Tattoo binnenkant pols. Wie nog meer?

Discussie in 'De lounge' gestart door Minyaweth, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hallo meiden.

Ik wil binnenkort graag een tattoo laten zetten aan de binnenkant van mijn pols. Gewoon simpel; de naam van Vigo en een sterretje.
    Maarrrrrr.... ik ben wel erg benieuwd wie er op deze plek nog meer een tattoo heeft en mij iets kan vertellen over de pijn? Ik ben namelijk best een mietje :)

2. henkie24

henkie24 Niet meer actief

nee geen ervaring. maar vind het wel mooi. ik ben ook zon rare. pijn voor bv de bevalling ben ik niet bang voor maar voor zon tattoo lijkt me ook weer doodeng :oops:

3. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    FF goed knijpen in je velletje, dan heb je een idee. Wordt dit je eerste? Volgens mij is dit echt niet één van de pijnlijkste plekjes hoor. Het doet veel zeerder als je vel over bot hebt. Je voet bv of je schouderblad.

4. music4life

music4life Niet meer actief

nee heb er 2 ..1 op schouderblad en 1 enkelband maar jah voor iedereen voelt het weer anders he

5. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Nee, wel op buitenkant polsen. Maar daar heb je weer niks aan he! ;)

6. music4life

music4life Niet meer actief

van mijn enkel band staat een foto in mn album van mn schouderblad komt nog als jullie dat leuk vinden

7. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    mooi hoor

ik vindt dat idd ook mooi op je pols
    ik heb zelf 1 tattoo op mijn onderrug (foto in album)
    ik vondt het op zich meevallen alleen op mijn ruggengraad deed het een beetje pijn
    maar een naam en een sterretje zijn zo gezet hoor is klaar voordat je het weet ;)
    iedereen heeft natuurlijk een andere pijn grens
    doet ff een beetje auw knijp maar eens in het vel van je pols maar zodra ie klaar is is de pijn ook zo goed als weg

8. rave angel

rave angel Actief lid

10 nov 2008
    437
    0
    16
    Hengelo
    Ik heb een kleine tattoeage aan de binnenkant van m'n pols.
    Ik vond het echt bijna pijnloos. Vergeleken met m'n andere tattoo's, was deze de minst pijnlijke.
    Is het je eerste tattoo dan?

9. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik heb er één op m'n onderrug, niet in het midden maar links boven m'n heup zeg maar, en die vond ik echt fucking pijn doen!
    Maar achteraf hoorde ik ook van een aantal andere tattooeerders dat ie eigenlijk te diep gezet is :(

Ik wil ook graag een tattoo met Alyna's naam op m'n pols!

10. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    als je een bevalling kan doorstaan dan is een tattoo een eitje ;)
    zelf heb ik een armband laten tattooëren, geen fijn gevoel maar een verdoving bij de tandarts is pijnlijker :( en dat meen ik echt!
    heb zelf ook een paar tattoeages en mijn ervaring is dat de lijnen trekken het vervelendste is..... inkleuren is minder pijnlijkl maar dat gebeurd ook met fijnere naalden.

ik ga niet zeggen dat het pijnloos is, maar het is ook geen helse pijn :)

11. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    die op mn bovenarm en schouder deed geen pijn, die op mn enkel wel. Licht erg aan de plek.
    Binnenkant pols lijkt mij pijnlijk omdat daar weinig vlees zit.

12. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Ik heb tattoo's op mn beide polsen (binnenkant) maar idd zoals iemand anders al zei vergeleken met mn andere tattoo's doet deze plaats echt amper pijn ;) Geen zorgen dus!

13. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    ik heb op de binnenkant van mijn pols de naam staan van mijn zoon.

Deed helemaal geen pijn...ik heb er ook 1tje op mijn onderrug en die deed meer pijn.

14. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ik heb 4 tattoos waarvan 1 aan de binnenkant van mijn pols. Ik heb het teken van mijn sterrenbeeld leeuw met een sterretje ernaast. Het deed niet heel veel pijn, maar lekker is anders.. :)

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    meiden ik ben heel erg benieuwd naar foto's want ik wil een tato aan de binnen kant van mn pols met de naam van mn zoon. Maar weet niet precies hoe en wat

16. lollifant84

lollifant84 Actief lid

12 aug 2008
    131
    0
    0
    Ik heb een tatoo op de binnenkant van me pols. Vind hem zelf best groot.
    Zal ff kijken voor een foto zal ik hem er zo snel mogelijk op zetten.

De pijn vond ik best meevallen. Een tattoo zetten doe gewoon zeer.
    De een heb een hoger pijngrens dan de ander

17. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Ja ik heb er eentje, aanrader? Nee, bepaald niet. Het is gewoon niet practisch, bij sollicitaties bijvoorbeeld. Je moet zo'n ding zo vaak verbloemen... Maar zeer deed het nou niet echt, ik vind haar wegwaxen pijnlijker om maar even een ideetje te geven...

18. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

ik wil ook graag!
    @flientje ik vind hem supermooi maar zo groot wil ik m niet wil ook iets richting een sterretje een hele kleine.

19. Foxter

Foxter Niet meer actief

Bij mij komt hij aan de binnenkant van mn arm, hoger dan op de pols, inderdaad ivm mijn werk.

Ik vond het niet zo zeer doen op mijn onderrug, alleen op de ruggengraad wel. Dus ik denk dat mn onderarm wel mee gaat vallen :)

20. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Bedankt voor al jullie reacties. Het wordt idd mijn eerste tattoo.

@Flientje: Dat is een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele mooie zeg! WAUW!
    Die van mij zal echter niet zo groot worden. Ik wil hem zo, dat als ik een horloge of een armband omdoe, dat hij (bijna) niet meer zichtbaar is,
    Heb net heeeeeeeel hard in het velletje van mijn pols geknepen (mét nagels) en ik voelde nauwelijks wat :D
    Dit gaat hem dus worden! Heb er nu al zin in!

Deel Deze Pagina