Spannend Minyaweth! Ik wil er ook graag eentje op de binnenkant van m'n pols, zou graag de handafdrukjes van Assia* laten plaatsen.
dit is mijn tattoo.. helaas geen op mijn pols.. zou t ook wel willen... ik heb er ook nog een op mijn onderrug..helemaal rechts.. een nijntje. maar heb ik helaas geen foto van..
Hey! Doet echt geen pijn hoor! Zelf heb ik een armbandje om mijn linkerpols en een grote tribal met sterren aan de binnenkant van mijn rechteronderarm. Heb ook mijn halve rug vol en dat deed veel meer pijn. Ik vind het begin van het zetten altijd een beetje vervelend maar na 5 minuten vind ik het zelfs lekker voelen! Verslavend hahaha! Succes!
Dank je Minya, ik had ook graag haar voetafdrukjes op m'n voet of enkel laten plaatsen. Hubbie heeft haar handjes, voetjes, naam en geboortedatum op zijn borst laten zetten.
Ja hahaha! Ik begon ook heel klein met een tattoo in mijn lies,maar ik zit tegenwoordig flink onder de inkt. Bij mij werkt het heel verslavend. Merk je vanzelf wel hahaha!
Ja hier is hubbie ook helemaal verslaafd, dus ik ben gewaarschuwd Heb het trouwens ook wel al vaker gehoord hoor dat het verslavend is...
uh-ooh.... Ach, we merken het vanzelf wel! Scheelt dat ik tattoos zelf ook érrug mooi vind! Ach, en als ik dan helemaal onder de inkt kom te zitten... denk niet dat ik daar veel probs mee zou hebben!
heyy ik heb er een op me voet en die loopt door naar me enkel en die deed geen zeer. heb er een tussen me schouder bladen richting me nek die deed ook geen zeer en een op de binnen kant van me pols best wel laag en die deed wel heel zeer. dus het is echt heel verschilend.
Oh wat mooi kirby..heb je daar een foto van, van je man zn tatoo, of is dat te persoonlijk? vind t erg mooi symbolisch
Niva: http://i151.photobucket.com/albums/s155 ... hest-1.jpg http://i151.photobucket.com/albums/s155 ... ptje-1.jpg Bovenste is een close-up, maar helaas staat haar naampje daar niet op de foto. Onderste is een foto van hubbie met de tattoo en daar kun je haar naampje wel zien, is wel niet zo superduidelijk.
wauw kirby wat mooi die van je man tattoo,s zijn indd verslavend je wilt steeds maar meer ik heb er drie maar ga volgende maand de vierde jawel op de binnekant van me pols laten zetten de naam van onze dochter Ranomi
Heeel erg mooi hoor, dat moet heel bijzonder zijn voor zowel je vriend als voor jou denk ik. Krijg je daar veel reacties op? We gaan wel een beetje off topic, maar dat mag wel even toch?
Echt super mooi zeg! Hebben jullie haar handjes en voetjes in inkt gedoopt en toen op papier gedaan zeg maar!?
@Kirby: wat een bijzondere mooie maar ook moeilijke tatoeage lijkt me. Je wordt er toch elke dag mee geconfronteerd...
Thx meiden, ik vind hem ook heel erg mooi, alleen is het idd soms heel erg confronterend. Hubbie heeft hem laten zetten een paar weken nadat Assia gestorven was, ik kon het toen nog niet, nu heb ik al meer het gevoel dat ik er klaar voor ben. @Pauly: ze hebben die afdrukjes voor ons gemaakt in het ziekenhuis op een kaartje, degene die de tattoo heeft gezet, heeft daar dan een stencil van gemaakt omdat het precies zou kloppen, dit is dus echt de ware grote van haar handjes en voetjes.
ik wil graag ook eentje op mijn pols maar durf niet lijkt me juist wel pijn doen op zo'n dun velletje met weinig vet