tatoo met namen kinderen en man?

Discussie in 'De lounge' gestart door edelweiss, 25 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Wie weet hoe is dit het beste kan aanpakken.

Wij willen samen een tatoo laten zetten een edelweiss met daaromheen onze namen en de namen van onze 3 kids.

Kan ik hiervoor vrijblijvend een tatoo shop mailen voor een tekening of moet dat anders.

2. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    ik zou bij een tattoo shop langsgaan waarvan je al hebt gehoord van anderen dat het een goede is. En daar vertellen wat je wilt, en dan kunnen ze dat vast voor je uittekenen, en als de eerste tekening niet goed is dan willen ze vast nog wel wat voor je aanpassen. Wel goed een prijs afspreken.

3. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    Niet mailen maar altijd persoonlijk langs gaan,
    met bewijs van spreken een eigen ontwerp en dan vragen wat het gaat kosten

4. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ik zou alleen de namen van jullie 3 kinderen laten zetten.. niet elkaars naam !

en ik zou langsgaan bij de shop.. niet via de mail doen..
    hun hebben zo een mooie schets getekend waar je bij staat..

5. 1992

1992 Actief lid

16 apr 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben ook van mening dat je beter alleen de naam van je kinderen kan doen.
    Je bent natuurlijk van plan om altijd bij je man te blijven, maar stel het gaat ooit fout tussen jullie dan heb je altijd zijn naam op je lichaam

6. varis

varis Actief lid

24 mrt 2013
    276
    1
    0
    Nederland
    Ik heb ook de naam van mijn vriend, hij is toch de vader van mijn kinderen dus altijd een speciaal persoon in mijn leven..

7. 1992

1992 Actief lid

16 apr 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja als je het zo bekijkt:) oke.
    Het kan ook wel.
    Maar zou het persoonlijk zelf nooit doen

8. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ik heb alleen de naam van mijn dochter!!
    Blij toe... Want nadat haar vader en ik uit elkaar zijn... Wat een walgelijk persoon, bleek hij.

Kinderen groot klein, levend of niet zijn altijd een deel van jou.

Dus ik ben voor alleen kinderen.

9. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Mailen zou ik niet doen. Gewoon langs gaan. Je krijgt meestal het ontwerp ook niet mee.

10. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Even persoonlijk langs een shop gaan of desnoods meerdere!

Wat betreft de namen, doen waar jullie zich goed bij voelen.

Mijn man (destijds vriend) waren net 5 mnd bij elkaar toen we elkaar namen lieten zetten. Nu 6 jaar verder.

En mocht het ooit fout gaan! Dan blijft hij hoe je het ook went of keert altijd een deel van mn leven. Naast het feit dat we samen een kind hebben, maar ook lief en leed hebben gedeeld. Of ik zoek gewoon weer een vent met de zelfde naam :D

11. varis

varis Actief lid

24 mrt 2013
    276
    1
    0
    Nederland

:) dat zeg ik ook altijd. Of ik laat er een achternaam bij zetten van een bekende zanger..

12. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Je kunt wel al een beetje op internet kijken naar lettertypes, ik heb daar een heel mooi lettertype vandaan waarin ik de naam van mijn man heb laten zetten. (site: dafont.com)

En wat betreft een naam van partner laten zetten; alleen jullie weten hoe jullie relatie is en wat jullie aan elkaar hebben en of die tattoo een goed idee is. Ik heb mijn man zijn naam ook laten zetten toen we een halfjaar samen waren (en hij de mijne).

Een vent zoeken met dezelfde naam zal hier niet gaan, is nogal een zeldzame naam :D Maar ik ga er vanuit dat dat niet hoeft ook ;)

13. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Dat is heel mooi gezegd, maar dat weet je nooit.
    Extreem voorbeeld: De ouders van Ruben en Julian waren ook 13 jaar heel gelukkig met elkaar, en zie nu :( je zou die naam maar getatoeëerd hebben.. Is ook de vader van haar kinderen, maar het hoef dus niet altijd een speciaal persoon te blijven als je bijv een vechtscheiding of erger treft nu met dit drama.

Ik zou dus ook never nooit een tattoo laten zetten van mijn partner.

14. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Die namen is onze eigen keuze we zijn meer als mekaar partners we kennen mekaar al toen zat ik in groep 6 van de basisschool.

En hij heeft zoveel gedaan voor mij anders had ik nu niet meer geleefd bijzonder genoeg voor mij om zijn naam erbij te laten zetten.

Het word dan een cirkel met namen mijn maan man zijn naam en de 3 kids verbonden aan elkaar.

Ik zal eens opzoek gaan naar een shop die goed aangeschreven staat.

15. Triskele

Triskele Niet meer actief

ja zo voel ik dat hetzelfde, ik wil ook het liefst mijn trouwring laten tatoeëren.. alleen qua design heb ik dan weer geen idee...

16. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Ik en mijn vriend gaan binnenkort de eerste letter van onze naam zetten op dezelfde plek. Ik een L hij een R. Voor ons speciaal en niet te overdreven.

Je kan gewoon langs gaan. Ik zou via internet googelen of rondvragen in je omgeving of vrienden/vriendinnen die een tatoage hebben om te kijken dat je wel naar een goede gaat.

17. varis

varis Actief lid

24 mrt 2013
    276
    1
    0
    Nederland

Heb je ook wel weer gelijk in:)
    En anders bestaat er gelukkig ook nog laserverwijdering, maar uit een ander topic opgemaakt dat dat ook niet prettig is..

18. Triskele

Triskele Niet meer actief

ach een letter kan ik ook altijd doen (is dezelfde als van mijn dochter LOL)

en idd anders laser is niet prettig maar goed dat is scheiden ook niet...

19. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ik ga op 21 juni met een vriendin naar een tatoeeerder net onder A'dam. Hij werkt op uurtarief en is heel erg goed. Ik heb hem mijn idee gemaild en hij gaat daarmee aan de slag. Pas daar bepaal ik ook of de tatoeage ook precies is wat ik wil.

Over de naam van je vriend/man. Ik heb de naam van mijn vriend laten zetten toen we 3 maanden samen waren (was 16, impulsieve actie). Inmiddels zijn we bijna 14 jaar samen en is hij mijn man. Ik heb echter wel spijt van de tatoeage vanwege de plak waar hij zit (bovenarm) en het soort (schoolletters met een hartje). Dus neem pas je tatoeage als je echt 100% tevreden bent met het ontwerp.

@triskele, over het tatoeeren van mijn trouwring, daar ben ik ook over aan het nadenken. Ik neig nu naar romeinse cijfers.

20. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere

Waarom heb je spijt van je bovenarm?

Wij willen juist het beide op onze bovenarm laten zetten. Wel 1 letter dan.

Deel Deze Pagina