Tattoo binnenkant pols. Wie nog meer?

Discussie in 'De lounge' gestart door Minyaweth, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Kan iemand me hier misschien advies geven? Ik ben nog aan het twijfelen om die tattoo te zetten want er is hier nog geen teken van een aankomnde ongi maar mn test is ook negatief(ik heb de kruidvatpipet test gedaan) moet ik m nou wel of niet gaan zetten?

2. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    ik heb er ook 1 !
    de binnekant van me linker pols , daar staat de eerste letter van me voornaam en achternaam!
    en idd ik heb er ook rekenning mee gehouden ik heb een horloge met een brede band en die valt precies over me tatoo , maar ik heb het nog nooit hoeven doen!
    binnekort laten me vriend en ik allebij een ring tatoeren die ga je dan ook zien en die kan je helemaal niet bedekken!
    de rest van me tatoo 's zie niet, ja alleen in de zomer!

3. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Shady09 mocht je nu zwanger zijn dan heb je toch nog geen bloed verband ?
    dus het kan nu nog wel volgens mij !
    je ben nog niet verbonden (mocht je zwanger zijn) met je beeb !

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    wat de dame hier boven mij zegt wilde ik ook al zeggen...

mocht je zwanger zijn heb je nog geen bloedband...
    dus gaan met die banaan

5. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    maar als hij gaat ontsteken mag je geen antibiotica, ik zou dus echt wachten!
    De tatoeeerder waar ik pas was heeft wel eens meegemaakt dat iemand een mk kreeg na het zetten van en tattoo! Hij zet dus absoluut geen tattoos tijdens een zwangerschap.
    Als je bv geeft mag het trouwens ook niet!

6. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ik heb een tattoo helemaal rondom mijn pols, een soort armband zeg maar.
    Vond het zetten helemaal niet zo pijnlijk.

7. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    Ik heb er een op me onderug, de naam van mn dochtertje. mijn vriend heeft op zn ene pols de naam van onze dochter staan met de geb datum, en op zn andere pols zn achternaam :rolleyes: mn vriend vond het niet erg pijnlijk geloof ik, maar hij heeft er ook al 10 :)

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik heb er o.a. ook 1 op mijn pols....

Een streepjescode van 4 bij 6 ongeveer.... Met als cijfers mijn geboortedatum en die van mijn man. Ik moet zeggen, heb nog meer tattoo's, maar vond het wel 1 van de meest pijnlijke plekjes. Misschien omdat ik heel weinig vet op mijn polsen heb.

Bij mij zie je het niet eens en heb gelukkig geen beroep, waar ik mezelf 'netjes' moet kleden. (ok, ook niet alsof ik net uit bed kom, jullie begrijpen wel ;) )

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

Hier een foto van mijn tattoo, hier had ik hem nog niet zo lang, inmiddels is hij wel netjes afgemaakt. Heb daar alleen geen foto van nog hihi.

10. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    ik heb er 1 op de binnenkant van mijn pols, samen met mijn vriend, die heeft dezelfde.

enne...deed absoluut geen pijn :D

11. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Hey meiden ik heb het uiteindelijk dus niet gedaan. Mn vriend heeft wel zn hele onderarm vol laten zetten maar die jongen die hem bij hem zette zei ook dat het niet mocht als je zwanger bent en de eerste 6maanden na de bevalling mag het ook niet

12. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

@wendyp
    Super gaaf k wou er ook 1 op mijn pols maar wist niet wat hier ga k echt serieus over nadenken wat geweldig zeg! X x x

13. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Wat leuk zeg, zoveel reacties! :D Ik ga deze week de tattoo shop bellen om een afsrpaak te maken! Vind het doodeng, maar ik wil voor we het nieuwe jaar ingaan, een tattoo op mijn pols!

@Wendyp: Zo'n streepjescode is ook gaaf zeg! 8)

14. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    Ah ik ben ook al zeker een jaar aan het nadenken
    wat voot tattoo ik wil op binnenkant pols maar ik weet het nog niet zeker en ben nog niet iets tegen gekomen van..... ja dat is het!

Ik heb zelf 4 tattoo, 2 op mijn onderrug de meest pijnelijke . 1 in mijn lies en 1 in mijn oor

Minyaweth: veel suc6

15. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    11 dec (op mijn verjaardag) worden de namen van onze meisjes op beide polsen getattoeerd! Of het pijn gaat doen geen idee, de tattoo`s die ik al heb (arm, schouderblad en enkel) waren te doen dus ik zie het wel

16. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    WAAAAAAAAH! Ik ga waarschijnlijk zaterdag al [​IMG]

17. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    eerste zes maanden na de bevalling niet?Ik ben na 2 maanden al gegaan en ze hebben er niks van gezegd hoor!Hoezo moet je 6 maanden wachten?

liefs jolien

18. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    ik heb er in op mn onderrug en 1 binnenkant enkel. wil er ook heel graag 1 op de binnenkant van mn pols! heb al een mooie uitgezocht.

ik denk dat de pijn voor iedereen anders is. gewoon gaan en dan zie je wel of t pijn deed ofniet? :p

19. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Dat heb ik eigenlijk niet gevraagd ik denk dat het eraan ligt of je BV geeft

20. Blaak

Blaak Niet meer actief

Ik heb ook een tattoeage op de binnenkant van mijn pols. 2 chinese tekens onder elkaar (betekend mijn naam, Mandy). Binnenkort wil ik een tattoeage op de andere pols ook de binnenkant. Een tekentje van mijn woonplaats :)

Deel Deze Pagina