Ik zou nooit de naam of letter van mn partner doen, omdat je niet weet wat de toekomst je brengt...of je moet iets doen wat bij een verbroken relatie heel gemakkelijk veranderd kan worden, alhoewel je dan zelf denk ik nog altijd de link legt naar een afgesloten periode. Namen of letters van de kinderen is eeuwig en zal ik dan wel voor kiezen.
Hmm, ik snap dat je er vanuit gaat dat je relatie standhoudt. En ik hoop het van harte voor je. Maar toch... ongeveer 1/3 van de huwelijken strand, dat is bekend. Ik weet niet of er cijfers zijn van (langdurige) relaties zonder huwelijk die eindigen. Maar het zal vast net zoiets zijn. En ik denk dat er bij die mensen maar weinig waren die vooraf dachten "Ik ga trouwen, maar over een paar jaar gaan we toch weer uit elkaar." Ik wil maar zeggen: ook al gaat het al jaren goed, je weet maar nooit. Dus nee: ik zou het niet doen. Overigens ben ik inmiddels zo ver dat ik de meeste tatoeages helemaal niet mooi vind. En dat terwijl ik er een jaar of 10 terug zelf ook wel één wilde. Ben ik blij dat ik het niet gedaan heb! Dus ik ben bevooroordeeld als ik zeg dat ik het geen goed plan vind. Maar als jij het wel wilt, moet je het lekker helemaal zelf weten natuurlijk. Want ik heb er uiteindelijk niks mee te maken en dat geldt ook voor alle andere mensen die er een mening over hebben!
ik zou zeggen gewoon doen. niks is in het leven zeker maar je kan zelf best wel aanvoelen of het goed voelt. ik hou niet zo van tattoos maar ik durf rustig zijn naam te laten zetten. mocht het toch ooit verkeerd gaan is hij toch ( nu 11 jaar) een groot deel van mn leven geweest. en anders iets anders er idd van maken of laseren. maar nee hoor. ik zou er gewoon voor gaan. nogmaals niks is zeker in het leven. als je dan maar met alles rekening moet gaan houden. maar goed das mijn mening
Tja ik heb de voorletter van ex op mijn onderrug, boven mijn staartbotje zeg maar, staan. Nog steeds geen spijt van hoor. Ik zoek nu een nieuwe partner met dezelfde voorletter.. Nee gekkigheid natuurlijk maar ik weet niet hoe mijn eventuele toekomstige partner dit gaat vinden. Misschien dat ik er ooit nog iets anders over heen laat zetten. Maar voor nu vind ik het prima zo. We hebben toch kinderen en een verleden samen dus het stoort mij niet.
Heb de voornaam van me vriend en hij heeft mijn naam ook Tja als het uitgaat jammer dan hij zal altijd de vader van me kind zijn en blijven! Je moet doen waar jij je goed bij voelt
ik denk dat we het gewoon gaan doen inderdaad niets is zeker ja dat je dood gaat.ik ken hem het grootste deel van mijn leven (ik was 11 toen hij al bij ons thuis kwam)
ik heb het ook gedaan. de letter van me ex staat op me enkel. (4 jaar geleden gedaan) helaas zit ik er nu mooi mee moet er nog steeds iets overheen laten zetten, want die "mooie" tijd... pff die wil ik het liefst vergeten! hoeveel ik ook nu van mijn man hou en zeker weet dat we samen oud worden, toch doe ik het niet meer. Want sja, eerlijk is eerlijk, op het moment dat ik de tatoo zette, dacht ik ook oud te worden met die jan doedel
Ik zou het zelf misschien ooit wel de voorletter van mijn man laten zetten maar zijn hele naam niet. En dan niet omdat als het uitgaat je er nog wat anders van kan maken, maar meer omdat ik een letter genoeg vind, vind een naam idd iets van een soort brandmerk. Ik heb wel een tattoo met de namen van mijn dochters erin en daar sta ik ookvolledig achter, mijn dochters zullen altijd mijn dochters blijven, no matter what!
Ik doe het niet, want de voorletter van mijn nieuwe vriend is dezelfde voorletter als die van mijn ex. Naam misschien wel ooit....
Mijn man en ik hebben ook elkaars namen. Dit hadden we al vrij snel in onze relatie, na zo'n 6 maanden en inmiddels zijn we bijna 5 jaar verder, getrouwd en over dik 2 maanden mogen ook ons zoontje verwelkomen en omarmen. Hij heeft de tattoo aan de binnenkant van zijn arm en ik heb m op mijn pols en ook heb ik zijn initialen op mijn schouderblad verwerkt met allemaal bloemen. Ik heb geen seconde spijt gehad en mochten we toch ooit uit elkaar gaan, dat is het een bijzondere periode in mijn leven geweest. Mijn moeder heeft 2 jaar naar haar scheiding met mijn (ex)stiefvader nog zijn initialen laten zetten.
mijn naam staat sowieso op mans arm...en ik ga hem ook nog in de toekomst zetten....alleen niet zo'n naam voluit, vind ik persoonlijk niet mooi staan, bij mij dan... wil mss zn letter en dan in een andere taal ofzoiets of ergens in verwerkt ik vidn het top klaar....zonde...tja er zij zoveel dingen zonde
Ik zeg gewoon doen, als jullie dit willen! Wij hebben elkaars namen vorig jaar ook laten tattooeren. Mijn aanstaande heeft mijn naam op binnenkant bicep staan en ik zijn naam op mijn schouderblad bij een vlinder/bloemen die ik van een foto heb die hij ooit gemaakt heeft. Hij is mijn maatje, mijn vriend en niet te vergeten mijn alles op het moment! Als ik er over 10 jaar anders over denk, tja dan komt er vast wel een oplossing. Ik heb het als verassing laten zetten toen ik ging voor de vlinder/bloemen. Hij was helemaal verrast en verklaarde me voor gek... 2 maanden later stond mijn naam op zijn arm. Ik ben na onze weg in de mmm ervan overtuigd dat we heel gelukkig oud gaan worden! en zo niet, ach dan betaal ik wat en laat ik er bloemen overheen zetten, mocht dat niet kunnen, tja dan hebben we een leuke tijd gehad! @ts, zie hyves. extremiste raad ik niet aan, ik heb wel de naam van een goede tattoo artist in arnhem, die heeft de vlinder op mijn arm gezet.
Ik zou het nooit doen. Mijn vader heeft een tattoo met de naam van zijn ex-vrouw. Hij is nu bijna 30 jaar samen met mijn moeder en ze is er natuurlijk wel aan gewend, maar leuk vinden ze het beiden niet. (o ja, haar naam wil ze er niet op, want er stond eerst al een andere naam, maar dat is ook misgegaan).