tatoo met de voorletter van partner

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 28 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik ben benieuwd hoe jullie hier over denken. wij gaan binnenkort ieder een tatoo laten zetten. ik op mijn onderarm vriend op zijn schouder alle2 dezelfde met 1 verschilletjes hij zijn voorletten hij mijn voorletter en de voorletters van de kids.

nu krijgen we vrij veel de vraag van weet je het wel zeker??

hoe denken jullie hierover?

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Als je het mooi vindt, waarom dan niet? ;)

3. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    De letters van je kinderen vind ik een mooie gedachte. Maar de letter van je partner zou ik persoonlijk niet doen. Je weet nooit wat er in de toekomst nog gebeurd. Nu wil ik niet meteen van het slechtste/ergste uitgaan maar wat als jullie om wat voor reden ook uit elkaar gaan? Dan heb je voor altijd zijn letter op je arm staan.

4. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    Ik had een topic geopend omdat ik ook de letter van mijn partner op mijn schouderblad wil, maar niet durf ivm de pijn ;)
    ik zeg dus: GEWOON DOEN

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

duidelijk hahaha de pijn ben ik niet bang veel meer pijn als 2 bevallingen zal het vast niet doen hahaha.

tja tuurlijk een relatie kan kapot gaan maar daar ga je toch niet van uit tenminste ik ga er vanuit dat we ons leven met elkaar delen.

maar ben benieuwd naar de andere meningen

6. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb de voorletter van mijn partner op mijn onderbuik rechts, gewoon subtiel, een sierletter. Het is ( toevallig) ook de voorletter van mijn dochter.
    Gewoon doen als je je er goed bij voelt, waarom niet?

7. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    @ Amfy: nee veel meer pijn zal het niet doen nee, ;) helaas kan ik het nergens mee vergelijken dus blijft de pijn een obstakel.

8. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Ik persoonlijk zou het niet doen.
    Maar als je het zelf mooi vind, wie ben ik om je tegen te houden. Het is immers jouw lichaam en niet de mijne...

9. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik heb de naam van mijn man in het chinees op mijn been staan.
    Als jij het mooi vind moet je het zeker doen.

10. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    ik heb de naam van mijn oudste dochter al staan (en ga vande week (pas) voor een cover up, waar de namen van beide dames komen te staan)
    ik persoonlijk zou de naam van mijn man niet doen, maar ik vind een letter wel mooi! (een letter is makkelijk wat enders van te maken mocht het toch fout gaan)

11. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Same here:D.
    Heb de tattoo alleen iets lager dat ie onder mn broek valt.

12. Chai

Chai Niet meer actief

Ik heb mijn mans naam al even denken... 6 jaar op mijn rug tussen mijn schouderbladen staan. Vrij groot denk zo rond de 15cm.
    Ik ben super trots op die tattoo en mijn vent.
    Het kan me nietzoveel schelen of we ooit uit elkaar gaan, de betekenis die hij in mijn leven heeft gehad zal nooit verdwijnen. Bovendien is niets permanenter dan een kind samen hebben, maar dat is dan wel doodnormaal.. (lol)
    Vergeet niet dat je er altijd iets over heen kan laten zetten mocht het dan mislopen zoals velen schrijven.
    In ieder geval kan ik je zeggen dat ik er nog nooit 1 seconde spijt van heb gehad. :)

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Heb een tattoo op mn voet daar staat over de hele wreef de naam van mn zoontje. via mn voet gaan er takken en bloemen omhoog naar mn kuit en daartussen staat de complete naam van mn man...

nu nog aan het bedenken voor uitbreiding ivm de tweeling ;0

14. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik ben nog op zoek naar mooie, passende sierletters en een plek maar ik wil dus ook graag de naam van mn vent laten zetten, dus ik zeg; doen! Mocht het in de toekomst mis gaan, dan zijn er genoeg dingen die je kunt doen om de naam/letter niet meer zichtbaar te hebben :)

15. Bri

Bri Niet meer actief

Mijn mening? Als je je partner op je wilt laten tatoeƫren, doe dan zijn hele naam. Alleen de voorletter komt op mij over als een compromis, zo van: als de relatie ooit onverhoopt uitgaat, kan ik altijd nog kijken of m'n volgende partner misschien met dezelfde letter begint, of een andere betekenis toekennen aan die letter.

En op mij komt het een beetje over als het brandmerken van je partner, zo van: die is van mij.

16. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Da's ook mijn mening. Ik zou het nooit doen.

17. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik zie dat je borstvoeding geeft en zolang je dit geeft zal geen enkele shop een tattoo zetten.
    Dat je het vast weet anders verheug je je er op en kan het niet.
    Ik zou persoonlijk nooit de naam of letter van mijn man laten zetten.
    Aan de andere kant, je moet het lekker zelf weten toch.
    Jij loopt er mee niet ik

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik zou dit echt never nooit doen.
    Heb al een paar x een naam op iemand gezien waarvan de relatie over is, beetje zonde.

En wat iemand zegt wat bind er meer als een kind? Om dan te zeggen dat een totoe niks voorstel. Dat vind ik iets heel anders, mijn zoontje staat los van wat ik met mijn vriend heb.
    Hij is wel van ons samen natuurlijk, begrijp me niet verkeerd

19. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    zou het gewoon doen!

20. Amfy

Amfy Niet meer actief

in het ontwerp wat we nu hebben kunnen geen hele namen anders hadden we dat gedaan. vriend wil het heel graag al ruim 2 jaar dus er word niets gebrandmerkt ;)

over bv is nieuw voor mij want hier vinden ze het stuk voor stuk geen probleem

Deel Deze Pagina