Ik vind dit echt zo'n modetrend, op de pols. Ik werk zelf in een shop en zie gewoon heel veel jonge dames dit momenteel doen. Ik vind het wel ok, maar men beseft niet dat tattoos op die plek ALTIJD zichtbaar zijn, hoe mooi het ook is en lijkt. Mensen hebben er een oordeel over. Inderdaad bijv. met solliciteren. Pijn doet het niet echt, het voelt als krassen min of meer.
ik wilde er zelf ook eentje op die plek, idd ivm sollicitaties e.d. niet gedaan. maar een vriendin van mij heeft een heel kleintje, daar kan ze gewoon haar horloge overheen dragen.
Ik ga morgen 2letters aan de binnekant van mn rechterpols laten zetten en ben zo zenuwachtig! Maar volgens mn vriend valt het reuze mee. Ik laat het jullie morgen weten. Wanneer ga je m zetten minyaweth?
@trutje kan dat niet dan? Ik heb nog niet getest ik wilde graag wachten omdat ik heel erg bang ben voor een teleurstelling
Zoals ik al eerder zei, de tattoo zal zo klein worden dat als ik een horloge draag deze niet meer zichtbaar is. En daarbij, ik neem niet die standaard ster die je bij iedereen zit, Ik wil een ster omdat ik een kindje verloren ben. Ik vind je nogal hard in je reacties terwijl je helemaal niet waarom er een tattoo gezet word... @trutje: En het zal mij ECHT niet boeien of er meerdere vrouwen op die plek een tattoo hebben. Ik doe dit voor mijzelf, en vind dit de mooiste plek. Enkel, onderrug of schouderblad vind ik pas afgezaagd omdat iedereen dit al heeft. Ik vroeg niet om een mening maar om ervaringen!
Tattoo's kun je beter niet laten zetten als je zwanger bent omdat niet helemaal zeker is dat dit echt onschadelijk is voor je baby. Maar vooral omdat onder invloed van hormonen de kleuren anders pakken en je tattoo lang zo mooi niet zal worden. Een beetje goede shop zal je dan ook niets zetten tijdens een zwangerschap.
je kunt tattoo's en piercings beter niet zetten als je zwanger bent omdat je dan meer kans hebt op bloedvergiftiging
Het geneest erg slecht omdat je lijf wel wat anders te doen heeft, de hoeveelheid adrenaline die je aanmaakt is niet goed voor je vruchtje en als het gaat ontsteken mag je niet zo maar effe antibiotica... Stuk voor stuk goeie redenen lijkt me.
mijn zus en haar vriendin hebben vorig jaar een tattoo op hun pols laten zetten.. en ze vond het dus helemaal geen pijn doen.. ik heb zelf een tattoo (draak) tussen mijn schouderbladen in.. en een tattoo (nijntje ) rechts boven mijn bil/ onderrug.. die draak voelde ik ook niet veel van, maar die andere.. deed best wel zeer...
Ik heb een tattoo aan de binnenkant van mn pols laten zetten en vond het dus wel pijn doen , alsof ze met een mesje heel langzaam iets erin krassen zeg maar zo voelde het aan .. succes met je tattoo
ik heb de naam van mijn man op de binnenkant van mijn pols, precies waar mijn horloge valt zeg maar, en de naam van Mert schuin op mijn voet. Geen pijn, allebei de plaatsen niet.
Oh ik vind die van Flientje prachtig! enneuh..je hebt tegenwoordig veel van die dikke grote zolveren armbanden..als je zoiets om doet kun je t ook prima verbloemen toch? Maar volgens mij wil je zo'n tatoo niet om hem te verbloemen.. en ik vind t bullshit dat je er op veroordeeld wordt..het IS natuurlijk wel zo helaas, maar goed...t is jouw lichaam en jij moet er mee verder, je baas niet!
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik ga morgenochtend dus eerst testen en aan de hand daarvan besluiten of ik die tattoo ga zetten. Kus