoenen als hij er 1 nam.. Gadver die etensresten die in dat gat gaan zitten..
Haha! daar blijft echt geen etensresten in zitten hoor....hihi.... Dat gat is evengroot als je piercing... heb wel eens voor de gein geprobeerd om er water doorheen te spuiten, maar dat lukt echt nie.....
Ik heb juist hele andere associaties bij een tongpiercing. Voegt naar mijn gevoel juist wat toe tijdens het zoenen enzo. Maar goed, das een idee want ik heb er geen ervaring mee.
jaaaaaah dat vind ik ook zo'n lekkerding! mmmm... ik heb een navelpiercing tong piercing en 1tje in lippie van mn oor zeg maar.. en heb 2 tattoos rechts onderop mn rug 1 en aan de binnenkant van mn enkel.. moest een 2de x over AAAUW! was geen pretje maarja wie mooi wil zijnmoet pijn lijden zeggen ze he... mn vriend is niet zo van de tattoo's en piercing (ik had ze al toen we elkaar leerde kennen gna gna,,,) zou nog wel een piercing erbij willen maar hij heeft t liever niet,.. ooit komt er vast nog wel een tattoo
Ik heb 5 tatoos ( wenkbrauwen = 6) Had: Beide wenkbrauw een piercing! Labret daarna dwars door lip Door me oor in de tja hoe noem je die ....... Heb nu nog: 2 in de navel Tong Hood (klit) Oor
Bedoel je de tragus of anti tragus piercing? Tragus is bovenste "flapje" en anti tragus het onderste Ik heb nog maar 1 piercing en 6 tattoo's. Heb wel meer piercings gehad maar ben ze zo snel beu .. in mn tong , lip , wenkbrauw en neus. Nu alleen nog tepelpiercing.
Hi Meiden, Mijn tattoo is gisteren op mijn onderrug geplaatst. Door horrorverhalen had ik me onwijs op pijn voorbereid, maar nee hoor nergens last van gehad. Het enige wat ik vervelend vond was het geluid van het apparaat. Hij is zo mooi geworden, en ben er helemaal blij mee. Zal een foto maken en hebben in de loop van de dagen plaatsen. Groetjes Elvira
ik heb mijn tongpiercing eruit gehaald toen ik mijn halve kies afbrak toen ik er op beet tijdens t eten, had ook een plastic balletje, dat maakt dus weinig uit....
ik heb er een tussen mijn schouderbladen en ik vond het erg mee vallen.. maar ik denk dat het bij iedereen verschillend is hopelijk heb je hier wat aan
Zelf heb ik de volgende piercings: - 2 keer tragus - 1 keer tong - 2 keer intiem - 1 keer oorschelp (2 keer tepel, helaas moeten verwijderen ivm operatie) De volgende staan nog op de lijst: - 4 keer intiem - 2 keer tepel (opnieuw) - 2 keer helix piercing - 2e tongpiercing Een tatoeage wil ik erg graag op mijn onderarm (aan de binnenkant) maar deze komt er pas op het moment dat we onze kindjes hebben. Heb al wel een ontwerp in mijn hoofd welke ik wil maken. Maar de tattoo wordt een symbool voor ons gezin. Liefs, Patries
ik heb 2 gedachtes bij een clit piercing : gaaf en auw! zou het zelf nooit durven eigenlijk. enige wat ik had was een navelpiercing maar die is eruit omdat hij scheef was gezet.